Mike

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Mike wordt gedood

Bericht door lord F. »

johan1969 schreef:Iedereen die aan de koffietafel zat, wist dat Mike er was, dus t kan iedereen geweest zijn.
Behalve Dorien dan wellicht. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Mike

Bericht door lord F. »

hehe, wel een interessante aflevering vandaag. :) met verklaringen van Eric en Martine die vol gaten zitten.
wel niet zo slim van Martine om dat moordwapen te doen "verdwijnen". daarmee maakt ze zichzelf verdacht en voor een reconstructie maakt dat ook een verschil omdat het nu lijkt alsof het een geplande moord is ipv dat iemand in paniek dat mes daar laten liggen heeft.
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

johan1969 schreef:
lord F. schreef:
Christel schreef:Nee, dat is ook weer zo natuurlijk. Luc of Eric lijkt logisch, maar in feite kunnen het een boel mensen geweest zijn. :)
Kon evengoed zijn dat Leo daar stond om z'n geld terug te krijgen en dat Eric bijna gelijktijdig binnenviel met dat keukenmes. :)

Luc lijkt me teveel perfectionist om dat mes daar achter te laten én is niet emotioneel betrokken bij de zaak om tot een moord in staat te zijn.
Luc heeft wel een goeie band met Femke he.
Luc heeft bovendien ook dat geld van de Leo ingepikt (steekt nu in de tafelpoot van zijn bureau, als ik me niet vergis)...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

maar het is niks voor Luc om dat mes daar te laten liggen. moest hij het gedaan hebben zou hij tenminste dat mes laten verdwijnen hebben.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:hehe, wel een interessante aflevering vandaag. :) met verklaringen van Eric en Martine die vol gaten zitten.
wel niet zo slim van Martine om dat moordwapen te doen "verdwijnen". daarmee maakt ze zichzelf verdacht en voor een reconstructie maakt dat ook een verschil omdat het nu lijkt alsof het een geplande moord is ipv dat iemand in paniek dat mes daar laten liggen heeft.
Ik heb wat gemist geloof ik?!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
lord F. schreef:hehe, wel een interessante aflevering vandaag. :) met verklaringen van Eric en Martine die vol gaten zitten.
Nou, Martine heeft dat mes in de afwasmachine gezet en zo het moordwapen doen "verdwijnen". Klopt wel dat het nu meer op een geplande moord lijkt inderdaad :)

Ik vond overigens ook dat Eric maar vreemd deed gisteren, waardoor ik meer en meer op hem als dader gok.. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:
Rieka schreef:
Nou, Martine heeft dat mes in de afwasmachine gezet en zo het moordwapen doen "verdwijnen". Klopt wel dat het nu meer op een geplande moord lijkt inderdaad :)

Ik vond overigens ook dat Eric maar vreemd deed gisteren, waardoor ik meer en meer op hem als dader gok.. :?
Ik dacht meteen aan Martine, maar begon te twijfelen toen ik zag wat er maandag te gebeuren stond.
Maar nu ik dit alles hier gelezen heb, blijf ik bij mijn eerste gedacht: Martine.
Waarom zou de familie Bastiaens anders verdwijnen? :mrgreen:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Mijn eerste gedacht na de aflevering vrijdag waren Luc of Leo. Maar bij Luc ligt het er precies té dik op dat hij zo ineens wegging. Maar langs de andere kant: waarom ging hij zo rap weg?? :?
En Leo kon idd niet aan dat mes dus zal het wel iemand van de familie Bastiaens zijn.
Al blijf ik zitten met die zin van Mike "wie dat we hier hebben". Dat wijst er toch op dat het over iemand ging die hij kent en waar hij een niet al te goede band mee heeft dus zo kom ik weer bij Luc of Leo...

Wel spannend allemaal!! :)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Willy Crevits schreef:die flashback komt misschien nog

toen pierre werd vermoord, hebben we ook pas flashback gezien bij de opheldering van die zaak.

Ik denk dat er geen flashback komt van de moord op Sofie want de enige die het kan navertellen is nu zelf dood :)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Tzou mij totaal niet verbazend moest het eddy zijn.
Vandaar dat mike zegt wie we hier hebben ze.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik gok ook op Eric.

Anderzijds deed Leo ook wel raar.

Maar zouden het ook niet Nancy of Martine kunnen zijn ? Martine was idd nogal koelbloedig. Dit zwaar in tegenstelling tot haar man...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het moet wel iemand zijn die in staat kan zijn om Mike te overmeesteren hé. :) Allez, ik denk nu ook niet dat hij zich zo makkelijk laat neersteken. ;)
Alleen al daarom lijkt het me onwaarschijnlijk dat het Femke, Martine of Nancy zou kunnen geweest zijn. En zelfs Leo zie ik er me niet toe in staat.
Blijven over : Eric, Luc, Sam en Peter en dan blijf ik er bij dat het Eric zal geweest zijn al kan het wel zijn dat Luc iets gezien heeft.

Het kan ook zoiets zijn dat Eric en Luc daar gelijktijdig binnengekomen zijn en dat ze slaags geraakt zijn met Mike en dat Eric dan uit zelfverdediging Mike neergestoken heeft. En dat ze onder elkaar dan afgesproken hebben om te zwijgen. Al blijf ik het dan wel raar vinden dat dat mes daar blijven liggen is, tenzij ze het afgeveegd hadden natuurlijk.

Of dat Luc daar binnengekomen was toen Eric al "gevlucht" was en dat Luc zich dan maar snel uit de voeten gemaakt heeft.

In ieder geval gaat die verdwijning van dat mes Martine nog zuur opbreken want vroeg of laat volgt er nog een verklaring dat dat mes er nog lag vlak na de moord. :)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:

toen pierre werd vermoord, hebben we ook pas flashback gezien bij de opheldering van die zaak.

Ik denk dat er geen flashback komt van de moord op Sofie want de enige die het kan navertellen is nu zelf dood :)
Inderdaad... Bovendien denk ik dat we met die aanval op Femke al een groot deel van een soort "flashback" gezien hebben ook.. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
Mieke schreef:

Inderdaad... Bovendien denk ik dat we met die aanval op Femke al een groot deel van een soort "flashback" gezien hebben ook.. ;)
De flashback ging misschien ook maar iets zijn om in de late uurtjes uit te zenden als je Mike zo hoorde met z'n "bekentenis" tov Femke. :)
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Ik dacht een flashback op de moord van Mike en niet de moord op Sofie.
0 x
Gesloten