Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door lord F. »

satine schreef:Hier kan ik ook niet meer goed volgen: ik heb een hele tijd gedacht dat ze Tom en Bianca terug als koppel wil zien - maar met dit nieuwe gegeven is me dat niet meer zo duidelijk.
Of zou ze echt denken dat Bianca na het proces Tom snikkend in de armen gaat vallen, smekend om samen opnieuw te proberen? :think:
Of wil ze Peggy en Tom gewoon uiteen zodat Tom weer bij mamsie komt wonen en dat ze dan in haar eigen huis elke week over Robin kan oma-en?
Hetgeen ik me kan bedenken is dat ze nu afhankelijk is van Mo en Bianca als ze haar kleinkind wil zien. En we weten wel al dat dat haar niet bevalt. :)
Als Tom terug de vader is (klinkt nu ook wel raar) kan ze haar kleinkind zoveel zien als ze wil. Denk dat het dat is dat speelt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Eigen kind schoon kind met de rest houdt Marianne geen rekening en in realiteit zijn veel mensen zo maar dan niet zo expliciet naar voor gebracht
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

lord F. schreef:
Hetgeen ik me kan bedenken is dat ze nu afhankelijk is van Mo en Bianca als ze haar kleinkind wil zien. En we weten wel al dat dat haar niet bevalt. :)
Als Tom terug de vader is (klinkt nu ook wel raar) kan ze haar kleinkind zoveel zien als ze wil. Denk dat het dat is dat speelt.
Helemaal mee eens.
En wat ze nog het allerliefste zou hebben is dat Peggy uit het leven van Tom verdwijnt, want daarstraks riep ze peggy peggy peggy en ze ontplofte bijna :lol: als haar dat zou lukken heeft ze zowel haar Tommeke als Robin voor altijd bij haar. Maar ik denk dat het dit keer een andere wending zal krijgen...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ganja schreef:
lord F. schreef:
Helemaal mee eens.
En wat ze nog het allerliefste zou hebben is dat Peggy uit het leven van Tom verdwijnt, want daarstraks riep ze peggy peggy peggy en ze ontplofte bijna :lol: als haar dat zou lukken heeft ze zowel haar Tommeke als Robin voor altijd bij haar. Maar ik denk dat het dit keer een andere wending zal krijgen...
Dat denk ik ook. Zou best wel eens kunnen dat Tom en Marianne allebei uiteindelijk met lege handen staan. Zeker ook omdat Bianca al eerder gedreigd heeft met naar Marokko te verhuizen als Tom moeilijk zou gaan doen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Marianne vandaag zoooo ijskoud :scared-yipes: met haar ogen kijken naar Jenny en dan gewoon in de verdediging gaan tgo haar Tommiebaby :character-kyle: maar Jenny's ogen schoten :violence-rapidfire: dat komt niet meer zo rap goed.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

De vriendschap tussen Marianne en Jenny lijkt me nu wel redelijk om zeep inderdaad.. :wave:
Vond het trouwens wel mooi dat Marianne gewoon eerlijk zei wat ze ervan dacht en hoe alles gelopen is. Had ik nog niet zo snel verwacht eigenlijk. Ik ben wel benieuwd wat hier voor gevolgen aan hangen voor haar wat betreft Geert en Ann. Ik geloof nooit dat die 2 echt blij met haar acties gaan zijn.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Tussen Marianne en Jenny komt het altijd goed...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Jenny is ook enkel de vriendin van Marianne als ze (Jenny) er zelf profijt uit kan halen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:Jenny is ook enkel de vriendin van Marianne als ze (Jenny) er zelf profijt uit kan halen.
Dat vind ik ook. Al kan ik me in dit geval wel voorstellen dat Jenny haar dochter steunt en dus boos op Marianne is.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Zoals Marianne reageert tegen Jenny...dat kun je moeilijk een vriendin noemen. Da's een egocentrisch nest.Ik sta verwonderd dat Geert daar mee kan leven!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

daffy duck schreef:Zoals Marianne reageert tegen Jenny...dat kun je moeilijk een vriendin noemen. Da's een egocentrisch nest.Ik sta verwonderd dat Geert daar mee kan leven!
Als hij (Geert) écht wil dan kan hij haar (Marianne) wel te baas.
Maar meestal speelt hij de man van de lieve vrede.
0 x
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

'k Vind dat Marianne eerder een 'Femke' ofzo als dochter zou moeten hebben. Die zou haar standpunt nog ietske duidelijker laten maken dan Ann momenteel. Marianne laat zich echt totaal niet beïnvloeden door haar. Tom daarentegen blijft haar grootste schat :crazy:
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Marianne vind ik toch echt zalig. Hoe die partij kan trekken voor Tom!!
Hoe ze gisteren tekeer ging tegen Ann. Ik lig altijd strijk met haar!
Dat zij nog lang mag meespelen iin thuis :D
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

fan_van_marianne schreef:Marianne vind ik toch echt zalig. Hoe die partij kan trekken voor Tom!!
Hoe ze gisteren tekeer ging tegen Ann. Ik lig altijd strijk met haar!
Dat zij nog lang mag meespelen iin thuis :D
Dat vind ik ook, een heel goede actrice en de rol past perfect bij haar
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Ik vond de Marianne van vroeger toch iets toffer, nu lijkt ze gewoon op een geschifte heks :mrgreen:

Terwijl ze vroeger nog relatief 'normaal' deed, ook al was ze niet de makkelijkste en had ze veel arrogante trekjes. Nu lijkt ze gewoon helemaal geobsedeerd, ik vind het er vaak wat over.
0 x
Plaats reactie