Mo
-
- Poster rang 4
Re: Mo
Maar los van die rivaliteit tss Mo en Frank is het natuurlijk wel zo dat dat pand ideaal gelegen is voor zowel Mo, Waldek als Cois.
En betrekkelijk goedkoper dan moesten ze een ander pand daarvoor moeten zoeken.
En betrekkelijk goedkoper dan moesten ze een ander pand daarvoor moeten zoeken.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het wel grappig dat Frank kwaad is omdat hij denkt dat Mo dat huis heeft gekocht om hem in t oog te houden.
Wat gaat hij niet zeggen als hij ontdekt dat zijn vroegere collega's en maten daar samen met Mo gaan werken ?
Wat gaat hij niet zeggen als hij ontdekt dat zijn vroegere collega's en maten daar samen met Mo gaan werken ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vrees dat hij dat op z'n zachtst gezegd, niet leuk gaat vinden!johan1969 schreef:Ik vind het wel grappig dat Frank kwaad is omdat hij denkt dat Mo dat huis heeft gekocht om hem in t oog te houden.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik ben een fan van Frank. Maar nu vind ik dat hij ook maar eens een lesje moet krijgen. Hij denkt, dat hij maar over iedereen heen kan walsen met zijn grote mond. Hij kan ongelofelijk treiterig tegen iemand doen en het is wel goed voor hem als hij nu eens getreiterd wordt, al ben ik er niet zeker van of treiteren wel de bedoeling van Mo is.
0 x
-
- Poster rang 4
Het is mooi meegenomen voor Mo, denk ik.jessie V. schreef:al ben ik er niet zeker van of treiteren wel de bedoeling van Mo is.

Maar anderzijds geloof ik ook wel dat het een schone kans was om iets in de buurt op te starten.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Nog geen rang
Zijn "hoofddoel" zal waarschijnlijk wel gewoon de oprichting van een eigen bedrijf zijn,
maar ik denk toch dat het pesten van Frank zeker meespeelt in de keuze van het pand (hoewel hij het tegendeel beweert).
Hij zegt wel dat dat het enige huis was dat hij kon betalen, maar 'k heb hem niet zien zoeken achter een ander...
maar ik denk toch dat het pesten van Frank zeker meespeelt in de keuze van het pand (hoewel hij het tegendeel beweert).
Hij zegt wel dat dat het enige huis was dat hij kon betalen, maar 'k heb hem niet zien zoeken achter een ander...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nodig was het niet, maar dan moet hij ook niet zeggen dat dat het enige huis was wat hij kon betalen, toch?Rieka schreef:Dat was toch niet nodig? Dat huis kent hij en de prijs viel heel goed mee.Amber schreef: Hij zegt wel dat dat het enige huis was dat hij kon betalen, maar 'k heb hem niet zien zoeken achter een ander...

Het is financieel zeker interessant voor hem, maar het feit dat hij zo Frank en Simonne makkelijk de ogen uit kan steken elke dag, lijkt me toch ook een vrij zwaarwegende reden geweest, ook al beweert hij tegenover Simonne van niet

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
't Feit dat Mo zijn bedrijf een naam gaat geven die Frank razend maakt, toont toch wel duidelijk dat hij dat huis gekocht heeft om Simonne en Frank te kl*ten.Christel schreef:Nodig was het niet, maar dan moet hij ook niet zeggen dat dat het enige huis was wat hij kon betalen, toch?Rieka schreef:Dat was toch niet nodig? Dat huis kent hij en de prijs viel heel goed mee.Amber schreef: Hij zegt wel dat dat het enige huis was dat hij kon betalen, maar 'k heb hem niet zien zoeken achter een ander...![]()
Het is financieel zeker interessant voor hem, maar het feit dat hij zo Frank en Simonne makkelijk de ogen uit kan steken elke dag, lijkt me toch ook een vrij zwaarwegende reden geweest, ook al beweert hij tegenover Simonne van niet
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
-
- Poster rang 4
Ha aan alle naievelingen die denken dat Mo Frank helemaal geen hak wil zetten, na de aflevering van gisteren is het tegendeel nog maar eens bewezen. Aaarrrggghhh ik kan Mo niet meer zien!!
Wel grappig hoe die 2 kindjes mekaar plaagden door de affiche af te halen en terug op te hangen

Wel grappig hoe die 2 kindjes mekaar plaagden door de affiche af te halen en terug op te hangen

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
Ik vind ook dat Mo best wel origineler had kunnen zijn dan gewoon de naam 'sanitechniek' te nemen
. 'k vind nu zeker niet dat het aan hem is om te trunten, hij heeft het zelf gezocht als Frank hem mot geeft!

0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
-
- Poster rang 4
Het valt natuurlijk wel ergens te verklaren dat hij het bedrijf Sanitechniek noemt.
De naam is herkenbaar voor de klanten die daardoor rapper vertrouwen gaan hebben voor de nieuwe firma. Zeker als diegene die er werken dezelfden zijn (min Frank & Simonne).
Maar erg tactvol is het niet van Mo.

Maar erg tactvol is het niet van Mo.

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 1
Dat weet ik zo nog niet, mensen gaan toch afvragen waarom sanitechniek er opnieuw is, waren ze de vorige keer niet failliet gegaan ?
0 x
-
- Poster rang 4
En de uitleg is dan dat het nu een andere baas is dan diegene die het vorige keer failliet laten gaan heeft.Willy Crevits schreef:Dat weet ik zo nog niet, mensen gaan toch afvragen waarom sanitechniek er opnieuw is, waren ze de vorige keer niet failliet gegaan ?

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.