Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Luc

Bericht door jessie V. »

Maar hij is nu wel ten einde raad, hoor. Dat kan een mens nogal veranderen, denk ik.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

jessie V. schreef:Maar hij is nu wel ten einde raad, hoor. Dat kan een mens nogal veranderen, denk ik.
ja, da's ook mijn gedacht erover.
Wie zou er in zijn plaats niet tot hetzelfde in staat zijn ? t is dan wel extreem wat ie doet, maar t gaat tenslotte over zijn zoontje dat ie niet kan terugzien.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:
jessie V. schreef:Maar hij is nu wel ten einde raad, hoor. Dat kan een mens nogal veranderen, denk ik.
Wie zou er in zijn plaats niet tot hetzelfde in staat zijn ? t is dan wel extreem wat ie doet, maar t gaat tenslotte over zijn zoontje dat ie niet kan terugzien.
Inderdaad... Het is niet dat ik het leuk vind dat hij Franky ontvoerd heeft, maar ik vind het wel boeiender om te zien dat hij nu "doorslaat" in het feit dat hij Lowie terug wil... Dat is beter dan wanneer hij maanden aan een stuk op een uitgekookte manier verschillende "plannen" had uitgebroed. Het laat duidelijk zien dat hij van gekkigheid niet meer weet wat te doen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

Christel schreef:
frank schreef:
Inderdaad... Het is niet dat ik het leuk vind dat hij Franky ontvoerd heeft, maar ik vind het wel boeiender om te zien dat hij nu "doorslaat" in het feit dat hij Lowie terug wil... Dat is beter dan wanneer hij maanden aan een stuk op een uitgekookte manier verschillende "plannen" had uitgebroed. Het laat duidelijk zien dat hij van gekkigheid niet meer weet wat te doen.
Dat vind ik juist zo grappig. Doet me zo denken aan een Disney-slechterik die in een of ander misdaadhol allerlei plannetjes zit te bedenken. Trouwens, door zo'n impulsieve daad te doen, toont Luc dat hij meer op Frank (recordhouder van impulsieve daden) lijkt dan hij zou willen. Ik dacht dat heel de setting rond de Bomansen juist ging om de 'water-en-vuur-verhouding' tussen Luc en Frank????
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

die gaat lowieke toch nooit terugzien want leontien keert niet meer terug, dus als die lowie terug zou hebben, zou zij toch ook opnieuw in beeld moeten komen ?
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Rieka schreef:
Willy Crevits schreef:die gaat lowieke toch nooit terugzien want leontien keert niet meer terug, dus als die lowie terug zou hebben, zou zij toch ook opnieuw in beeld moeten komen ?
Er bestaan toch ook alleenstaande vaders?
en leontien gaat daar akkoord mee gaan?? ook al krijgt die lowie mee naar belgië, dan nog zal leontien opnieuw op het toneel moeten verschijnen.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Rieka schreef:
Willy Crevits schreef: en leontien gaat daar akkoord mee gaan?? ook al krijgt die lowie mee naar belgië, dan nog zal leontien opnieuw op het toneel moeten verschijnen.
Krijgen?
Ik dacht eerder aan een (weder)ontvoering.
Leontien kreeg Lowieke toch ook niet van Luc, en toch is zij met haar zoon verdwenen...
Ja, maar dan moet zij op zoek naar Lowieke (of gaat ze alles laten??) en dan komt ze ook weer op het toneel te voorschijn en Leontien keert niet terug, dus volgens mij is Luc eraan voor de moeite.. tenzij Luc haar vermoordt of haar Veroniekgewijs mysterieus laat verdwijnen, dan zou het nog kunnen.

Toch vermoed ik dat Leontien Luc al te snel af zal zijn, het is ook een lepe tante hé..
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Het was wel mooi hoe Luc berouw had, en ook wel zielig hoe fel hij Lowieke mist.
Ik heb nu weer wat meer sympathie voor Luc dan voor Frank :)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Rieka schreef: Luc, berouw?
Ik heb wat gemist door vrijdag niet te kunnen kijken?
Dat was in de aflevering van woensdag of donderdag denk ik. Hij wou Franky juist naar huis brengen toen Frank binnenviel met z'n Engelse sleutel :lol:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Awel ja woensdag zal dat dat geweest zijn.

En Franky is zo lief en schattig!! :love: :lol:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik heb Franky altijd een schattig kindje gevonden ja, en nu hij een puber is ook.
Allez, hoe hij Luc verdedigt terwijl Luc niet echt lief voor hem was. Ik zou fier zijn als ouder :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ik heb Franky altijd een schattig kindje gevonden ja, en nu hij een puber is ook.
Allez, hoe hij Luc verdedigt terwijl Luc niet echt lief voor hem was. Ik zou fier zijn als ouder :lol:
Inderdaad! :cheer:
Zijn vader kan nog wat van hem leren :P
Ook wel mooi om te zien dat Luc spijt heeft van hetgeen hij gedaan heeft met Franky. Hij heeft blijkbaar zijn verstand weer een beetje terug, wat hem inderdaad weer een stuk sympathieker maakt. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is trouwens wel zijn eigen schuld dat hij zijn kind kwijt is, al zou ik nu warempel ook nog medelijden met hem krijgen. Eerst heeft hij lelijke plannen gemaakt voor Leontien, samen met Isabel en een tijdje later doet hij dat weer samen met Marie. Dat moeten we dus niet vergeten.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Hoe vergevingsgezind iedereen hier is, ik kan het toch niet opbrengen om de spons te vegen over zijn meer dan onsympathiek verleden.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Maar Luc heeft dat toch altijd wat gehad. Hij steekt vanalles uit en op één of andere manier slaagt hij er telkens terug in om sympathie te winnen.
Na z'n verkrachting van Simonne toch ook.
0 x
Gesloten