Natuurlijk horen er bij een Poll en een topic ook een aantal vragen die het bediscussiëren waard zijn. Bij deze :
** Heb je een relatie of ben je single ? Gedurende hoe lang ? Zou je dit graag veranderd zien ?
**
Shane-L-word schreef: Sexuality is fluid, whether you're gay or you're straight or you're bisexual. You just go with the flow.[/ quote]
Je koos voor een hokje. Ben je altijd zeker geweest dat dit jouw hokje is ? Denk je dat geaardheid iets vloeibaar is ?
**Mannen en vrouwen. Zijn het werkelijk zulke andere wezens ? Heb jij vrienden van het andere geslacht en is het mogelijk dat mannen en vrouwen een pure vriendschappelijke band met mekaar hebben? Waarom denk je dit ?sisken schreef:maar vriendschap tussen een man en een vrouw is naar mijn ervaring zo goed als onmogelijk
** Seksualiteit in de media :Vind jij het nodig dat er in TV-programma's steeds mensen van alle geaardheid moeten opduiken om zo de verdraagzaamheid nog te verhogen? Hoe verdraagzaam ben jij zelf met betrekking tot dit topic ? Iedereen gelijk ?oma schreef:Ik heb mijn verdraagzaamheid ten opzichte van Lesbiennes van het TV1 forum en van dit forum gehaald.
Seksualiteit in de media wordt te ver doorgedreven ?
Moet men mensen sensibiliseren en is een shockeffect daarbij toegelaten?
** Enkele zware cijfers ?Overdreven cijfers ?Durex Global Sex Survey schreef: In België bedraagt :
Het aantal sekspartners gehad : 7,5
Homoseksuele ervaring : 15 procent
aantal keer per jaar : 106 ( per week is dit : 2, een kletske )
Heeft de Vlaming werkelijk 2 keer per week seks of moeten we nu eens eindelijk met die mythe komaf maken ?
Moeten we niet zozeer afgaan op al die cijfertjes en moeten we eerder ons berusten op het feit dat het gewoon gebeurt wanneer alles just staat ? Zoals men reeds in Temtation Island zei :Rachel schreef:als't volle maan is zijn de vrouwen op hun geilst
Echt ?
Forummer kruipt uit u vrome kas en breek alle voorordelen of bevestig ze net! Stel de vragen die ik nog niet stelde en veeg u rooie oortjes onder de deur. Kruipt uit u kast !