De gijzeling van Judith

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Forumregels
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum
Plaats reactie
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 1

De gijzeling van Judith

Bericht door ThuisfanNL » zo 06 jun 2021, 20:50

Zoals jullie hebben kunnen zien in de aflevering van afgelopen vrijdag is Judith ook slachtoffer geworden van de slechterik Jacques. Voor mij was dit wel een grote verrassing. Hoe denken jullie hoe dat zou aflopen?

Ik verwacht dat Judith wel gered gaat worden maar of dat voor, op de seizoensfinale of pas in het nieuwe seizoen vind ik lastig te voorspellen. Het zou mogelijk kunnen dat Judith gered gaat worden maar dat Dieter en/of Tim gewond gaat raken. Spannend wordt of zij dit gaan overleven. Maar er kan nog alle kanten uit.

Ik hoop dat Judith nog de komende week bevrijd wordt en dat ze dat niet gaan uitrekken tot het nieuwe seizoen. Verder ben ik benieuwd hoe jullie hier tegen aan kijken.
0 x

Johnny
Nog geen rang
x 3
x 18

De gijzeling van Judith

Bericht door Johnny » zo 06 jun 2021, 21:17

Hoezeer ik mij ook aan het personage van Thilly erger de laatste tijd, toch hoop ik dat zij een doorbraak kan betekenen in deze zaak.
Het zou haar en haar zus opnieuw dichter bij elkaar brengen en het zou voor Thilly het begin van een verwerkingsproces kunnen zijn.
Want dat mankeert toch op dit moment.
0 x

Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 14

De gijzeling van Judith

Bericht door Sandertje » zo 06 jun 2021, 21:45

Zal vooral interessant zijn voor Stan die een verleden met Jacques heeft, een verleden met geweld en nu eindelijk zijn vrede gevonden lijkt te hebben. Niet dat ik Stan rambo-style zijn moeder zie bevrijden, maar het is wel een moment voor Stan om te bewijzen hoe hij (wel of niet) veranderd is.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 9
x 239

De gijzeling van Judith

Bericht door Tiboko » zo 06 jun 2021, 21:47

Stan moet niks bewijzen.

Enkel vertellen dat zijn moeder dringend naar een patiënt moest. Dan is het enkel nog zaak haar gsm te traceren en bingo, ze weten waar ze gegijzeld wordt.
1 x

catherine
Nog geen rang
x 12
x 12

De gijzeling van Judith

Bericht door catherine » zo 06 jun 2021, 23:14

Tiboko schreef:
zo 06 jun 2021, 21:47
Enkel vertellen dat zijn moeder dringend naar een patiënt moest. Dan is het enkel nog zaak haar gsm te traceren en bingo, ze weten waar ze gegijzeld wordt.
Inderdaad en dan zouden ze haar morgen moeten kunnen vinden, want zo simpel kan het zijn. Maar dit is Thuis…

Volg toch ook via deze meest levende draad over het seizoenseinde, beste nieuweling. Welkom!
https://thuisforum.be/viewtopic.php?f= ... &start=390
0 x

ThuisfanNL
Nog geen rang
x 1

De gijzeling van Judith

Bericht door ThuisfanNL » ma 07 jun 2021, 07:37

catherine schreef:
zo 06 jun 2021, 23:14
Volg toch ook via deze meest levende draad over het seizoenseinde, beste nieuweling. Welkom!
viewtopic.php?f= ... &start=390
Dank je wel. Ik weet dat er een aparte topic is over het seizoenseinde. Maar ik vond het leuk om hier een aparte topic aan te wijden. Omdat je hier ook alle kanten mee op kunt.

Één ding is wel duidelijk. Het wordt in elk geval spannend. Zeker als je de preview beelden zag. Het zou inderdaad mooi zijn als Stan een rol zou hebben bij de bevrijding en dat Judith en Thilly een sterkere band gaan krijgen. Zij zijn tenslotte nu allebei slachtoffer van Jacques.
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 27

De gijzeling van Judith

Bericht door ThuisStan123 » ma 07 jun 2021, 08:12

Ik hoop eigenlijk dat Stan geen rol zal hebben bij de bevrijding. Aan de ene kant zou het wel mooi zijn, een soort van ultieme goedmaking. Aan de andere kant heb ik er toch mijn vraagtekens bij, want ik geloof absoluut niet dat Stan omzichtig genoeg te werk zou gaan en bovendien heeft Jacques een appeltje met hem te schillen. (Hoewel het op de moment vooral andersom is).
0 x

Plaats reactie