familie Fierens
-
- Poster rang 4
bwa, hij meent het ook heel goed met Sofie, denkik.Pearl schreef:Nu dacht ik 's dat Renzo het meende...

hij wil gewoon z'n business niet laten slabakken en heeft daar blijkbaar veel voor over.

Renzo kennende zal dat vluggertje van gisterenavond voor hem niet zoveel voorstellen en staat hij er niet zo bij stil dat Sofie daar wel ns problemen mee zou kunnen hebben.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 4
Awel, nadat hij aan Sam beloofd had dat hij Sofie nooit pijn zal doen en dat hij nog eens z'n liefde aan de telefoon uitte tov Sofie kwam er een klant van hem op bezoek waar hij een extraatje moest voor doen om haar als klant te behouden.Mieke schreef:Wat is er gebeurd gisteren??? Wil enkel weten van Renzo en Sofie![]()
Wat vluggertjeHeeft hij haar nu al bedrogen
![]()

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 2
goh, Renzo heeft Sofie overtuigd van zijn eerbare bedoelingen en haar meteen ook duidelijk gemaakt dat hij op het vlak van rollebollen met haar wat wil wachten... Sofie blij naar huis dusMieke schreef:Wat is er gebeurd gisteren??? Wil enkel weten van Renzo en Sofie![]()
Wat vluggertjeHeeft hij haar nu al bedrogen
![]()

naar het eind van de aflevering komt dan zo'n snolletje bij hem binnen, dat blijkbaar voor hem dealt, en om haar te overtuigen om nog wat meer voor hem te dealen, begint hij haar te kussen en vertrekken ze richting slaapkamer...
dat is zo ongeveer wat er gebeurd is

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Die 2 zijn ook niks gewend. Allebei ontzettend verwend en beschermd door Eric en Martine. Dat heeft natuurlijk zijn voordelen, maar vaak even zoveel nadelen! Zulke mensen zijn vaak erg vatbaar om de "verkeerde richting" te kiezen wat mensen betreft, gewoon omdat ze niet in de gaten hebben dat sommige mensen "niet deugen". Tenminste, dat denk ik toch..zara schreef:Sam is eigenlijk altijd wat goedgelovig geweest. Net zoals zijn zus Sofie (affaire Swerts). Het zal een familietrek zijn zeker.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
goh, denk dat de meeste kijkers tot gisteren ook overtuigd waren van Renzo z'n goeie bedoelingen.zara schreef:Sam is eigenlijk altijd wat goedgelovig geweest. Net zoals zijn zus Sofie (affaire Swerts). Het zal een familietrek zijn zeker.

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- Prieeltje
- Poster rang 1
tja, het was een 'euhm' volslanke, met zwart-rood piekhaar, neuspiercing, zwarte ogen...
Denk dat Renzo gewoon denkt: met dat geld koop ik laptop voor sofie, dus moet ze niet klagen , ik bedrieg haar voor haar bestwil
--> zou renzo zo niet denken?
Verder denk ik wel dat hij sofie graag ziet, maar trouw is niet zijn sterkste kant denk ik
Denk dat Renzo gewoon denkt: met dat geld koop ik laptop voor sofie, dus moet ze niet klagen , ik bedrieg haar voor haar bestwil

Verder denk ik wel dat hij sofie graag ziet, maar trouw is niet zijn sterkste kant denk ik
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...