Middag afleveringen
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Middag afleveringen
Toevallig pas nog een aflevering voorbij zien komen, en ik moet zeggen dat ik vooral blij ben dat Sofie en Aisha vertrokken zijn. De rest had er van mij niet persé uit gehoeven (Leontien en Marie zeker niet!), zeker niet als je ziet wat er aan personages voor terug gekomen is. Kan nou niet zeggen dat ik de verschillende verhaallijnen tegenwoordig zoveel interessanter vind... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- RuneThandy
- Nog geen rang
De verhaallijnen van nu interesseren mij ook niet zoveel. Er zit weinig spanning in en alles is zo vlak. 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Walter, Werner, Leontien en Marie, die mis ik ook het meest. De rest eigenlijk helemaal niet.
Die 4 hadden er voor mij niet uitgehoeven.
Die 4 hadden er voor mij niet uitgehoeven.
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Dat waren ook goede acteurs. Als ik nu kijk naar Wim Stevens.
Huilen met de pet op.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Peter Van Asbroeck vind ik niet meteen een heel goed acteur eigenlijk en het personage van Walter Frans vond ik ook niet echt bijzonder.RuneThandy schreef:Dat waren ook goede acteurs. Als ik nu kijk naar Wim Stevens.Huilen met de pet op.
Ik vind het nu eigenlijk niet slechter dan toen. Als ik bvb. Sofie en Aisha terugzie...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

van Lien van de Kelder kan je anders wel niet zeggen dat ze het nu slecht doet. Die mocht nog wel langer in Thuis gebleven zijn voor mijn part.Luc schreef:Peter Van Asbroeck vind ik niet meteen een heel goed acteur eigenlijk en het personage van Walter Frans vond ik ook niet echt bijzonder.RuneThandy schreef:Dat waren ook goede acteurs. Als ik nu kijk naar Wim Stevens.Huilen met de pet op.
Ik vind het nu eigenlijk niet slechter dan toen. Als ik bvb. Sofie en Aisha terugzie...(en welke glansrollen speelt ons Aisha - de actrice dan - nu ??? )
Voor de rest is het niet omdat iemand niet meer op tv te zien is dat hun carriere ten einde is hé.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- RuneThandy
- Nog geen rang
Ik heb ook niet gezegd dat Lien van de Kelder geen goed actrice is. En Sofie mocht ik ook wel. Daar gebeurde in ieder geval nog wel eens iets mee.
Maar Eric en Martine had ik niet veel mee. Maar ik had ook geen hekel aan ze. Ze lieten me gewoon wat onverschillig. En dat ligt dan meer aan de schrijvers en minder aan de acteurs.
Theater is een andere discipline en zeker geen miderwaardig werk. Maar in het algemeen maakt televisie acteurs bekender en beroemder dan theater. Maar het maakt ze zeker niet slechter.
Maar Eric en Martine had ik niet veel mee. Maar ik had ook geen hekel aan ze. Ze lieten me gewoon wat onverschillig. En dat ligt dan meer aan de schrijvers en minder aan de acteurs.
Theater is een andere discipline en zeker geen miderwaardig werk. Maar in het algemeen maakt televisie acteurs bekender en beroemder dan theater. Maar het maakt ze zeker niet slechter.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Heel die familie Bastiaens kon voor geen meter acteren en best dat die eruit zijn. Sofieke speelt nu in Zone Stad, een VTM-serie'tje. Alsof die ook volzit met topacteurs en we kennen ook allemaal wel de andere kwaliteiten van Lien natuurlijk.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
andere kwaliteiten van Lien?Luc schreef:Heel die familie Bastiaens kon voor geen meter acteren en best dat die eruit zijn. Sofieke speelt nu in Zone Stad, een VTM-serie'tje. Alsof die ook volzit met topacteurs en we kennen ook allemaal wel de andere kwaliteiten van Lien natuurlijk.
o, je bedoelt dat ze een goede advokaat is?
0 x
-
Het huis
- x 435
Ik ben nu zeker benieuwd naar de verhaallijn Werner, Eva en Maarten. Mathilde vind het allemaal niet goed dat Maarten het met Eva heeft en dat is een hoop gedonder. Leontien mocht ik ook wel, vond het jammer dat ze weg is gegaan.
0 x
-
Het huis
- x 435
Nog een paar weken en dan is de Seizoensfinale van Thuis en dan kunnen we weer genieten van het meest vreselijkste Seizoen vind ik. Na de verhaallijn met Manfred is het erg achteruit gegaan tot toen Seizoen 15 begon, toen was alles weer perfect voor mij.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Welke seizoensfinale komt er wel aan? Die met het gevecht tss de dubbelgangers?Het huis schreef:Nog een paar weken en dan is de Seizoensfinale van Thuis en dan kunnen we weer genieten van het meest vreselijkste Seizoen vind ik. Na de verhaallijn met Manfred is het erg achteruit gegaan tot toen Seizoen 15 begon, toen was alles weer perfect voor mij.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Nee, die is vorig jaar geweest. Het is die met dat huis dat in brand staat.lord F. schreef:Welke seizoensfinale komt er wel aan? Die met het gevecht tss de dubbelgangers?Het huis schreef:Nog een paar weken en dan is de Seizoensfinale van Thuis en dan kunnen we weer genieten van het meest vreselijkste Seizoen vind ik. Na de verhaallijn met Manfred is het erg achteruit gegaan tot toen Seizoen 15 begon, toen was alles weer perfect voor mij.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

-
kwiekske
- Nog geen rang
kan je de afleveringen van thuis van 's middags hier ook downloaden??
want het kan nu niet meer op youtube (wat ik eigenlijk echt wel jammer vind
)
want het kan nu niet meer op youtube (wat ik eigenlijk echt wel jammer vind
0 x