Dat zou ook kunnen natuurlijk.
En volgens mij vindt Martine het werk in de Fit en Fun wel leuk, maar zit ze ook wel een beetje met haar "imago"

Het zal uiteindelijk vanalles bij elkaar zijn waardoor ze twijfelt...
Dat vind ik dus ook... Ze hebben er allebei een rommeltje van gemaakt door constant met zichzelf bezig te zijn.satine schreef:Martine was wel heel snel om Eric vanalles en nog wat te verwijten. het is toch haar dochter ook, waarom heeft zij al die tijd geen contact opgenomen met Sofie? Te druk met de diadeem van Werner goed te zetten?
dan mag alles nog koek en ei zijn (zoals Martine en Eric dachten), dan nog vind ik het vreemd dat ze haar dochter wekenlang niet ziet of hoort.
ze hebben er ook wel een potje van gemaakt he, van de opvoeding van Sofie!!!
En de rest van alle personages, als ze even kan. Behalve zichzelf natuurlijk!tomatje schreef:Amai, dat is ook wel schoon van martine om werner de schuld te geven.
ik ben zeker geen Martine-fan, maar (hoe onredelijk ik haar soms en ook nu, vind), ik vind dit wel een heel menselijke reactie.Christel schreef:En de rest van alle personages, als ze even kan. Behalve zichzelf natuurlijk!tomatje schreef:Amai, dat is ook wel schoon van martine om werner de schuld te geven.Dat mens begint steeds vervelender te worden vind ik. Ik snap niet wat Werner in haar ziet eigenlijk...
Dat eigen schuldgevoel van haar, dat is het hem eigenlijk... Ik heb bij Martine nooit het idee dat ze zichzelf echt schuldig voelt.satine schreef:misschien is het ook wel een manier om even van haar eigen schuldgevoel af te raken, zodat ze zich meer op haar dochter kan focussen? of wil ze gewoon even ontladen?
ik vond het in ieder geval niet zo'n abnormale reactie....
(wat niet wil zeggen dat ik het goedkeur, objectief bekeken hàd ze het moeten zien, zeker als ex-directrice, maar meestal zijn de mensen die het dichtst bij bedrog betrokken zijn, diegenen die het altijd het laatst weten - heel klassiek bij overspel)
en Werner, die heeft altijd een rare smaak gehad op gebied van vrouwen, vind ik![]()