Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Gertj3
- Poster rang 1

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
sisken
- Poster rang 2

- Gertj3
- Poster rang 1

- Gertj3
- Poster rang 1

- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
was dat een veelbetekenende blik?sisken schreef:neeGertj3 schreef:Wat bedoel jesisken schreef:hum hum... vandaag toch een veelbetekende blik gezien van die Sandrine :roll2:![]()
Toen marie uitvloog?toen Marie haar bedankte om af te komen en wat te helpen
ik zag daar vooral iemand die keek alsof ze zich afvroeg of Marie wel weet waar ze mee bezig is - en anders was dat wel een supersubtiel blikje hoor!
0 x
-
sisken
- Poster rang 2

als je dat wil, kan je in alles veelbetekenende blikken zien hoorsatine schreef:was dat een veelbetekenende blik?sisken schreef:neeGertj3 schreef:Wat bedoel jesisken schreef:hum hum... vandaag toch een veelbetekende blik gezien van die Sandrine :roll2:![]()
ik zag daar vooral iemand die keek alsof ze zich afvroeg of Marie wel weet waar ze mee bezig is - en anders was dat wel een supersubtiel blikje hoor!
maar dat kan het ook zijn natuurlijkLuc schreef:Ik dacht eerder dat Sandrine daar serieus aan het liegen was en Marie er min of meer mee weg was.
had sandrine geen geheim ivm haar vader? straks zijn ze nog zussen
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
- Gertj3
- Poster rang 1

sisken schreef:als je dat wil, kan je in alles veelbetekenende blikken zien hoorsatine schreef:was dat een veelbetekenende blik?sisken schreef:neeGertj3 schreef:Wat bedoel jesisken schreef:hum hum... vandaag toch een veelbetekende blik gezien van die Sandrine :roll2:![]()
maar dat kan het ook zijn natuurlijkLuc schreef:Ik dacht eerder dat Sandrine daar serieus aan het liegen was en Marie er min of meer mee weg was.
spoiler
![]()
had sandrine geen geheim ivm haar vader? straks zijn ze nog zussen![]()
spoiler
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ikkan me voorstellen dat Sandrine raar naar Marie kijkt. Waarom zijn de vrouwen in Thuis, die aan het hoofd van een bedrijf komen te staan allemaal zo overdreven bitscherig tegen hun personeel? Simonne uitgezonderd.
Mensen worden als kleine kinderen behandeld en gecommandeerd. En iederen pikt dat maar.
Mensen worden als kleine kinderen behandeld en gecommandeerd. En iederen pikt dat maar.
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Omdat ze gestresseerd is door het vele werk dat niet echt goed vordert.jessie V. schreef:Ikkan me voorstellen dat Sandrine raar naar Marie kijkt. Waarom zijn de vrouwen in Thuis, die aan het hoofd van een bedrijf komen te staan allemaal zo overdreven bitscherig tegen hun personeel? Simonne uitgezonderd.
Teveel hooi ook op haar vork genomen, waardoor het werk nu nogal chaotisch verloopt.
En Sandrine keek misschien "raar" naar Marie omdat ze vrouwen die kwaad zijn (en haar mannelijk personeel de les leest) misschien sexy vindt ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532