Plaats hier al je creaties over thuis zoals screenshots, filmpjes, collages, gedichtjes, bewerkte afbeeldingen,... die je zelf gemaakt hebt en niet zomaar van Internet gehaald.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Ik kijk TV op mijn computer. Dan maak ik shots tijdens het kijken. Soms met ondertitels erbij (omdat het soms een meerwaarde geeft), soms zonder ondertitels erbij.
ThomSten schreef:Ik kijk TV op mijn computer. Dan maak ik shots tijdens het kijken. Soms met ondertitels erbij (omdat het soms een meerwaarde geeft), soms zonder ondertitels erbij.
Hoe kijk jij dan tv op je computer ? Het zijn volgens mij dezelfde ondertittels van teletekst 888
0 x