Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Flikken_Fan
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Flikken_Fan »

Pearl schreef:
Flikken_Fan schreef:haha, die Luc daarnet.
Ik heb wel gelachen, beetje antwoorden voor Leontien :wink:
:D Die twee zijn echt wel schattig samen nu....
Ja!
Ik kan nie genoeg krijgen van de stukken waar ze samen in zitten.
Ik kijk daar altijd met plezier naar :D
0 x
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Ik snap nog steeds niet wat de meerwaarde van Luc is bij Vercammen. Extra hulp op den bureau hebben ze niet nodig, en het extra werfwerk dat hij zou kunnen aanbrengen is ook niet echt nodig, want ze klagen nu al dat het zo druk is. Plus ze moeten hem nog eens een deftig loon betalen ook.
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Essa schreef:Ik snap nog steeds niet wat de meerwaarde van Luc is bij Vercammen. Extra hulp op den bureau hebben ze niet nodig, en het extra werfwerk dat hij zou kunnen aanbrengen is ook niet echt nodig, want ze klagen nu al dat het zo druk is. Plus ze moeten hem nog eens een deftig loon betalen ook.
hij kan ook extra kapitaal in het bedrijf brengen hé. En daarbij "ze" ??? Leontien is alleen eigenaar van Sanitair Vercammen hé (dankzij Luc, maar da's weer een ander verhaal ;) ). Marie is er enkel maar in loondienst.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Luc zorgt er voor dat Leontien eindelijk weer eens lacht en zo haar werk vanzelf ook beter doet?

En na verloop van tijd denk ik dat Marie toch niet daar zal blijven.

En besides: vroeger waren ze ook altijd met 3. Simonne als secretaresse, deze taak zal Marie dan nu uitvoeren zeker. Maar daarom denk ik dat ze niet lang zal blijven als ze gedegradeerd wordt tot secretaresseke
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Als ik van Luc was, zou ik eens verder gaan met Lowieke. Het is toch niet echt normaal dat dat manneke altijd valt en het ene ongeluk na het andere heeft
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Essa schreef:Als ik van Luc was, zou ik eens verder gaan met Lowieke. Het is toch niet echt normaal dat dat manneke altijd valt en het ene ongeluk na het andere heeft
Ik weet natuurlijk niet wat er nu gebeurd is, maar mocht hij gevallen zijn; dat kan ook komen omdat hij gewoon moet wennen aan het kijken met 1 oogje... Dat zal ook wel wat tijd nodig hebben denk ik! De vorige keer van dat klimrek kan natuurlijk altijd gebeuren he? Dus vooralsnog denk ik dat er verder niks mis is met hem, als alleen een boel pech de laatste tijd! :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Ja t wordt tijd dat hij Leontien duidelijk maakt waar het om gaat, dat ze eens leert om prioriteiten te stellen en haar zoontje niet verder 'verwaarloost'... Goed, dat Luc niet de sloef uithangt en nu stilaan tegen haar durft in te gaan...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vond Luc eigenlijk niet echt redelijk tegenover Marie.
Haar verwijten dat zij een tegeneis doet om schadevergoeding te krijgen?

Het ongeluk van Lowieke was niet de schuld van Marie, die kon hier niks aan doen, het feit dat Leontien daarna Marie wou doen 'boeten', was een weloverwogen keuze, mag Marie dan geen tegenzet doen?

Het feit dat Leontien heel de situatie niet meer aankan, is toch niet de schuld van Marie, die heeft alleen gezorgd voor de 'spreekwoordelike druppel'.

Dacht dat Luc meer objectiviteit in zich had!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Ik vond Luc eigenlijk niet echt redelijk tegenover Marie.
Haar verwijten dat zij een tegeneis doet om schadevergoeding te krijgen?

Het ongeluk van Lowieke was niet de schuld van Marie, die kon hier niks aan doen, het feit dat Leontien daarna Marie wou doen 'boeten', was een weloverwogen keuze, mag Marie dan geen tegenzet doen?

Het feit dat Leontien heel de situatie niet meer aankan, is toch niet de schuld van Marie, die heeft alleen gezorgd voor de 'spreekwoordelike druppel'.

Dacht dat Luc meer objectiviteit in zich had!
Dat vind ik nu ook! En dan deed hij nog zo verbolgen over het bedrag wat Marie eist... :roll: Leontien eiste toch ook vele malen meer? En eerst was hij het toch ook niet eens met de eis van Leontien? Maar nu Leontien doorslaat is Luc blijkbaar ook op zoek naar een zondebok.. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Luc en zijn dubbele agenda... i love it ! :) Hopelijk haalt hij Marie onderuit met zijn lepe truukjes. Niet echt slim van Marie vind ik om Luc aan te nemen, ze haalt er het paard van Troje mee binnen, maar blijkbaar is ze toch minder bekwaam dan ze zelf toegeeft.
0 x
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

ik denk dat ik iets gemist heb. Wat is zijn dubbele agenda ?
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

zara schreef:ik denk dat ik iets gemist heb. Wat is zijn dubbele agenda ?
Wel, hij zit daar momenteel niet alleen om de administratie te doen van Vercammen. Anders zou hij 's avonds laat niet nog eens naar de bureau komen. Hij wil het bedrijf terug en zal daar waarschijnlijk een paar truukjes voor toepassen :) .
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Yep. Wat zit anders een gewone 'secretaris' daar 's nachts nog te doen ?
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

johan1969 schreef:Yep. Wat zit anders een gewone 'secretaris' daar 's nachts nog te doen ?
Luc is het hoofd van de sanitaire afdeling, ietsje meer dan secretaris. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Geen reden om er s nachts als een dief in de nacht binnen te geraken.

Ik geraak ook binnen op t werk buiten de diensturen, maar dan kan ik ook opgepakt worden voor diefstal.
0 x
Gesloten