Sandrine
- alma
- Poster rang 1
Marijke schreef:ja idd hahaha!!Mieke schreef:Waarschijnlijk wel hè want ze hebben duidelijk dezelfde neus

'k ben nu toch ook benieuwd of Marianne zal meedelen wat er in de brief staat, 't zou ook kunnen dat ze gewoon alwetend lacht en de brief verscheurt (zou ik wel een mooie oplossing vinden eigenlijk...)
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Ik hoop dat ze gaat zeggen wat erin staat in plaats van te wachten (zoals gewoonlijk in thuis) of het helemaal niet te zeggen!alma schreef:Marijke schreef:ja idd hahaha!!Mieke schreef:Waarschijnlijk wel hè want ze hebben duidelijk dezelfde neusda's een goeie
(maar wel een beetje waar
)
'k ben nu toch ook benieuwd of Marianne zal meedelen wat er in de brief staat, 't zou ook kunnen dat ze gewoon alwetend lacht en de brief verscheurt (zou ik wel een mooie oplossing vinden eigenlijk...)
0 x
-
- Poster rang 1
Re: Sandrine
Vroegere boetiek van Manon.anneke schreef:Hoi!
Sandrine is altijd zo leuk gekleed![]()
Weet iemand soms waar er voor haar geshopt wordt?![]()
groetjes, Anneke
0 x
-
- Poster rang 1
Hahahahah , dat is een goedje!Willy Crevits schreef:Vroegere boetiek van Manon.anneke schreef:Hoi!
groetjes, Anneke
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
ik vind Sandrine wel ok, maar de manier waarop ze over haar grootvader praat vind ik er echt wel wat over.
ze doet me denken aan een klein kind dat geen snoepje krijgt, compleet met pruillipje en al....
'maar ik wil mijn grootvader leren kennen, en foto's van hem zien en dan gadegij mij daar alles over vertellen he?' - ik zat alleen nog te wachten op een bescheiden stampvoetje om het geheel af te ronden.
en daar wil Ann dan een kind mee....
ze doet me denken aan een klein kind dat geen snoepje krijgt, compleet met pruillipje en al....
'maar ik wil mijn grootvader leren kennen, en foto's van hem zien en dan gadegij mij daar alles over vertellen he?' - ik zat alleen nog te wachten op een bescheiden stampvoetje om het geheel af te ronden.
en daar wil Ann dan een kind mee....

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 2
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
Dat maakt toch geen bal uit! Overal kun je nog de lelijkste dingen kopen of mooie dingen kopen en die dan verkeerd combineren. De persoon die voor kleding zorgt in 'Thuis' heeft dat gewoon goed gezien: Sandrine is thuis in de wereld van combineren en kleuren en zo (binnenhuisarchitecte) en daarom geven ze haar mooie, stijlvolle kledingssetjes.anneke schreef:Hoi!
groetjes, Anneke

Het was mij ook al opgevallen dat sandrine er altijd mooi gekleed bijloopt.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
En waarom loopt Ann er dan altijd als een non bij en Geert als een sjieke meneer, hoewel ze beide huisartsen zijn ?
0 x
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
Omdat Ann de lifestyle heeft van een non (
) en omdat Geert er altijd perfect (en dus deftig) wil uitzien.
Maar back to Sandrine!

Maar back to Sandrine!
0 x
-
- Poster rang 1
Ann heeft weinig stijl. Wat had die gisterenavond weer aan??? Het was bijna een doorkijkbloese.
0 x
-
- Nog geen rang
arme sandrine, hoe zielig lag die daar nu. heeft heel wa stress moeten tollereren de laatste tijd. benieuwd hoe dit afloopt.
en nu net als ze van plan was zwanger te worden... nog een serieuze klap erbij voor anneke
en nu net als ze van plan was zwanger te worden... nog een serieuze klap erbij voor anneke
0 x