Jawel ik heb het reeds opgemerkt, er zijn hier wel degelijk nog mensen die the 4400 volgen. Vandaar ook dit topic.
Ik heb reeds de 2 eerste seizoenen gezien en ben nu aan van plan een dezers te beginnen aan het derde. Hoe kan het ook anders met zulk een zot einde ..
Leuk idee trouwens dat de mens binnen X aantal jaar coole mutanteneigenschappen zou bezitten?
Ik wil alvast graag de fles fruitsap nu naar me toe laten vliegen
heb het eerste seizoen gevolgd en die vond ik in ieder geval zeer goed.
Jammer dat ze het tweede seizoen op zo'n ongelukkig moment spelen. Maar bij een heruitzending zal ik wellicht toch nog ns kijken (of ik download ze gewoon van Internet, dat is ook mogelijk natuurlijk)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
hoewel ik de aflevering van gisteren (lerares weet onontgonnen talenten naar boven te brengen) een beetje aan de mindere kant vond...
eigenlijk zijn de verhaallijnen van de vaste karakters interessanter dan die van de "kracht van de week"
ik volg ze dus gewoon op tv, hoewel ik ook aan de dvd's kan geraken als ik dat zou willen
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Is het niemand dan opgevallen dat Richard eigenlijk niet echt een specifieke kracht bezit... Think about it Er zit werkelijk nog een verhaal achter dat pas eind seizoen 2 tot uiting komt.
zotteken schreef:Is het niemand dan opgevallen dat Richard eigenlijk niet echt een specifieke kracht bezit... Think about it Er zit werkelijk nog een verhaal achter dat pas eind seizoen 2 tot uiting komt.
ja, die bedenking zat ik mij gisteren eigenlijk ook te maken...
maarre, Lily heeft buiten met Isabelle kunnen "praten" toch ook geen kracht? (of heb ik iets gemist?)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
frank schreef:Doet die creep van een Jordan ook nog mee in t tweede seizoen ?
Jep die doet nog mee. Ik ben er nog steeds niet uit welke meerwaarde die uiteindelijk gaat bieden. sterft in seizoen 2 maar ik denk dat hij mysterieus genoeg weer gaat opduiken
Ben ook zeer benieuwd of zijn zogenaamde kracht nu simpelweg manipulatie van de geest is...