Dat weet ik wel zeker, want toen Ann en Manon op 't punt stonden om een koppel te worden, was het hier echt een invasie van lesbiennekes. Was leuk!Ganja schreef:Ja de titel die gertje koos .....
Het is stom....maar net op het moment dat hij poste was ik bezig met mijn stukje aan het over schrijven uit de gedrukte krant. En ik zou hebben gekozen voor de titel: Bram, Franky en Max geven hun reactie op commentaren Thuis fans.
En piepjonge ho le bi en degene die nog in de kast zitten, die gaan wél degelijk op zoek naar dingen op Tv waarin ho le bi voorkomen zeker weten.
Homo's ook thuis in 'Thuis'
-
Rieka
- x 435
Re: Homo's ook thuis in 'Thuis'
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Becelletje schreef:Vandaag ook artikel gelezen in 'Het Nieuwsblad'
Ik begrijp die controverse niet hoor, maar zoals Bert Verbeke in het artikel zelf zegt: "Er komen mensen zeggen dat ze ook homo's kennen en zelfs in hun vriendenkring en dat ze er niets op tegen hebben." Tot ze zelf de vraag krijgen hoe ze zouden reageren als hun eigen kind homeseksueel is.....er zit een grond van waarheid in. Blijkbaar is homoseksualiteit nog steeds een beetje taboe!
Gertj3 schreef:Mij stoort het ook niet we kunnen alleen maar vastellen dat homo zijn nog altijd niet aanvaard wordt door bepaalde mensen!!
Ik heb zelf een broer die homo is en dat stoort mij niet zolang hijzelf maar gelukkig is
mvg
Gertj3
Ho Le Bi zijn is helaas niet nog maar een beetje taboe maar een beetje veel.
En idd Gertj3 zeker homo zijn is niet door iedereen aanvaard.
Spijtig genoeg is er zowel bij ons als in Nederland een nieuwe opkomst van homohaters, bij onze Noorderburen loopt het de spuitgaten uit, daar worden regelmatig homo's in elkaar geslagen zo maar voor niets, ze zitten daar terug in de jaren stillekes toen er veel sprake wat van pootenrammers. Veel mensen zeggen dat ho le bi aanvaard is omdat ze kunnen trouwen maar dat wil niet zeggen dat iedereen het daarmee eens is. Ik natuurllijk wél
Laatst gewijzigd door Ganja op za 12 mar 2011, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Rieka
- x 435
Jammer dat er holebi-haters zijn, persoonlijk vind ik het belangrijk dat onze kinderen gelukkig zijn, om het even welke geaardheid ze hebben.Ganja schreef:Becelletje schreef:Vandaag ook artikel gelezen in 'Het Nieuwsblad'
Ik begrijp die controverse niet hoor, maar zoals Bert Verbeke in het artikel zelf zegt: "Er komen mensen zeggen dat ze ook homo's kennen en zelfs in hun vriendenkring en dat ze er niets op tegen hebben." Tot ze zelf de vraag krijgen hoe ze zouden reageren als hun eigen kind homeseksueel is.....er zit een grond van waarheid in. Blijkbaar is homoseksualiteit nog steeds een beetje taboe!Gertj3 schreef:Mij stoort het ook niet we kunnen alleen maar vastellen dat homo zijn nog altijd niet aanvaard wordt door bepaalde mensen!!
Ik heb zelf een broer die homo is en dat stoort mij niet zolang hijzelf maar gelukkig is
mvg
Gertj3
Ho Le Bi zijn is helaas niet nog maar een beetje taboe maar een beetje veel.
En idd Gertj3 zeker homo zijn is niet door iedereen aanvaard.
Spijtig genoeg is er zowel bij ons als in Nederland een nieuwe opkomst van homohaters, bij onze Noorderburen loopt het de spuitgaten uit, daar worden regelmatig homo's in elkaar geslagen zo maar voor niets, ze zitten daar terug in de jaren stillekes toen er veel sprake wat van pootenrammers. Veel mensen zeggen dat ho le bi aanvaard is omdat ze kunnen trouwen maar dat wil niet zeggen dat iedereen het daarmee eens is. Ik natuurllijk wélWil alleen maar zeggen dat ik de opschudding die de homokus van Franky veroorzaakt heeft niet verwonderlijk vindt en dat ik dat heb zien aankomen, om het simpele feit dat de laatste jaren de tolerantie naar beneden gaat tgo ho le bi en tolerantie is er altijd geweest maar aanvaarding is soms ver te zoeken. MAAR het is niet allemaal kommer en kwel. Uit 1 laatste onderzoek op scholen blijkt dat de helft van de leerlingen tussen 12 en 17 jaar positief staat tgo ho le bi maar dat wil ook zeggen dat de helft niets moet hebben van homos en dat ze het zelfs verkeerd en abnormaal noemen. En hoe ik dit allemaal weet, ik werk al ruim 20 jaar met rond ho le bi.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
[quote="Rieka]Jammer dat er holebi-haters zijn, persoonlijk vind ik het belangrijk dat onze kinderen gelukkig zijn, om het even welke geaardheid ze hebben.[/quote]
Inderdaad! Zo is dat
Inderdaad! Zo is dat
0 x
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
Alle kranten schijven hetzelfde artikeltje. In De Standaard (van donderdag 10/03) stond het ook.

0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

de officiële term is homofoob.Rieka schreef:Jammer dat er holebi-haters zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Weer wat bijgeleerd vandaaglord F. schreef:de officiële term is homofoob.Rieka schreef:Jammer dat er holebi-haters zijn.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
Mette Marit
- Poster rang 2

Studio Brussel presentator Sam Debruyn werd aangevallen in Antwerpen omdat hij homo is...
Ik vind da toch ni meer normaal hoor de dag van vandaag...

Ik vind da toch ni meer normaal hoor de dag van vandaag...
0 x
-
Shabba
- Poster rang 1

alles draait rond het individualisme, we kunnen niets meer van mekaar verdragen, willen niet meer samenleven en minderheidsgroepen zijn dan vaak de kop van jut.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
-
Shabba
- Poster rang 1

Bedoel je met normaler 'holebi zijn' of de manier waarop we onverdraagzaam worden?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik reageer op het bericht van Mette Marit. Zij meldt dat er een homo in elkaar geslagen is. Ze zegt: nou dat is ook niet meer normaal. Ik vind dat dit steeds vaker voor komt en het lijkt alsof mensen(degenen die dat doen worden steeds talrijker) het in elkaar slaan van homo steeds normaler gaan vinden (om dat er steeds meer mensen zijn die dit doen) Snap je?
Laatst gewijzigd door jessie V. op wo 04 mei 2011, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Shabba
- Poster rang 1

Het zou in Antwerpen ook meer de norm zijn dan in Gent als ik het artikel lees.
0 x
-
Rieka
- x 435
En ik vrees dat ik als racist zal "aangeduid" worden, maar 't zou mij niet verbazen dat die mens in mekaar geslagen is door allochtonen.jessie V. schreef:Ik reageer op het bericht van Mette Marit. Zij meldt dat er een homo in elkaar geslagen is. Ze zegt: nou dat is ook niet meer normaal. Ik vind dat dit steeds vaker voor komt en het lijkt alsof mensen(degenen die dat doen worden steeds talrijker) het in elkaar slaan van homo steeds normaler gaan vinden (om dat er steeds meer mensen zijn die dit doen) Snap je?
De allochtone bevolking groeit ook aan.
0 x
-
Shabba
- Poster rang 1

Binnen hun geloofsovertuiging is het nog veel meer taboe, dus daar moet wel een link zijn. En de mensen die problemen maakten van mijn voorkeur, waren vaak allochtonen.Rieka schreef:En ik vrees dat ik als racist zal "aangeduid" worden, maar 't zou mij niet verbazen dat die mens in mekaar geslagen is door allochtonen.jessie V. schreef:Ik reageer op het bericht van Mette Marit. Zij meldt dat er een homo in elkaar geslagen is. Ze zegt: nou dat is ook niet meer normaal. Ik vind dat dit steeds vaker voor komt en het lijkt alsof mensen(degenen die dat doen worden steeds talrijker) het in elkaar slaan van homo steeds normaler gaan vinden (om dat er steeds meer mensen zijn die dit doen) Snap je?
De allochtone bevolking groeit ook aan.
0 x