Thuis quotes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- RuneThandy
- Nog geen rang
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Re: Thuis quotes
Cois: Ja ma zeg mannekes, in hoeveel bedrijven gaak ik hier mijnen boterham kunnen opeten?
0 x
-
Jana_tje
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Cois is goe bezig de laatste tijd: amai meiske, oe ziede gij deruit? Precies nen bloemkool op sterk waterSandertje schreef:Cois: Ja ma zeg mannekes, in hoeveel bedrijven gaak ik hier mijnen boterham kunnen opeten?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Cois spreekt een geheel eigen taal, da's geen regionaal dialect, geen Aantwaarps, noch verkavelingsvlaams.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wat voor taal Cois ook spreekt, hij is hoe dan ook regelmatig hilarisch met zijn uitspraken! 
Tussen al die lange gezichten van de laatste tijd, vind ik dat wel een verademing moet ik zeggen..
Tussen al die lange gezichten van de laatste tijd, vind ik dat wel een verademing moet ik zeggen..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
is rechtuit , rechtaan. What you see is what you get ! hou ik wel van ! :love:Christel schreef:Wat voor taal Cois ook spreekt, hij is hoe dan ook regelmatig hilarisch met zijn uitspraken!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
- Luc
- Poster rang 4

verschrikkelijke uitspraak vond ik dat. Ik dacht even dat Sandrine een "Uber"-kind isNickos schreef:Marianne: Sandrine is geen gewone baby hoor!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nee hoor, eentje van goud...Luc schreef:verschrikkelijke uitspraak vond ik dat. Ik dacht even dat Sandrine een "Uber"-kind isNickos schreef:Marianne: Sandrine is geen gewone baby hoor!.
Was wel een typische "oma-uitspraak" (zo eentje die vindt dat haar kleinkind echt niks fout kan doen). Ik moest er wel mee lachen eigenlijk.
0 x
-
Rocky
- Nog geen rang
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
ja en wat hier in de situatie zo raar is : gaat het kind naar Tom dan blijft zij de oma ! Zij kan haar kleinkind nooit verliezen zoals Ann wel kan.Christel schreef:Nee hoor, eentje van goud...Luc schreef:verschrikkelijke uitspraak vond ik dat. Ik dacht even dat Sandrine een "Uber"-kind isNickos schreef:Marianne: Sandrine is geen gewone baby hoor!.
![]()
Was wel een typische "oma-uitspraak" (zo eentje die vindt dat haar kleinkind echt niks fout kan doen). Ik moest er wel mee lachen eigenlijk.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Klopt...daffy duck schreef:ja en wat hier in de situatie zo raar is : gaat het kind naar Tom dan blijft zij de oma ! Zij kan haar kleinkind nooit verliezen zoals Ann wel kan.Christel schreef:Nee hoor, eentje van goud...Luc schreef:verschrikkelijke uitspraak vond ik dat. Ik dacht even dat Sandrine een "Uber"-kind isNickos schreef:Marianne: Sandrine is geen gewone baby hoor!.
![]()
Maar dat wordt dan misschien wel het volgende "drama": Als Peggy en Tom Sandrine terug krijgen, dan mag Marianne dadelijk 1 uurtje per week, onder het wakend oog van Rosa, gezellig met Sandrientje spelen in Rosa's huiskamer..
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
hihi, da's juist gezien :small: :small: en intussen kan ze misschien de aardappelen schillen voor de middagservice !
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
daffy duck schreef:hihi, da's juist gezien :small: :small: en intussen kan ze misschien de aardappelen schillen voor de middagservice !
Het zou wat zijn! Zou nog wel wat leuke quotes opleveren denk ik..
0 x