Ja tuurlijk heeft hij gelijk, maar dat neemt niet weg dat ik zijn boos-zijn beu ben.Sardonis schreef:En toch heeft Mo een punt met dat in het zwart werken , te pas en te onpas springen personages bij waar het maar kan ,,, Kwalificaties , kennis en wetgeving speelt daarbij geen enkele rol.Mieke schreef:
En idd voor hij vertrok naar Marokko heeft hij tegen Luc gezegd dat hij die week z'n goesting mocht doen met de zaak, dus ook Freddy en Franky tijdelijk inschakelen!
Mo
-
- Poster rang 4
Re: Mo
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Ik ben nog redelijk blij met zijn overstap naar Taxi Ter Smissen. Ik verwacht ook dat de handdruk met Waldek redelijk snel zal volgen. Als hij blijft tenmiste, want wat Leo betreft is nog niet alles in kannen en kruiken.
0 x
-
- Poster rang 1
Mo in kostuum blijft bij mij toch maar een raar zicht hoor.
En daarnet in de auto met Bianca. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ons volgende koppeltje gekend is. Bianca en Mo.
En kris dan een relatie met dokter Ann ofzo
En daarnet in de auto met Bianca. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ons volgende koppeltje gekend is. Bianca en Mo.
En kris dan een relatie met dokter Ann ofzo

0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- Nog geen rang
Ik vind nogthans dat het hem wel staat, zo sjiek. Misschien daarmee dat het zo'n raar zicht ismaartenB schreef:Mo in kostuum blijft bij mij toch maar een raar zicht hoor.
Ik heb dat ook al gedacht, ze krijgen de laatste tijd nogal veel 'screentime' samen. Ik denk ook dat het gaat gebeuren, er is nu niets meer dat Mo tegenhoud om naar Marokko te verhuizen, waarom zou hij blijven?maartenB schreef:En daarnet in de auto met Bianca. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ons volgende koppeltje gekend is. Bianca en Mo.
0 x
-
- Nog geen rang
Vind ook wel dat hij er mee staat maar we hebben Mo lang gezien in zo overal/werkpak en dat is iets totaal anders dan een kostuum natuurlijkDejavuke schreef:
Ik vind nogthans dat het hem wel staat, zo sjiek. Misschien daarmee dat het zo'n raar zicht is
0 x
-
- Poster rang 5
Ja, maar in Thuis zou je het wel gemerkt hebben dat er iets op komst is en dat had ik toch niet in dit geval.Dejavuke schreef:Ik heb dat ook al gedacht, ze krijgen de laatste tijd nogal veel 'screentime' samen. Ik denk ook dat het gaat gebeuren, er is nu niets meer dat Mo tegenhoud om naar Marokko te verhuizen, waarom zou hij blijven?maartenB schreef:En daarnet in de auto met Bianca. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ons volgende koppeltje gekend is. Bianca en Mo.

Voor de rest, Mo is nog maar pas taxichauffeur hé. Denk dat hij nog niet direct naar Marokko zal verhuizen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Luc
- Poster rang 4
Maar ik vraag me dan wel af waarom Kris er dan (nog) niet uitgeschreven is. Ze moet toch wel wat meer om handen hebben dan als decorstuk dienen in Sanitechniek. Eigenlijk vond ik dat wel een goede gelegenheid van de scenarioschrijvers om er hun beiden uit te schrijven, maar tja, ze zijn er blijkbaar nog iets mee van plan.
0 x
-
- Poster rang 5
Het gebeurt toch wel vaker dat sommige personages even op de achtergrond komen te staan? Vroeg of laat hebben ze er wellicht nog plannen mee.Luc schreef:Maar ik vraag me dan wel af waarom Kris er dan (nog) niet uitgeschreven is. Ze moet toch wel wat meer om handen hebben dan als decorstuk dienen in Sanitechniek. Eigenlijk vond ik dat wel een goede gelegenheid van de scenarioschrijvers om er hun beiden uit te schrijven, maar tja, ze zijn er blijkbaar nog iets mee van plan.
Nieuwe personages bijvoorbeeld? Of lopen er nog vrijgezelle mannen rond in Thuis die al tegen de 40 zijn?
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Neen, maar wel een vrijgezelle vrouw van tegen de 40lord F. schreef:Het gebeurt toch wel vaker dat sommige personages even op de achtergrond komen te staan? Vroeg of laat hebben ze er wellicht nog plannen mee.Luc schreef:Maar ik vraag me dan wel af waarom Kris er dan (nog) niet uitgeschreven is. Ze moet toch wel wat meer om handen hebben dan als decorstuk dienen in Sanitechniek. Eigenlijk vond ik dat wel een goede gelegenheid van de scenarioschrijvers om er hun beiden uit te schrijven, maar tja, ze zijn er blijkbaar nog iets mee van plan.
Nieuwe personages bijvoorbeeld? Of lopen er nog vrijgezelle mannen rond in Thuis die al tegen de 40 zijn?

0 x
-
- Poster rang 5
Dan zie jij toch meer dan ik.johan1969 schreef:Ik vind dat het er nogal dik opligt dat er iets bloeit tussen Mo en Bianca, subtiel zijn de schrijvers ook niet !

Realistisch gezien zullen ze allebei even genoeg hebben van relaties, denk ik. Zeker Bianca.
0 x