Ze heeft dat van 1 van haar "alternatieve" vrienden gekregen (ze is nogal bezig met alternatieve geneeswijzen, reïncarnatie en dat soort toestanden)Luc schreef:Ook een raar verjaardagscadeaudarling schreef: dat ze voor haar 50ste verjaardag 2 joints gekregen had,maar inderdaad, er zijn er meer dan je denkt vaak.
Cois
-
- Nog geen rang
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Onze dokter toch ook hoor!Oma schreef:Achteraf heb ik mij proberen voor te stellen hoe dokter Bouvier zou gereageerd hebben... hij zou zeker een rekening gepresenteerd hebben!darling schreef:Ik heb gisteren trouwens erg moeten lachen met de joint-scènes; ik vond dat gewoon super geacteerd, en dan die "droge" dokter, niet te schatten gewoon.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 4
Angèle had een serieus zakje wiet afgesnoept hé van Werner.Essa schreef:Ik vond het er in feite wel over.
Zo een overdreven uitwerking zal een trekje of twee niet hebben denk ik (hoe meer volk er meerookte hoe groter die joint werd precies)

Wat wel minder geloofwaardig is is dat een niet-roker zoals Cois het direct vast heeft hoe hij moet inhalleren zonder maar één keer te moeten hoesten.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, dat viel ons hier ook op, dat de acteur zelf misschien wel rookt omdat hij niet een keer hoestte. Of misschien hebben ze gewoon gedacht dat Cois zijn proestbuien niet interessant genoeg zijn om te laten zien. Maar feit is wel dat je dat niet zomaar verdraagt als je normaal niet rookt!frank schreef:Wat wel minder geloofwaardig is is dat een niet-roker zoals Cois het direct vast heeft hoe hij moet inhalleren zonder maar één keer te moeten hoesten.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Ik heb ook enorm moeten lachen!Essa schreef:Ik vond het er in feite wel over.
Zo een overdreven uitwerking zal een trekje of twee niet hebben denk ik (hoe meer volk er meerookte hoe groter die joint werd precies)
Maar we hebben niet gezien hoeveel ze gerookt hebben hé! Het zal wel meer dan 2 trekjes geweest zijn... We hebben ook niet gezien hoeveel van die sigaarkes Angèle heeft opgestoken!
0 x
tomorrow is another day...
-
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
*huh*frank schreef:Angèle had een serieus zakje wiet afgesnoept hé van Werner.Essa schreef:Ik vond het er in feite wel over.
Wat wel minder geloofwaardig is is dat een niet-roker zoals Cois het direct vast heeft hoe hij moet inhalleren zonder maar één keer te moeten hoesten.
ik heb geen zakje wiet gezien hoor, ik heb haar alleen vrijdag en gisteren een joint zien bovenhalen (dezelfde dan nog - denk ik), dus dat zal dan wel puur gerold zijn, anders is het wel hééél straf spul geweest

en ik denk eerder dat ze die joint van Renzo heeft afgeluisd, toen ze hem dat gangetje induwde, richting 'massagekamer'

en al dat hoesten, 't is inderdaad voor een niet-roker weinig geloofwaardig, maar het mag voor de kijker ook nog leuk blijven he, een hoestende en proestende 'Bol', wie heeft daar nu behoefte aan ?

0 x
-
- Poster rang 4
-
- x 435
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567