Jens De Belder (Jelle Cleymans)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Jens!!
Als Jens weer eens een (rot)streek heeft uitgehaald, weet hij het altijd zo te draaien, dat hij het grote slachtoffer is.
Toaal geen verantwoordelijkheidsgevoel.
0 x
-
- x 435
Maar nu weten we tenminste hoe dat komt; die "jongen" heeft nooit houvast gehad.jessie V. schreef:Als Jens weer eens een (rot)streek heeft uitgehaald, weet hij het altijd zo te draaien, dat hij het grote slachtoffer is.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, ik kreeg bijna medelijden. Omdat hij zo vaak verhuisd is, naait hij de mensen die goed voor hem zijn geweest een oor aan! Klinkt heel logisch...Rieka schreef:Maar nu weten we tenminste hoe dat komt; die "jongen" heeft nooit houvast gehad.jessie V. schreef:Als Jens weer eens een (rot)streek heeft uitgehaald, weet hij het altijd zo te draaien, dat hij het grote slachtoffer is.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Vanavond was het weer hetzelfde. Bram in elkaar geslagen en exuses gaan aanbieden aan Paulien. Weer met geklaag.
Arme ik!
Arme ik!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik heb de afl van vrijdag gemist, blijkbaar heeft Jens, Bram nogal toegetakeld !? Precies weer wat gemist !
0 x
-
- x 435
Je hebt niets gemist, 't was heel slecht geacteerd en Paulien werd van de foute kant in beeld gebracht...*LOL*'k zeg maar wat...johan1969 schreef:Ik heb de afl van vrijdag gemist, blijkbaar heeft Jens, Bram nogal toegetakeld !? Precies weer wat gemist !
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het ziet ernaar uit dat Jens zijn lui leventje voorlopig voorbij is! 
Wel een goed idee van Leo! Ik ben benieuwd hoe lang Jens dit vol gaat houden...

Wel een goed idee van Leo! Ik ben benieuwd hoe lang Jens dit vol gaat houden...
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Een beter ontvangstcomité dan zijn foto op de vogelpik had hij alvast niet kunnen krijgen 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Wat ik niet begrijp is dat Jens toch nooit in zijn eentje die aktie op heeft kunnen zetten. Hij heeft toch zelf geen auto.
Maar Leo schijnt zich totaal niet af te vragen wie daar nog meer achter zit. En Cois en Frank ook niet.
Maar Leo schijnt zich totaal niet af te vragen wie daar nog meer achter zit. En Cois en Frank ook niet.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar heb je een goed punt inderdaad. Dat Jens nu niet meer voor die taxipiraat rijdt, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat diegene niet meer werkzaam is. Ik denk alleen wel dat ze Taxi Ter Smissen nu met rust laten, aangezien die hen door hebben en anders aangifte kunnen doen ofzo... 

0 x
-
- Poster rang 5
Wat ik het meest merkwaardig vind is dat Jens op korte tijd plots zo'n goede chauffeur geworden is. 
Een half jaar geleden kon hij nog niet deftig met een brommer rondrijden en tot voor kort was hij er maar met de hakken over de sloot geslaagd voor z'n rijexamen (na een aantal pogingen). En nu is hij zelfs een zelfzekere "taxi-chauffeur" geworden.

Een half jaar geleden kon hij nog niet deftig met een brommer rondrijden en tot voor kort was hij er maar met de hakken over de sloot geslaagd voor z'n rijexamen (na een aantal pogingen). En nu is hij zelfs een zelfzekere "taxi-chauffeur" geworden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Luc
- Poster rang 4
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Laten we het daar maar op houden inderdaad...Luc schreef:Dat verhaal rammelt aan alle kanten.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Die Jens is echt ongelofelijk. Hij wordt bij de een gewoon de deur uitgezet (waar je als normaal mens toch wel eens over zou gaan nadenken) en hij gaat gewoon bij een ander aankondigen dat hij daar komt wonen. En altijd het slachtoffer spelen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
En hij vindt het blijkbaar vooral heel normaal dat hij steeds weer onderdak vindt bij iedereen. Hij doet niet eens de moeite om eens voor zichzelf te gaan zorgen! Hoe hij steeds met zijn rugzak van het ene naar het andere huis loopt...jessie V. schreef:Die Jens is echt ongelofelijk. Hij wordt bij de een gewoon de deur uitgezet (waar je als normaal mens toch wel eens over zou gaan nadenken) en hij gaat gewoon bij een ander aankondigen dat hij daar komt wonen. En altijd het slachtoffer spelen.

0 x