familie Fierens
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 4
Eddy is wel gedaald in m'n achting >> ik zie hem in Thuis nu al een paar dagen rondlopen met dat truitje van Anderlecht. 
Enfin ja, gezien Thuis zich afspeelt in Brussel zou t natuurlijk ongeloofwaardig zijn dat ie een truitje van Club Brugge zou dragen, maar k zou hem toch eerder zien als zo'n die-hard supporter van FC Brussels, zo één waar de stewards het meest last mee hebben als hij de kantine weer eens verbouwd na een zoveelste nederlaag

Enfin ja, gezien Thuis zich afspeelt in Brussel zou t natuurlijk ongeloofwaardig zijn dat ie een truitje van Club Brugge zou dragen, maar k zou hem toch eerder zien als zo'n die-hard supporter van FC Brussels, zo één waar de stewards het meest last mee hebben als hij de kantine weer eens verbouwd na een zoveelste nederlaag

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 2
nu ik mij toch dingen aan het afvragen ben:
is Nancy nu ook het pad van de alcoholicus aan het bewandelen? ze doet toch heel raar rond die blikjes bier en is precies altijd ergens naar op zoek...
kan ook zijn dat ik te veel over dingen nadenk natuurlijk
is Nancy nu ook het pad van de alcoholicus aan het bewandelen? ze doet toch heel raar rond die blikjes bier en is precies altijd ergens naar op zoek...
kan ook zijn dat ik te veel over dingen nadenk natuurlijk

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat was inderdaad een geweldige zet van haar, om zo haar schuld af te lossen. Die 2 (Sam en Eric) keken echt wel op hun neus!satine schreef:ik vond Femke schitterend met haar zak kleingeld - spijtig dat er nog biljetten tussen zaten.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
-
- Poster rang 2
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nee, slecht en heel dom is ze zeker niet. Misschien soms wat verstrooid, maar daar is niks mis mee.
Van de andere kant heeft ze wel nooit zoveel geld tot haar beschikking gehad. Als iemand dan ineens 6000 euro onder de deur door geschoven krijgt, vraag ik me af of diegene daar wel "verstandig" mee om kan gaan...
Maar misschien zal ze inderdaad wel wat voor haar dochters opzij zetten. Wie weet! 

Van de andere kant heeft ze wel nooit zoveel geld tot haar beschikking gehad. Als iemand dan ineens 6000 euro onder de deur door geschoven krijgt, vraag ik me af of diegene daar wel "verstandig" mee om kan gaan...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276