Middag afleveringen

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Middag afleveringen

Bericht door Christel »

Toevallig pas nog een aflevering voorbij zien komen, en ik moet zeggen dat ik vooral blij ben dat Sofie en Aisha vertrokken zijn. De rest had er van mij niet persé uit gehoeven (Leontien en Marie zeker niet!), zeker niet als je ziet wat er aan personages voor terug gekomen is. Kan nou niet zeggen dat ik de verschillende verhaallijnen tegenwoordig zoveel interessanter vind... :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

De verhaallijnen van nu interesseren mij ook niet zoveel. Er zit weinig spanning in en alles is zo vlak. :|
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Walter, Werner, Leontien en Marie, die mis ik ook het meest. De rest eigenlijk helemaal niet.
Die 4 hadden er voor mij niet uitgehoeven.
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Dat waren ook goede acteurs. Als ik nu kijk naar Wim Stevens. :cry: Huilen met de pet op.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

RuneThandy schreef:Dat waren ook goede acteurs. Als ik nu kijk naar Wim Stevens. :cry: Huilen met de pet op.
Peter Van Asbroeck vind ik niet meteen een heel goed acteur eigenlijk en het personage van Walter Frans vond ik ook niet echt bijzonder.
Ik vind het nu eigenlijk niet slechter dan toen. Als ik bvb. Sofie en Aisha terugzie... :roll: (en welke glansrollen speelt ons Aisha - de actrice dan - nu ??? )
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luc schreef:
RuneThandy schreef:Dat waren ook goede acteurs. Als ik nu kijk naar Wim Stevens. :cry: Huilen met de pet op.
Peter Van Asbroeck vind ik niet meteen een heel goed acteur eigenlijk en het personage van Walter Frans vond ik ook niet echt bijzonder.
Ik vind het nu eigenlijk niet slechter dan toen. Als ik bvb. Sofie en Aisha terugzie... :roll: (en welke glansrollen speelt ons Aisha - de actrice dan - nu ??? )
van Lien van de Kelder kan je anders wel niet zeggen dat ze het nu slecht doet. Die mocht nog wel langer in Thuis gebleven zijn voor mijn part.

Voor de rest is het niet omdat iemand niet meer op tv te zien is dat hun carriere ten einde is hé. :) Theater enzo is nu ook niet echt minderwaardig werk, integendeel.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
RuneThandy
Nog geen rang

Ik heb ook niet gezegd dat Lien van de Kelder geen goed actrice is. En Sofie mocht ik ook wel. Daar gebeurde in ieder geval nog wel eens iets mee.
Maar Eric en Martine had ik niet veel mee. Maar ik had ook geen hekel aan ze. Ze lieten me gewoon wat onverschillig. En dat ligt dan meer aan de schrijvers en minder aan de acteurs.

Theater is een andere discipline en zeker geen miderwaardig werk. Maar in het algemeen maakt televisie acteurs bekender en beroemder dan theater. Maar het maakt ze zeker niet slechter.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Heel die familie Bastiaens kon voor geen meter acteren en best dat die eruit zijn. Sofieke speelt nu in Zone Stad, een VTM-serie'tje. Alsof die ook volzit met topacteurs en we kennen ook allemaal wel de andere kwaliteiten van Lien natuurlijk.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Luc schreef:Heel die familie Bastiaens kon voor geen meter acteren en best dat die eruit zijn. Sofieke speelt nu in Zone Stad, een VTM-serie'tje. Alsof die ook volzit met topacteurs en we kennen ook allemaal wel de andere kwaliteiten van Lien natuurlijk.
andere kwaliteiten van Lien?
o, je bedoelt dat ze een goede advokaat is? :mrgreen:
0 x
Het huis
x 435

Bericht door Het huis »

Ik ben nu zeker benieuwd naar de verhaallijn Werner, Eva en Maarten. Mathilde vind het allemaal niet goed dat Maarten het met Eva heeft en dat is een hoop gedonder. Leontien mocht ik ook wel, vond het jammer dat ze weg is gegaan.
0 x
Het huis
x 435

Bericht door Het huis »

Nog een paar weken en dan is de Seizoensfinale van Thuis en dan kunnen we weer genieten van het meest vreselijkste Seizoen vind ik. Na de verhaallijn met Manfred is het erg achteruit gegaan tot toen Seizoen 15 begon, toen was alles weer perfect voor mij.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het huis schreef:Nog een paar weken en dan is de Seizoensfinale van Thuis en dan kunnen we weer genieten van het meest vreselijkste Seizoen vind ik. Na de verhaallijn met Manfred is het erg achteruit gegaan tot toen Seizoen 15 begon, toen was alles weer perfect voor mij.
Welke seizoensfinale komt er wel aan? Die met het gevecht tss de dubbelgangers?
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

lord F. schreef:
Het huis schreef:Nog een paar weken en dan is de Seizoensfinale van Thuis en dan kunnen we weer genieten van het meest vreselijkste Seizoen vind ik. Na de verhaallijn met Manfred is het erg achteruit gegaan tot toen Seizoen 15 begon, toen was alles weer perfect voor mij.
Welke seizoensfinale komt er wel aan? Die met het gevecht tss de dubbelgangers?
Nee, die is vorig jaar geweest. Het is die met dat huis dat in brand staat.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Episch was dat, gekke Mathilde en Maarten :lol:
0 x
kwiekske
Nog geen rang

Bericht door kwiekske »

kan je de afleveringen van thuis van 's middags hier ook downloaden??
want het kan nu niet meer op youtube (wat ik eigenlijk echt wel jammer vind :cry: )
0 x
Plaats reactie