Ja, maar als een bedrijf eenmaal failliet is, dan is er ook meer duidelijkheid in de boeken denk ik. Dan begrijp ik wel dat er nog mensen zijn die er wat mee kunnen misschien.frank schreef:goh, L&H is uiteindelijk ook overgenomen geweest door Scansoft, al was dat pas na het faillissement.Christel schreef:De opbrengst van dat huis is hoe dan ook niet genoeg, en ik vraag me af of ze een investeerder gaan vinden... Als Mo en Leo al doorhadden dat de boeken niet kloppen, dan moet iedere andere zakenman (en dat zijn toch meestal de mensen die wat geld over hebben voor aandelen te kopen. Een leek zal dat niet zo snel doen) dat toch helemaal meteen doorhebben zou je denken...![]()
Je kan altijd een zaakje doen door zo'n bedrijf voor een appel en een ei over te nemen. Voor iemand als Mo is dat natuurlijk dan weer naar problemen zoeken als ie een bedrijf in de problemen overneemt zonder ervaring in die zaken te hebben.
Maar een goeie zakenman kan daar wel iets op vinden.
In het geval van Luc en Marie is er nog niks duidelijk, en de boeken waren volgens Leo nogal vaag. Als er alleen maar een luchtje aan zit, en je weet niet waar het vandaan komt bij wijze van spreken, dan lijkt het me voor niemand interessant, toch?