Jean-Marie

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Jean-Marie

Bericht door Christel »

In eerste instantie had ik ook verwacht dat hij wat langer in "Thuis" zou blijven rondhangen, maar toen hij zo weinig subtiel Simonne begon te verleiden, dacht ik al wel dat hij het er niet zo lang uit zou gaan houden. Ik verwacht niet dat hij nog terugkomt nu eigenlijk... :? (en ik kan ook niet zeggen dat ik dat erg vind ;) )
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:In eerste instantie had ik ook verwacht dat hij wat langer in "Thuis" zou blijven rondhangen, maar toen hij zo weinig subtiel Simonne begon te verleiden, dacht ik al wel dat hij het er niet zo lang uit zou gaan houden. Ik verwacht niet dat hij nog terugkomt nu eigenlijk... :? (en ik kan ook niet zeggen dat ik dat erg vind ;) )
t is nochtans een goed acteur zunne. :)
Bijvoorbeeld in De Parelvissers waar hij de man van "Manon" speelde.

Maar de verhaallijn die erdoor ontstaan is vind ik wel interessant. Frank bij een relatietherapeut >> voor hem is dat wellicht een complete vernedering. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

lord F. schreef:
Christel schreef:In eerste instantie had ik ook verwacht dat hij wat langer in "Thuis" zou blijven rondhangen, maar toen hij zo weinig subtiel Simonne begon te verleiden, dacht ik al wel dat hij het er niet zo lang uit zou gaan houden. Ik verwacht niet dat hij nog terugkomt nu eigenlijk... :? (en ik kan ook niet zeggen dat ik dat erg vind ;) )
Maar de verhaallijn die erdoor ontstaan is vind ik wel interessant. Frank bij een relatietherapeut >> voor hem is dat wellicht een complete vernedering. :)
Ja, dat hebben we idd mogen merken... arme Frank :P
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

kdenk dat we jean marie deze vrijdag nog wel een terug gaan zien ofzo.Zo kan frank hem eindelijk een tok op zen bakkes geven want geef nu eerlijk toe, het zou frank niet zijn moest hij die jean-marie uitendelijk toch geen mot verkopen.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

maartenB schreef:kdenk dat we jean marie deze vrijdag nog wel een terug gaan zien ofzo.Zo kan frank hem eindelijk een tok op zen bakkes geven want geef nu eerlijk toe, het zou frank niet zijn moest hij die jean-marie uitendelijk toch geen mot verkopen.
ja, en ondertussen kunnen ze dan toch nog iets interessants tonen de laatste aflevering, :p
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

maurice schreef:
maartenB schreef:kdenk dat we jean marie deze vrijdag nog wel een terug gaan zien ofzo.Zo kan frank hem eindelijk een tok op zen bakkes geven want geef nu eerlijk toe, het zou frank niet zijn moest hij die jean-marie uitendelijk toch geen mot verkopen.
ja, en ondertussen kunnen ze dan toch nog iets interessants tonen de laatste aflevering, :p
Hoop doet leven?!
0 x
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

Rieka schreef:
maurice schreef:
Hoop doet leven?!
:( twas tevergeefs, der kon zelfs geen klein gevechtje tussen Luc en Waldek vanaf
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
Gesloten