Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
koetje36
- Poster rang 1

ik vind da wel kunnen. Al is het maar voor leontien te pesten.oma schreef:Omdat ze er niet goed zou aan doen om voor zo iemand te werken, daarom!johan1969 schreef:Waarom zou ze niet aan zichzelf denken !
Wat die Marie allemaal niet wil aandoen juist omdat zij geen tijd had om op haren kleinen te letten.
0 x
-
frank
- Poster rang 4

-
koetje36
- Poster rang 1

- Katja*
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
ergens zou ik dat wel begrijpen, maar Marie is ook wel intelligent genoeg om te beseffen dat ze dan ook een aantal andere mensen zou 'raken', die haar niets in de weg gelegd hebben.koetje36 schreef:ik vind da wel kunnen. Al is het maar voor leontien te pesten.oma schreef:Omdat ze er niet goed zou aan doen om voor zo iemand te werken, daarom!johan1969 schreef:Waarom zou ze niet aan zichzelf denken !
Wat die Marie allemaal niet wil aandoen juist omdat zij geen tijd had om op haren kleinen te letten.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, dat denk ik ook wel... Ik zie Marie nu niet ineens een achterbaks type worden alleen omdat Leontien haar kwetst (al zou ik het ergens ook wel begrijpen hoor! Een mens zou voor minder kwaad wordensatine schreef:ergens zou ik dat wel begrijpen, maar Marie is ook wel intelligent genoeg om te beseffen dat ze dan ook een aantal andere mensen zou 'raken', die haar niets in de weg gelegd hebben.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
koetje36
- Poster rang 1

!ze gaat er wel voor werken. t staat in de nieuwe spoiler.!
en dan nog iets marie heeft centjes nodig als leontien haar gaat aanklagen. En jaques beloofde haar toch een goed loon...
ja we zien wel zeker
en dan nog iets marie heeft centjes nodig als leontien haar gaat aanklagen. En jaques beloofde haar toch een goed loon...
ja we zien wel zeker
Laatst gewijzigd door koetje36 op za 25 feb 2006, 10:39, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ik vrees dat van het één het ander komt, zeker in soapsChristel schreef: Ik geloof dan ook niet dat ze met Jaques in zee gaat wat dat betreft, maar misschien gaat ze wel voor hem werken alleen. Feitelijk is daar ook niks mis mee he? Ze hoeft dan nog niet persé mee te doen aan Jaques zijn "jaloerse buien" en achterbakse streken...
0 x
-
koetje36
- Poster rang 1

Das waar. Wie bij den hond slaapt krijgt zijn vlooien alhoewel hier: wie bij den hond werkt. En het is al vaker gebeurt dat in soaps de personnages een draai maken van 180°Luc schreef:Ik vrees dat van het één het ander komt, zeker in soapsChristel schreef: Ik geloof dan ook niet dat ze met Jaques in zee gaat wat dat betreft, maar misschien gaat ze wel voor hem werken alleen. Feitelijk is daar ook niks mis mee he? Ze hoeft dan nog niet persé mee te doen aan Jaques zijn "jaloerse buien" en achterbakse streken...
0 x