Personage waar ik mij het meest aan erger
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
aaaarggggghhhhhhhh en Yvette die haar oren weer spitste toen er sprake was van het verkochte huis. Die 2 geldjoden hebben elkaar gevonden ! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik erger mij vooral aan het feit dat Leo zich nogal 'thuis' voelt bij Frank.
Ik snap niet wat de bedoeling is.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Leo is wel héél vrijpostig inderdaad, en dan loopt hij Frank ook nog uit de dagen.. Zo irritant!! En Yvette en dat gezever over dat geld idem...johan1969 schreef:Ik erger mij vooral aan het feit dat Leo zich nogal 'thuis' voelt bij Frank.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Leo zal zich wel sterk voelen zeker, omdat als Frank hem dreigt buiten te zetten kan Leo nog altijd dreigen met de verkoop van z'n zaak..
Baaaaaahhhhhhh die smurf mag het voor mij afbollen!!!
Baaaaaahhhhhhh die smurf mag het voor mij afbollen!!!

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
IK vind Frank nog vrij gezapig voor zijn manier van doen ! Hij zou zich beter eens goed laten gaan en dat smurfgeval bij z'n nekvel buiten zetten ! Hij denkt omdat hij bij z'n taxibedrijf de man is , dat hij in een huisgezin ook kan domineren. Degoutant typetje !Rieka schreef:JA, ik vind dit eerlijk gezegd iets wat helemaal niet klopt.Christel schreef:Leo is wel héél vrijpostig inderdaad, en dan loopt hij Frank ook nog uit de dagen.. Zo irritant!! En Yvette en dat gezever over dat geld idem...johan1969 schreef:Ik erger mij vooral aan het feit dat Leo zich nogal 'thuis' voelt bij Frank.
Dien ezel verkoopt zijn huis en vind het vanzelfsprekend dat ie bij zijn lief, die notabene ook niets te zeggen heeft over "haar" huis, mag intrekken.
En zijn kleinigheidjes die ie mee verhuisde zouden van mij subiet weer buiten staan.
En dat ie huur moet betalen vind ik niet meer dan logisch. GO Frank GO!!!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Leo gaat er in mijn ogen ook serieus over! Die komt daar boe of ba met heel z'n hebben en houden bij Frank en co wonen zonder hen ook maar iets gevraagd te hebben
En dan heeft hij nog de pretentie om Frank de les te lezen 

0 x
-
- Poster rang 1
Nja eerlijk gezegt vindt ik die leo ook maar een irritant ventje.
Daarstraks stond hij weer op zijn geld te roepen.
Altijd maar da geld.Kdenk dat ik dan nog liever die victor (ex-lief jenny) bezig zie alhoewel die ook een stukje kon klagen ze.
Kvindt eigenlijk nog altij zeer raar dat die victor zonder boe of ba verdwenen is. Khad gedacht da er nog een heel verhaallijn ging aankomen me die blonde vrouw waarmee hij op cafe afsprak maar bon.Hopenlijk zetten ze leo ook vlug aan de deur.Alhoewel die kleine smurf het volgens mij lang gaat uitzingen in thuis.
Altijd maar da geld.Kdenk dat ik dan nog liever die victor (ex-lief jenny) bezig zie alhoewel die ook een stukje kon klagen ze.
Kvindt eigenlijk nog altij zeer raar dat die victor zonder boe of ba verdwenen is. Khad gedacht da er nog een heel verhaallijn ging aankomen me die blonde vrouw waarmee hij op cafe afsprak maar bon.Hopenlijk zetten ze leo ook vlug aan de deur.Alhoewel die kleine smurf het volgens mij lang gaat uitzingen in thuis.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- Poster rang 5
Maar dat was wel redelijk voorspelbaar.maartenB schreef:Nja eerlijk gezegt vindt ik die leo ook maar een irritant ventje.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Ik vind Leo net een geweldig personage, hij zorgt voor leven in de brouwerij. Hoe hij daar kwam roepen tegen Luc tijdens de reconstructie, ik kwam amper bij 

0 x
-
- Poster rang 1
Ik zie Leo eigenlijk ook nog wel graag bezig. Gisteren ergerde ik me weer enorm aan Eric. Vooral als hij een tijdje niet te zien geweest is, valt het toch enorm op hoe die acteur die rol gewoon niet gespeeld krijgt. Zijn schuldbesef en de gezichten erbij waren weer lachwekkend.
0 x
-
- Poster rang 4
^idd, ik schiet constant in de lachen als hij weer eens zo'n gezichten trekt
En ik heb me gisteren ook geergerd aan al die nieuwsgierige ramptoeristen!

En ik heb me gisteren ook geergerd aan al die nieuwsgierige ramptoeristen!

0 x
-
- Poster rang 4
Het enige spectaculaire dat zij gezien hebben is hoe Nancy opnieuw heel hysterisch naar binnen liep (met die helm :roll2:).
Ze kon zich blijkbaar helemaal terug inleven in het moment
Aan Nancy erger ik me dus nooit hè!!
Ze kon zich blijkbaar helemaal terug inleven in het moment

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, dat is en blijft een geweldig personage, vind ik ook. Gister was ze ook weer hilarischMieke schreef:Het enige spectaculaire dat zij gezien hebben is hoe Nancy opnieuw heel hysterisch naar binnen liep (met die helm :roll2:).
Ze kon zich blijkbaar helemaal terug inleven in het moment![]()

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Ja die scene van nancy gisteren was echt gewoonfantastische
Een thuis-moment om niet snel te vergeten.
En al die verbaasde gezichten toen nancy al roepen naar de garage liep gewoon weg hilarische.
Een thuis-moment om niet snel te vergeten.
En al die verbaasde gezichten toen nancy al roepen naar de garage liep gewoon weg hilarische.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
In vind dat Nancy de laatste weken de show steelt. Die keren dat ze op bezoek ging bij de notaris waren ook geweldig.
Maar het gaat hier om personen waar ik mij het meest aan erger. Nou dat is natuurlijk Eric, ik doe mijn ogen dicht als hij in beeld komt. Aan Leo erger ik me niet. Ik vind dat die rol ook goed gespeeld wordt. Die man kan ontzettend goed driftig zijn, waarbij er een hele boze waterval van woorden uit zijn mond komt, maar hij verspreekt zich nooit. Maar hij doet nu wel een beetje irritant door zomaar bij Frank in te trekken en hij vindt het wel een goeie bak van zichzelf, dat is duidelijk te zien.
Maar het gaat hier om personen waar ik mij het meest aan erger. Nou dat is natuurlijk Eric, ik doe mijn ogen dicht als hij in beeld komt. Aan Leo erger ik me niet. Ik vind dat die rol ook goed gespeeld wordt. Die man kan ontzettend goed driftig zijn, waarbij er een hele boze waterval van woorden uit zijn mond komt, maar hij verspreekt zich nooit. Maar hij doet nu wel een beetje irritant door zomaar bij Frank in te trekken en hij vindt het wel een goeie bak van zichzelf, dat is duidelijk te zien.
0 x