Uiteraard had hij op dat moment zelf al lang een offerte doorgestuurd.Luc schreef:Hij heeft misschien stiekem zelf al een bestek opgemaakt. Voor hem is dat toch een fluitje van een cent.

Uiteraard had hij op dat moment zelf al lang een offerte doorgestuurd.Luc schreef:Hij heeft misschien stiekem zelf al een bestek opgemaakt. Voor hem is dat toch een fluitje van een cent.
Vind ik ook. Er is Herman op die manier in elk geval een hoop ellende bespaard gebleven. Van de andere kant denk ik wel dat mensen in de rouw zoiets niet echt zo zien..frankbomans schreef:Yvette had wel gelijk vind ik: de hersentumor-dood was vreselijk, maar de hersenbloeding-dood was toch één van de mooiste manieren om te sterven. Met je zoon in de tuinstoel aan de vijver, en het heeft niet eens lang geduurd denk ik.
Rosa heeft Waldek 50.000 euro geleend, en die andere 50.000 had hij van de bank.Rieka schreef:Ze overdrijven in "Thuis" al een hele tijd! :mrgreen:Wie zou zijn ex zomaar eventjes 100 000 euro schenken?satine schreef:Het moet voor Bram inderdaad vreselijk zijn, maar ik vind toch dat Simonneke overdrijft - al een hele tijd.
En ik vind dat je voogdijschap niet even in een afscheidsbrief vermeldt, dat bespreek je op voorhand!![]()
Ik zou een laatste wens ook niet zo klakkeloos nakomen, toch niet in dergelijk geval.
Inderdaad een vergiftigd "geschenk", daar kan alleen maar nog meer miserie van komen bij de Bomansen.
Dat mag inderdaad, een simpele aanvraag bij de jeugdrechtbank is meestal genoeg, zeker in deze omstandigheden.Mieke schreef:Mag een -18jarige wel alleen wonen?
Ik denk dat het dus logisch is dat hij totdat hij 18 is ergens gaat inwonen.
Dat had inderdaad op voorhand besproken moeten worden vind ik. Misschien wat Herman het nog van plan, aangezien hij (vermoed ik) vroeger is gestorven dan verwacht?satine schreef:
En ik vind dat je voogdijschap niet even in een afscheidsbrief vermeldt, dat bespreek je op voorhand!
Was het niet 'als wij sterven, zou jij toch ook Jenny nemen/willen als voogd?' ? Ik kan me ook vergissen, maar ik denk dat Simonne het zo stelde. Maar het klopt wel dat die vergelijking niet opgaat.satine schreef: Verder vond ik die vergelijking die gemaakt werd over 'als Jenny zou overlijden' niet opgaan.
Frank en Jenny hebben elkaar niet jaren uit het oog verloren, EN ze hebben een dochter en binnenkort een kleinkind samen, da's een heel andere situatie dan wat er tussen Simonne en Herman was.
Inderdaad, dat was het!frankbomans schreef: Was het niet 'als wij sterven, zou jij toch ook Jenny nemen/willen als voogd?' ? Ik kan me ook vergissen, maar ik denk dat Simonne het zo stelde. Maar het klopt wel dat die vergelijking niet opgaat.
Ik gok dat het een kluis is waar Herman zijn spaarpot in bewaarde.jessie V. schreef:Kunnen wij al weten wat die onder de tafel geplakte sleutel betekent? Misschien heb ik iets gemist.
Ben benieuwd wat daar weer voor ellende uit voort komt.