Wat denken jullie?
Laten we zeggen dat het waarschijnlijk niet voor dit seizoen zal zijnimséha schreef:Ik gok erop dat Bram opeens zal ontdekken dat hij voor Franky toch meer dan gewone vriendschap voelt.Admin schreef:Ik weet het niet, ik denk niet dat Bram voor de mannen is.
Maar dat wordt nog een lange aanslepende verhaallijn, wedden?
Ja inderdaad. Ik vind dat er precies niet veel snelheid in dit seizoen zit :skristien schreef:Laten we zeggen dat het waarschijnlijk niet voor dit seizoen zal zijnimséha schreef:Ik gok erop dat Bram opeens zal ontdekken dat hij voor Franky toch meer dan gewone vriendschap voelt.Admin schreef:Ik weet het niet, ik denk niet dat Bram voor de mannen is.
Maar dat wordt nog een lange aanslepende verhaallijn, wedden?
Voor mijn part mag dat zeker sneller, want ik erger mij wel vaker aan van die aanslepende verhaallijnen.
Max?RuneThandy schreef:Ik zie toch Bram niet voor de mannen zijn. Tenminste ik hoop dat niet. Vind ik totaal niet bij z'n personage passen.
Laat Franky zich zelf een leuke gast opzoeken. Misschien dat het met die Max nog iets wordt.
Toch wel: irritatie, ongeloof, medelijden, vriendschap, Bram heeft verschillende gevoelens ten opzichte van Franky.Christel schreef:Ik geloof ook nooit dat Bram iets voor Franky zal gaan voelen eigenlijk...
Een trio ziet geen één van de drie zitten denk ikCrackers schreef:Gisteren was er toch een aanzet voor een trio met Paulien?
Volgens mij is Bram niet voor de mannen maar wel de Franky.interrupted schreef:Ben ik nu de enige die denkt dat Franky & Bram een koppel gaan worden?![]()
Wat denken jullie?
Ganja schreef:Volgens mij is Bram niet voor de mannen maar wel de Franky.interrupted schreef:Ben ik nu de enige die denkt dat Franky & Bram een koppel gaan worden?![]()
Wat denken jullie?
Frank zal daar dan wel niet mee kunnen lachen, Bram ook niet denk ik.
Simonneke zal haar zoontje wel blijven steunen