koetje36 schreef:Oke dit hebben we dan ook weer ne keer gehad voor vande jaar.
We kiezen een liedje (in dit geval de walen), we gaan weer winnen of toch allesinds door de halve finale geraken, veel blablabla en winnenden oostbloklanden om vervolgens teleurgesteld terug naar huis te keren.
en zo gaat het ieder jaar. Waarom dan nog teleurgesteld zijn. Waarom er zoveel moeite en geld in steken België geraakt gewoon niet meer door de halve finale. Dat ze dat hier ne keer inzien en niet meer meedoen met dit oostblokcircus. Ik denk dat elk land dat doorgaat zo een oostblokland of niet europees land is.
ik kijk allesinds zaterdag niet, ik ga naar de cinema!!!!
ik ga gaan karten!!!!
pfff lang ne kant zeg ik ook, afschaffen die handel...
Maar jah, het heeft toch iets hoor...
Ja veel hoop op voorhand en super veel ergernissen erna
ik vind het vooral leuk om samen met kameraden commentaar te geven...
das een jaarlijkse traditie en ik zou het wel jammer vinden moest dat gedaan zijn!
daar heb je wel gelijk in. ik en men zusje hebben ons gisteren ook kostelijk geamuseerd met het geven van commentaar. Al moet ik wel toegeven dat ik half weg in slaap lag daardoor heb ik een paar liedjes niet gezien.
koetje36 schreef:daar heb je wel gelijk in. ik en men zusje hebben ons gisteren ook kostelijk geamuseerd met het geven van commentaar. Al moet ik wel toegeven dat ik half weg in slaap lag daardoor heb ik een paar liedjes niet gezien.
Het viel echt goed mee gisteren, kheb de ganse show uitgekeken, wel af en toe "NEXT" geroepen en met chips en salamikes naar het scherm gegooid maar over het algemeen vond ik het wel goed.
mijn favo's
georgië = schoon kleed
Servië = had maar door dat het een vrouw was toen ze begon te zingen
Hongarije = het marcelleken
koetje36 schreef:daar heb je wel gelijk in. ik en men zusje hebben ons gisteren ook kostelijk geamuseerd met het geven van commentaar. Al moet ik wel toegeven dat ik half weg in slaap lag daardoor heb ik een paar liedjes niet gezien.
Het viel echt goed mee gisteren, kheb de ganse show uitgekeken, wel af en toe "NEXT" geroepen en met chips en salamikes naar het scherm gegooid maar over het algemeen vond ik het wel goed.
mijn favo's
georgië = schoon kleed Servië = had maar door dat het een vrouw was toen ze begon te zingen
Servië .. inderdaad. Vreemde act trouwens. Ondersteun de zangeres danskens, het is wat nieuws.
Hongarije : dat was die madam die op de bus stond te wachten toch ? Heeft er iemand opgemerkt dat er precies een mariabeeldje op haar t-shirt stond ! ( tis elk jaar wel wat .. vorig jaar pax christie dit jaar maria ! halleluja ! )
Enfin kort samengevat : Eurosong ging dit jaar terug in de tijd
Drag Queens : No one can do the Dana International !!!
Leer : Waren we het niet allemaal eens dat leer fout is ?
De oerkreet : *stopt oren dicht*
mijn favo's
georgië = schoon kleed Servië = had maar door dat het een vrouw was toen ze begon te zingen
Servië .. inderdaad. Vreemde act trouwens. Ondersteun de zangeres danskens, het is wat nieuws.
Hongarije : dat was die madam die op de bus stond te wachten toch ? Heeft er iemand opgemerkt dat er precies een mariabeeldje op haar t-shirt stond ! ( tis elk jaar wel wat .. vorig jaar pax christie dit jaar maria ! halleluja ! )
Enfin kort samengevat : Eurosong ging dit jaar terug in de tijd Drag Queens : No one can do the Dana International !!!
Leer : Waren we het niet allemaal eens dat leer fout is ?
De oerkreet : *stopt oren dicht*
zotteken schreef: Hongarije : dat was die madam die op de bus stond te wachten toch ? Heeft er iemand opgemerkt dat er precies een mariabeeldje op haar t-shirt stond ! ( tis elk jaar wel wat .. vorig jaar pax christie dit jaar maria ! halleluja ! )
idd, er stond een jezuskop op haar marcelleke en nog een tekst erboven ook (maar kon die niet meteen lezen)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
ik vind het spijtig dat zwitserland niet door is, het had wel iets, dat met die vampieren en het podium dat opgevuld werd door poppen. Alleen was het jammer dat de achtergrondzanger(esse)n beter zongen dan die vent zelf
mijn favo's
Ik had dat pas door toen er na het lied gezegd werd, dat ze goed gezongen heeft.
0 x
Waarom neemt het leven je weg wat je het meeste nodig hebt?:(
kittykattenfan schreef:ik vind het spijtig dat zwitserland niet door is, het had wel iets, dat met die vampieren en het podium dat opgevuld werd door poppen. Alleen was het jammer dat de achtergrondzanger(esse)n beter zongen dan die vent zelf
Ik vond dat nogal afbreuk doen aan het imago van vampieren. Ik had meteen zoiets van kom maar op met die vampiemietjes! I'll have these woesies for breakfast !
Vampieren zingen niet ! Die moeten zich bezig houden met stoere dingen !
Typisch, weeral niet door, Nederlanders zijn niet bepaald ijzersterk als het gaat om Penalty's en songfestivals.... laat ons dan maar schaatsen of zwemmen Al vond ik dat liedje van België wel apart, maar niet echt mooi, allez, smaken verschillen niet waar.
Ik vond België ook maar niks! Ik ben nochtans echt een songfestivalfreak, maar deze keer konden de meeste liedjes zelfs mij niet boeien.... DJ Bobo vond ik wel goed, hoewel die madam inderdaad stukken beter zong dan diene man....
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...