Aïsha Fawzi (Maya Albert)

Gesloten
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

jep Gisteren wast weer van da...'mijna papa' :twisted: :twisted:

Maar ik blijf erbij, ze is verbeterd.... :wink:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Mette Marit schreef:jep Gisteren wast weer van da...'mijna papa' :twisted: :twisted:

oké ze ziet er idd al beter uit als vroeger.
meer verbetering zie ik niet :wink:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:
Mette Marit schreef:jep Gisteren wast weer van da...'mijna papa' :twisted: :twisted:

oké ze ziet er idd al beter uit als vroeger.
meer verbetering zie ik niet :wink:
Ik vind haar de laatste tijd toch iets volwassener overkomen, en dat "staat" haar wel beter vind ik. Al heeft ze zo af en toe nog haar mindere momenten, zoals pas met dat geld wat Dorien nodig had ("ik kan dat aan mijn papa vragen" :roll: )
Maar al bij al vind ik haar personage er toch ook wel op vooruit gegaan.. :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

En Aisha is blijkbaar niet alleen een verwend nest, maar ook nog eens een dramaqueen :roll:

Femke zei alles wat ik ook dacht 8)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik vond het antwoord dat ze Frank gaf gisteren schitterend: 'Ge hebt chance gehad' - en daarna niks meer, zelfs geen blik... :lol:
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Ik ga blij zijn als de eruit is in Thuis ! Tis duidelijk te zien dat een verwent wijf is
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Gertj3 schreef:Ik ga blij zijn als de eruit is in Thuis ! Tis duidelijk te zien dat een verwent wijf is
Inderdaad, ik ook! Ook vandaag tegen Femke deed ze weer zo.. Ookal had ze wel eens gelijk... Ze had het ook anders kunnen zeggen/laten blijken!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Gertj3 schreef:Ik ga blij zijn als de eruit is in Thuis ! Tis duidelijk te zien dat een verwent wijf is
een echt verwend wijf had allang de steun van haar vader aangenomen, dan zat ze nu in een mooi appartementje, en moest ze niet gaan werken, alleen een beetje naar de unif gaan ofzo, om haar dagen te vullen... :wink:

ik zou ook niet staan springen moest door zo'n stommiteit van een ander mijn reis in het water vallen - Youssef was toch ook niet in de wolken, had ik de indruk!

dat je het personage niet zo sympathiek vindt, dat is iets anders, dat is in het echte leven toch ook zo, de een al wat meer dan de ander? :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het wel tof dat ze de boete van Femke heeft betaald !

t Zou me niet verwonderen moest ze de koffer induiken met Youssef nu hij kwaad is op Femke.
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

T'heeft gewoon de maken met de houding van Aishia elke relatie van Femke maakt zij kapot ! Ok kan misschien toeval zijn maar eigenlijk zal ik blij zijn dat ze eruit is ! Daar en Tegen vind ik dat Mo wel een goede mens is ! in begin had ik ook zo iets van bah weer zo een theemannetje in deze soap maar hij valt goed mee ;)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Theemannetje ?
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

johan1969 schreef:Theemannetje ?
Bepaalde mensen noem ik theemannetjes ;)

Maar Mo kan ik nog verdragen de laatste tijd maar zijn dochter daar en tegen :twisted: :twisted:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Aisha

Bericht door Mieke »

Ik dacht dat Aisha maar 6uur/week bij de notaris zou werken, die is daar bijna altijd (veel te veel naar mijn goesting :evil: ) :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Mieke schreef:Ik dacht dat Aisha maar 6uur/week bij de notaris zou werken, die is daar bijna altijd (veel te veel naar mijn goesting :evil: ) :lol:
ik vind ook wel dat die rare uren heeft - blijkbaar heeft ze haar 6 uur verdeeld over 5 dagen en werkt ze elke dag 1uur en 12minuten, net genoeg om met Sofie een babbeltje te doen en dan terug naar huis te gaan. :lol:
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

satine schreef:
Mieke schreef:Ik dacht dat Aisha maar 6uur/week bij de notaris zou werken, die is daar bijna altijd (veel te veel naar mijn goesting :evil: ) :lol:
ik vind ook wel dat die rare uren heeft - blijkbaar heeft ze haar 6 uur verdeeld over 5 dagen en werkt ze elke dag 1uur en 12minuten, net genoeg om met Sofie een babbeltje te doen en dan terug naar huis te gaan. :lol:

Aisha heeft het ook nodig he, ze heeft geen lief, ze heeft geen échte job, ze heeft problemen met haar studies en bovendien kan ze niet terecht bij haar pa (blijkbaar), om haar echte problemen te bespreken. Toen ze nog in de loft woonde zag ze hem quasi elke dag, nu ze in Fit & Fun woont ziet ze hem nooit meer. Misschien houdt de Mo niet van de Fit & Fun???

Trouwens, kan iemand me vertellen waar werkmens Mo plots zoveel geld haalt dat ie Marie Design uit de financiele shit kan halen? Ik weet niks van zijn verleden, maar het lijkt me sterk dat hij dat allemaal bijeengespaard heeft met zijn job van loodgieter bij Marie Design.
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Gesloten