Ann en Sandrine

Gesloten
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Ja, vond het ook maar een rare wending van Sandrine. Ook hoe taktloos ze het vertelde aan hem. Allez, als je echt iemand wil kwetsen moet je het vooral doen zoals Sandrine het deze week deed. :?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad... En waarom niet achter Geert aangegaan toen Marianne gisteren zei dat hij weg was? Na wat hij van haar en Ann gezien had, had ze toch wel aan kunnen voelen dat Geert over zijn toeren was... Ze leek het zich ook niet eens aan te trekken toen Marianne zei dat hij vooral boos op haar was. Die liet ze dus ook met de brokken zitten.
Al bij al allemaal behoorlijk egoistisch van haar vind ik. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Misschien heeft ze nu gewoon iets van 'verdorie ik wil gewoon gelukkig zijn met mijn lief' en ziet ze later wel in dat ze dit niet hadden moeten doen en gaat ze dan nog met hem praten.
We zien het wel in het volgend seizoen hé ;)
Die historie Geert-Sandrine-Ann zal nog wel een tijdje aanhouden!
0 x
Runaway Dreamer
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Ze hebben nog veel werk voor te boeg om iedereen gelukkig te maken in de Familie :oops:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wat ik eigenlijk niet zo goed begrijp, is waarom Ann nu ineens zo overwerkt is na een tijdje alleen de praktijk gedaan te hebben... Had ze Geert niet "aangenomen" zodat zij parttime kon gaan werken? Dan wil dat zeggen dat ze nu alleen een tijdje fulltime heeft moeten werken.. En toen ze destijds in New York was, kon Geert het toch ook perfect alleen aan? Het kan natuurlijk zo zijn dat er ineens een boel patiënten zijn bijgekomen, maar toch... Ann is precies wel héél erg overwerkt.. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

mentaal zeker ook met die toestand met Sandrine ? ;)
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Christel schreef:Wat ik eigenlijk niet zo goed begrijp, is waarom Ann nu ineens zo overwerkt is na een tijdje alleen de praktijk gedaan te hebben...
Dat zit nooit echt regelmaat in in die praktijk. Dan waren ze eens met 3, dan was het Ann alleen en ze kon het toen ook perfect aan.
En nu ineens niet, veel zieken blijkbaar daar ineens :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Fanneke »

'k vind ze precies toch wel schattig nu :)
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Verdorie wat is die Sandrine nu weer aan het doen? Zo flirten met Peter, terwijl ann haar zo graag ziet.. Heeft ze dan echt geen beetje gevoel? Ik hoop echt dat het maar wat red herring is om zo de kijkers op het verkeerde spoor te zetten, maar als je de korte inhouden leest van wat er nog moet komen dan zie ik de wolk al hangen... Ik hoop echt dat ze samen blijft met Ann ik vindt ze zo schattig :wink: En Ann verdient het ook eens om iemand te hebben die haar echt zo graag ziet als zij haar.

I Keep Hoping!!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ik vond dat ze zich echt belachelijk gedroeg... Echt wel! 't Is precies ne verliefde puber. Ik zou het ook niet appreciëren als mijn partner iemand anders zo zat op te hemelen (wat ze hier duidelijk aan het doen was!).
Zou het wel jammer vinden voor Ann als het weer fout loopt. Maarja, in 't echte leven gaat 't ook niet van de eerste keer (alé tweede keer nu) allemaal goed hé ;)
0 x
Runaway Dreamer
Candide
x 435

Bericht door Candide »

manon schreef:Ik hoop echt dat ze samen blijft met Ann ik vindt ze zo schattig :wink: En Ann verdient het ook eens om iemand te hebben die haar echt zo graag ziet als zij haar
Oorspronkelijk hoopte ik ook dat ze bij Ann zou blijven. Ik zou het enorm sneu vinden voor Ann. Zij verdient inderdaad wel eens wat liefdesgeluk. Ondertussen krijg ik echter meer en meer het gevoel 'ander en beter'. Ik krijg om de één of andere reden geen hoogte van Sandrine. De scenaristen van Thuis nemen vreemde en bruute wendingen met dit personage. Wat voor mij toch wel een teleurstelling is. Bovendien doet Karolien de Beck iets waardoor ik haar nooit echt geloofwaardig vind overkomen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Zou ze voor de mannen worden ?

:shock:

Ann zei 'nogal een geluk dat Peter een vent is, of ik zou al jaloers worden'.

t Is idd niet zo slim om zo te stoefen over iemand in t bijzijn van je lief !
0 x
mrsongman
Nog geen rang

Bericht door mrsongman »

Mischien zal ze op mannen en vrouwen 'vallen'
Voor een zakelijk gesprek was het toch wel wat blootjes :-)

Vriendelijke groet,

mrsongman
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Eigenlijk zou ik het een rare wending vinden als ze ineens voor mannen valt. Sandrine was toch al van in het begin lesbisch?
Ik zou het dan ook stom vinden als ze haar ineens terug hetero of bi laten worden... En 't zou jammer zijn voor Ann. Maarja, 't is Thuis, dus ik denk dat we wel wat concurrentie van Peter mogen verwachten!
0 x
Runaway Dreamer
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Goh, ik zou het anders niet slecht vinden moest Ann wat concurrentie krijgen. :D
Heb nooit echt veel moeten weten van Ann en de laatste tijd al zeker niet. ;)
0 x
Be there at ten.
Gesloten