Sandrine
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Sandrine
Dat vond ik ook wel, maar ik denk niet dat Sofie Sandrine ooit al gezien heeft, tenzij misschien 1x op t feestje van de notaris.
0 x
-
- Poster rang 1
En ook eens op de trouw van Martine en Eric, niet? Maar ik vond dat ook maar raar, het kon Sam en Sofie niet echt schelen precies...johan1969 schreef:Dat vond ik ook wel, maar ik denk niet dat Sofie Sandrine ooit al gezien heeft, tenzij misschien 1x op t feestje van de notaris.
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar Ann kennen ze toch maar al te goed? Een beetje medeleven t.o.v. hun achternicht zou toch wel mogen vind ik - maar ja, ze heten wel Bastiaens, die twee, maar ze zijn toch uit een ander hout gesneden.manon schreef:En ook eens op de trouw van Martine en Eric, niet? Maar ik vond dat ook maar raar, het kon Sam en Sofie niet echt schelen precies...johan1969 schreef:Dat vond ik ook wel, maar ik denk niet dat Sofie Sandrine ooit al gezien heeft, tenzij misschien 1x op t feestje van de notaris.

maar het ging hier dus over Sandrine

0 x
-
- Poster rang 1
Ja, dat vond ik ook. Ze mochten haar nog niet goed gekend hebben, een beetje medeleven t.o.v. Ann zou wel gemogen hebben!satine schreef:Maar Ann kennen ze toch maar al te goed? Een beetje medeleven t.o.v. hun achternicht zou toch wel mogen vind ik - maar ja, ze heten wel Bastiaens, die twee, maar ze zijn toch uit een ander hout gesneden.manon schreef:En ook eens op de trouw van Martine en Eric, niet? Maar ik vond dat ook maar raar, het kon Sam en Sofie niet echt schelen precies...johan1969 schreef:Dat vond ik ook wel, maar ik denk niet dat Sofie Sandrine ooit al gezien heeft, tenzij misschien 1x op t feestje van de notaris.![]()
maar het ging hier dus over Sandrine
0 x
-
- Nog geen rang
Ik vond dat sam en Sofie toch ook wat meer medeleven mochten tonen, maar het meest ongepast vond ik de reactie van yvette, akkoord dat je niet wil dat je huis verkocht word maar op die manier misbruik maken van iemands dood, dat vind ik erover
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
tja, als je bij de hond slaapt, dan krijg je zijn vlooien - en hoelang woont Yvette al bij de Bomansen?marieke schreef:Ik vond dat sam en Sofie toch ook wat meer medeleven mochten tonen, maar het meest ongepast vond ik de reactie van yvette, akkoord dat je niet wil dat je huis verkocht word maar op die manier misbruik maken van iemands dood, dat vind ik erover

dat vond ik nog wel overkomelijk, maar het gezicht van Sofie plooide zich meteen in haar nieuwe zuinige secretaressenlook, in plaats van enig medeleven te tonen - ze zei niet eens 'dat is inderdaad heel erg' of zoiets.
ik vond de reactie van Sofie eigenlijk erger dan de komedie van Yvette.
0 x
-
- Poster rang 4
't is nu niet omdat er iemand in je dorp sterft dat iedereen moet rouwen hè.
Frank, Yvette, Simonne, Rosa, Jenny kenden haar niet eens. Cois, Waldek en Mo waren ook niet zo bevriend met haar hè. etc.......
Frank, Yvette, Simonne, Rosa, Jenny kenden haar niet eens. Cois, Waldek en Mo waren ook niet zo bevriend met haar hè. etc.......
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nee, dat is waar. Er zijn er een heleboel bij die Sandrine niet eens echt kenden, dus zou het erover zijn als zij echt zouden rouwen. Toch kan ik de reactie van bijvoorbeeld Rosa en Jenny wel begrijpen. Het is toch altijd schokkend als iemand zo jong en plotseling overlijdt, en zij kennen Ann en Marianne (die toch heel dicht bij Sandrine staan) wel goed, dus ik kan me voorstellen dat zij onder de indruk waren. Dat geldt ook wel voor Waldek, Cois en Mo, die door hun werk nogal veel met Sandrine te maken hadden. Rouwen is dan weer het andere uiterste, maar onder de indruk van haar dood, dat kan ik wel begrijpen eigenlijk...Mieke schreef:'t is nu niet omdat er iemand in je dorp sterft dat iedereen moet rouwen hè.

Wat dat betreft vond ik Sofie ook nogal onaangedaan reageren

En de actie van Yvette was inderdaad behoorlijk "waardeloos", maar wel een beetje te verwachten aangezien ze al zo'n tijd met Frank omgaat. Die staat nu niet bepaald bekend om zijn tact en fatsoen ofzo

Laatst gewijzigd door Christel op di 05 feb 2008, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Prieeltje
- Poster rang 1
Vooral Yvette haar reactie was inderdaad TOTAAL ongepast! Misbruik maken van de dood van iemand, bah!
Verder heb ik gisteren mijn belofte al gebroken dat ik nooit meer naar Thuis ging kijken als Sandrine zo sterven
Ik kon het toch niet laten
.
Heel die verhaallijn met Sandrine is op deze manier toch wel héél snel afgehandeld: introductie in Thuis - mama sterft - ontdekking 'echte' vader - relatie met Ann - grootvader sterft - ontmoeting met grootmoeder - kinderwens met Ann - verzoening met Geert - dood
Dan hadden ze haar beter niet in Thuis geintroduceert, net als het interessant wordt is ze weer weg...nu kan ons Anneke haar kinderwens wel volledig opbergten....heb niet het gevoel dat ze nog iemand anders gaat tegen komen zo snel....
*zucht* (sorry, klink hier beetje gefrustreerd zekers > kzal maar stoppen met zagen over Sandrine haar dood, iedereen heeft mijn punt nu wel door denk ik
)
Verder heb ik gisteren mijn belofte al gebroken dat ik nooit meer naar Thuis ging kijken als Sandrine zo sterven

Ik kon het toch niet laten

Heel die verhaallijn met Sandrine is op deze manier toch wel héél snel afgehandeld: introductie in Thuis - mama sterft - ontdekking 'echte' vader - relatie met Ann - grootvader sterft - ontmoeting met grootmoeder - kinderwens met Ann - verzoening met Geert - dood
Dan hadden ze haar beter niet in Thuis geintroduceert, net als het interessant wordt is ze weer weg...nu kan ons Anneke haar kinderwens wel volledig opbergten....heb niet het gevoel dat ze nog iemand anders gaat tegen komen zo snel....

*zucht* (sorry, klink hier beetje gefrustreerd zekers > kzal maar stoppen met zagen over Sandrine haar dood, iedereen heeft mijn punt nu wel door denk ik

0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
- Nog geen rang
Prieeltje schreef:Vooral Yvette haar reactie was inderdaad TOTAAL ongepast! Misbruik maken van de dood van iemand, bah!
Verder heb ik gisteren mijn belofte al gebroken dat ik nooit meer naar Thuis ging kijken als Sandrine zo sterven![]()
Ik kon het toch niet laten.
Dan hadden ze haar beter niet in Thuis geintroduceert, net als het interessant wordt is ze weer weg...nu kan ons Anneke haar kinderwens wel volledig opbergten....heb niet het gevoel dat ze nog iemand anders gaat tegen komen zo snel....![]()
*zucht* (sorry, klink hier beetje gefrustreerd zekers > kzal maar stoppen met zagen over Sandrine haar dood, iedereen heeft mijn punt nu wel door denk ik)
Nu dat je alle gebeurtenissen van Sandrine opsomt, da meiske eeft toch veel meegemaakt e, tijdens haar korte leven

0 x
-
- Poster rang 1
Ja en niet alleen tijdens haar korte leven, was slechts een kleine periode van haar leven!maurice schreef:Prieeltje schreef:Vooral Yvette haar reactie was inderdaad TOTAAL ongepast! Misbruik maken van de dood van iemand, bah!
Verder heb ik gisteren mijn belofte al gebroken dat ik nooit meer naar Thuis ging kijken als Sandrine zo sterven![]()
Ik kon het toch niet laten.
Dan hadden ze haar beter niet in Thuis geintroduceert, net als het interessant wordt is ze weer weg...nu kan ons Anneke haar kinderwens wel volledig opbergten....heb niet het gevoel dat ze nog iemand anders gaat tegen komen zo snel....![]()
*zucht* (sorry, klink hier beetje gefrustreerd zekers > kzal maar stoppen met zagen over Sandrine haar dood, iedereen heeft mijn punt nu wel door denk ik)
Nu dat je alle gebeurtenissen van Sandrine opsomt, da meiske eeft toch veel meegemaakt e, tijdens haar korte leven

0 x
-
- Poster rang 4
da's m'n punt ook niet.oma schreef:Die acteurs zijn echt overleden, 't zou wel van heel slechte smaak getuigen om die personages terug te laten, hé?frank schreef:mja, en wat dan met Tom De Decker die nog steeds ergens in Belize zou zitten ?Mlies schreef:Ja, ik heb liever iemand dat leeft en niet meer terugkeert, dan iemand dat sterft! Dat is zo triestig...
of Dré die z'n oude dag aan het slijten is in het Zuiden van Frankrijk ?

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 4
Goh ja, wat zou jij je meer aantrekken ? De dood van iemand vreemds in de straat of dat ze je huis willen verkopen ?manon schreef:Ja en niet alleen tijdens haar korte leven, was slechts een kleine periode van haar leven!Ik vond de handeling van Yvette er ook wat over, maar inderdaad met Frank in de buurt kan dat eigenlijk niet echt anders he! En inderdaad, zo goed kenden ze haar niet, ... , toch vind ik het behoorlijk ongepast. Ik begrijp ook wel dat Rosa en Jenny verschoten zijn van Sandrine haar dood, maar vond ze iets te overdreven daarop reageren. En Sofie ging er ook veel te licht over...

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 1
Dat ze mijn huis willen verkopen, akkoord, maar ik zou iemands dood nooit gebruiken of er de spot mee drijven...frank schreef:Goh ja, wat zou jij je meer aantrekken ? De dood van iemand vreemds in de straat of dat ze je huis willen verkopen ?manon schreef:Ja en niet alleen tijdens haar korte leven, was slechts een kleine periode van haar leven!Ik vond de handeling van Yvette er ook wat over, maar inderdaad met Frank in de buurt kan dat eigenlijk niet echt anders he! En inderdaad, zo goed kenden ze haar niet, ... , toch vind ik het behoorlijk ongepast. Ik begrijp ook wel dat Rosa en Jenny verschoten zijn van Sandrine haar dood, maar vond ze iets te overdreven daarop reageren. En Sofie ging er ook veel te licht over...
0 x
-
- Nog geen rang
Weet iemand hoe het liedje heet dat je kon horen terwijl sandrine stierf in het ziekenhuis?
0 x