Bruno
-
- Poster rang 1
Bruno
Het personage bruno gaat wss voor langere tijd meedoen in Thuis.Vandaar dus dit topic.
Nu kvind wel dat deze acteur het best goed speelt.Bedoel je moet het maar kunnen hé zo een gehandicapt persoon neerzetten.Dit is trouwens de eerste keer dat een acteur zo een rol opzicht neemt.
Nu ik denk wel dat hier enkel mooi verhaallijnen aan dit personage kunnen vast hangen.
Nu kvind wel dat deze acteur het best goed speelt.Bedoel je moet het maar kunnen hé zo een gehandicapt persoon neerzetten.Dit is trouwens de eerste keer dat een acteur zo een rol opzicht neemt.
Nu ik denk wel dat hier enkel mooi verhaallijnen aan dit personage kunnen vast hangen.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- Poster rang 1
Re: Bruno
Goed geacteerd, daar niets van, maar ik zat er echt niet op zo'n personage te wachten eerlijk gezegd...
0 x
-
- Poster rang 4
Ik wist niet dat die flaporen had!
Ik denk dat ik mij nog veel aan het personage ga ergeren. Ik vond em eerst wel goed spelen tot hij z'n mond opentrok

Ik denk dat ik mij nog veel aan het personage ga ergeren. Ik vond em eerst wel goed spelen tot hij z'n mond opentrok

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 1
Dat was mij ook direct opgevallen! Vond het voor de rest ook goed geacteerd. En best grappig eigenlijk om die acteur ook eens zo een rol te zien spelen, ik herinner me hem vooral zoals Akke in W817. Dat personage vond ik niet echt zo heel erg boeiend, werkte eigenlijk meer op mijn zenuwen... Maar Dit personage valt (tot nu toe) heel erg goed mee! Ik denk ook dat er nog mooie dingen met dit personage kunne gebeuren. Ik was gisteren al zo gelukkig al je ziet hoe gelukkig Bruno is met een bezoekje aan de zoo. Het spreekt me aan, maar de toekomst kan eventueel tegenvallen he!Mieke schreef:Ik wist niet dat die flaporen had!![]()
![]()

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 5
welja, da's ook wat ik vond. maar kan maar verbeteren na verloop van tijd natuurlijk.Mieke schreef:Ik wist niet dat die flaporen had!![]()
![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Persoonlijk heb ik geen boodschap aan een introductie van een gehandicapte, heb daar genoeg ervaring mee.manon schreef:Dat was mij ook direct opgevallen! Vond het voor de rest ook goed geacteerd. En best grappig eigenlijk om die acteur ook eens zo een rol te zien spelen, ik herinner me hem vooral zoals Akke in W817. Dat personage vond ik niet echt zo heel erg boeiend, werkte eigenlijk meer op mijn zenuwen... Maar Dit personage valt (tot nu toe) heel erg goed mee! Ik denk ook dat er nog mooie dingen met dit personage kunne gebeuren. Ik was gisteren al zo gelukkig al je ziet hoe gelukkig Bruno is met een bezoekje aan de zoo. Het spreekt me aan, maar de toekomst kan eventueel tegenvallen he!Mieke schreef:Ik wist niet dat die flaporen had!![]()
![]()
Ik denk dat ik mij nog veel aan het personage ga ergeren. Ik vond em eerst wel goed spelen tot hij z'n mond opentrokWie zal dat zeggen!
Akke vond ik leuk, W817 ook. Had die acteur niet herkend... was echt aan het twijfelen of het wel een acteur was.
Maar echt, ik vind niet dat de broer van Kris vaak moet opdagen, nergens voor nodig.
0 x
-
- Poster rang 1
We hebben ook zo'n gelijkaardig gehandicapt persoon in de familie, maar die spreekt totaal niet, die kan geen woorden vormen ofzo. Vond het dan wel wat raar om Bruno te horen "praten".
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, inderdaad , wel heel ver gezocht. Precies weer zo'n verhaallijn die erbij gehaald is om het geheel nog een extra sociaal sausje te geven.Rieka schreef:Persoonlijk heb ik geen boodschap aan een introductie van een gehandicapte, heb daar genoeg ervaring mee.manon schreef:Dat was mij ook direct opgevallen! Vond het voor de rest ook goed geacteerd. En best grappig eigenlijk om die acteur ook eens zo een rol te zien spelen, ik herinner me hem vooral zoals Akke in W817. Dat personage vond ik niet echt zo heel erg boeiend, werkte eigenlijk meer op mijn zenuwen... Maar Dit personage valt (tot nu toe) heel erg goed mee! Ik denk ook dat er nog mooie dingen met dit personage kunne gebeuren. Ik was gisteren al zo gelukkig al je ziet hoe gelukkig Bruno is met een bezoekje aan de zoo. Het spreekt me aan, maar de toekomst kan eventueel tegenvallen he!Mieke schreef:Ik wist niet dat die flaporen had!![]()
![]()
Ik denk dat ik mij nog veel aan het personage ga ergeren. Ik vond em eerst wel goed spelen tot hij z'n mond opentrokWie zal dat zeggen!
Akke vond ik leuk, W817 ook. Had die acteur niet herkend... was echt aan het twijfelen of het wel een acteur was.
Maar echt, ik vind niet dat de broer van Kris vaak moet opdagen, nergens voor nodig.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik heb zo het idee dat Bruno niet echt een vast onderdeel van de verhaallijn Mo-Kris gaat worden. Mij lijkt het meer een personage om wat meer inzicht in het karakter en de achtergrond van Kris te geven ofzo. Maar het is en blijft afwachten natuurlijk.daffy duck schreef:Ja, inderdaad , wel heel ver gezocht. Precies weer zo'n verhaallijn die erbij gehaald is om het geheel nog een extra sociaal sausje te geven.Rieka schreef:Persoonlijk heb ik geen boodschap aan een introductie van een gehandicapte, heb daar genoeg ervaring mee.manon schreef:Dat was mij ook direct opgevallen! Vond het voor de rest ook goed geacteerd. En best grappig eigenlijk om die acteur ook eens zo een rol te zien spelen, ik herinner me hem vooral zoals Akke in W817. Dat personage vond ik niet echt zo heel erg boeiend, werkte eigenlijk meer op mijn zenuwen... Maar Dit personage valt (tot nu toe) heel erg goed mee! Ik denk ook dat er nog mooie dingen met dit personage kunne gebeuren. Ik was gisteren al zo gelukkig al je ziet hoe gelukkig Bruno is met een bezoekje aan de zoo. Het spreekt me aan, maar de toekomst kan eventueel tegenvallen he!Mieke schreef:Ik wist niet dat die flaporen had!![]()
![]()
Ik vraag me wel af hoe lang zo'n personage boeiend gaat blijven, maar tot nu toe vind ik er niet echt iets mis mee.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Zo zie ik het ook, maar boeiend is zo'n personage niet echt, hé, of er zou zo'n verhaal als in "Le huitième jour" moeten in zitten.Christel schreef: Ik heb zo het idee dat Bruno niet echt een vast onderdeel van de verhaallijn Mo-Kris gaat worden. Mij lijkt het meer een personage om wat meer inzicht in het karakter en de achtergrond van Kris te geven ofzo. Maar het is en blijft afwachten natuurlijk.
Ik vraag me wel af hoe lang zo'n personage boeiend gaat blijven, maar tot nu toe vind ik er niet echt iets mis mee.
Ik vind ook niet dat ze elk mogelijk sociaal drama of probleem moeten ten berde brengen in "Thuis". Daar krijgt ieder mens op tijd en stond zijn deel van in 't echte leven, mijn gedacht! Persoonlijk zit ik niet te wachten om problemen geromantiseerd op TV voorgeschoteld te krijgen.
Ik zie 't liefst leuke scénes met nu en dan "iets" ertussen.
Voor sociale drama's hebben we de media en programma's zoals Terzake en Koppen en Volt en XL en zomeer. Keuze genoeg zou ik zo denken.
Soit , dat is wat ik ervan denk.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar heb je ook wel gelijk in, maar ik vind het dan wel weer heel goed dat er in Thuis toch nog een stukje realisme terug te vinden is in elk geval. Anders zou het me niet blijven boeien denk ik. Zo vind ik het bijvoorbeeld best oké als ze eens een maatschappelijk thema aan bod laten komen, zolang dat dan maar een beetje fatsoenlijk gebracht wordt. Toen Jenny bijvoorbeeld borstkanker had, vond ik dat heel mooi en goed gebracht! Maar nu heel die verhaallijn rond die adoptie, en hoe dat verschrikkelijk uit zijn verband getrokken wordt, dat hadden ze op deze manier wat mij betreft beter helemaal achterwegen gelaten. Van mij hoeft een serie als Thuis dus ook niet persé alleen maar vrolijk te zijn, maar de wat "zwaardere" dingen moeten wel zin hebben dan.Rieka schreef:Zo zie ik het ook, maar boeiend is zo'n personage niet echt, hé, of er zou zo'n verhaal als in "Le huitième jour" moeten in zitten.Christel schreef: Ik heb zo het idee dat Bruno niet echt een vast onderdeel van de verhaallijn Mo-Kris gaat worden. Mij lijkt het meer een personage om wat meer inzicht in het karakter en de achtergrond van Kris te geven ofzo. Maar het is en blijft afwachten natuurlijk.
Ik vind ook niet dat ze elk mogelijk sociaal drama of probleem moeten ten berde brengen in "Thuis". Daar krijgt ieder mens op tijd en stond zijn deel van in 't echte leven, mijn gedacht! Persoonlijk zit ik niet te wachten om problemen geromantiseerd op TV voorgeschoteld te krijgen.
Ik zie 't liefst leuke scénes met nu en dan "iets" ertussen.
Voor sociale drama's hebben we de media en programma's zoals Terzake en Koppen en Volt en XL en zomeer. Keuze genoeg zou ik zo denken.
Soit , dat is wat ik ervan denk.
Vandaar ook dat ik het wel leuk vind dat we Bruno nu eens gezien hebben en wat meer over Kris haar situatie weten, maar om nu elke keer die zelfde "problemen" voorgeschoteld te krijgen week na week, dat hoeft ook weer niet

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..