Het grote Thuis-Fantasie topic.

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Forumregels
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum
Plaats reactie
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Het grote Thuis-Fantasie topic.

Bericht door Djenner » ma 14 dec 2015, 18:29

Er worden streekproducten voorgesteld, door een fout wordt gouda voorgesteld als gruyère. Er kopen talloze mensen gruyère, maar thuis ontdekken ze dat het gouda is. Vanaf nu gaan alle gesprekken alleen nog maar over dat ze de verkeerde blok kaas hebben gekocht. De ene voelt zich bedrogen en vertrekt uit "thuis". De andere heeft een voedselvergiftiging want die blijkt allergisch aan gouda, maar dol op gruyère. Op het einde van het seizoen blijkt dat Peggy de namen opzettelijk had veranderd en moet ze hiervoor naar de cel.

Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph » ma 14 dec 2015, 19:45

Djenner schreef:Er worden streekproducten voorgesteld, door een fout wordt gouda voorgesteld als gruyère. Er kopen talloze mensen gruyère, maar thuis ontdekken ze dat het gouda is. Vanaf nu gaan alle gesprekken alleen nog maar over dat ze de verkeerde blok kaas hebben gekocht. De ene voelt zich bedrogen en vertrekt uit "thuis". De andere heeft een voedselvergiftiging want die blijkt allergisch aan gouda, maar dol op gruyère. Op het einde van het seizoen blijkt dat Peggy de namen opzettelijk had veranderd en moet ze hiervoor naar de cel.
Ik kom niet meer bij :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » di 15 dec 2015, 22:39

Inderdaad leuk gevonden! :D (Wat een leuk topic trouwens!)

Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner » di 15 dec 2015, 22:58

Er verdwijnt een blok kaas uit de mand, opnieuw verdenkt Peter Peggy. Peter pikt de camera's van de zus en zo en ziet dat Peggy een stuk kaas in haar mond steekt. Hij confronteert Peggy met wat hij zag en zij zegt dat het andere kaas was. Er komt een assisenproces en uiteindelijk oordeelt de jury dat Peggy hem twee blokken kaas moet. Peggy gaat in beroep via Straatsburg en daar oordeelt men dat het niet kan bewezen welke kaas het was.
Uiteindelijk ontwikkelt Peggy hierdoor een kaasfobie. Ze kan geen kaas meer zien en laat aardrijkskundig uitzoeken in welk land er weinig kaas wordt gegeten en gemaakt en ze verhuist naar daar.

Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner » di 15 dec 2015, 23:03

Of: Peggy bekent dat ze Sandrine in het ziekenhuis heeft verwisseld omdat ze bang was haar eigen dochter te dicht bij haar te zien opgroeien. Ze gunde Ann wel een kind, dus daarom besloot ze om dit te doen. Peggy krijgt na al die jaren berouw en gaat op onderzoek uit en ontdekt dat haar biologische dochter ergens in het buitenland woont. Niemand heeft nog begrip voor wat Peggy in 2009 deed en vertrekt naar het land waar haar echte dochter woont.

flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke » wo 16 dec 2015, 11:06

Edoch, het is allemaal mogelijk in thuis !

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » wo 16 dec 2015, 20:19

Oh mijn God :D Djenner :bow-yellow: :clap:

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door GroteThuisfan!!! » za 26 dec 2015, 23:33

En dan nog te bedenken dat in dit fantasie topic gefantaseerd is geweest dat Franky een vrouw ging worden. Dus, fantasie en speculatie liggen wel heel dicht bij elkaar als je het mij vraagt. M.a.w zelfs een fantasie kan later werkelijkheid worden
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » zo 27 dec 2015, 11:13

Ik denk dat er soms bij wat hier 'gefantaseerd' wordt, ook verdoken spoilers staan.
Mensen die dit al ergens opgevangen hebben en het hier posten om dan achteraf te kunnen zeggen dat hun fantasie is uitgekomen.

Lang niet allemaal natuurlijk - en of het in het geval van Franky zo is, dat weet ik niet meer.
En ik ga het ook niet uitpluizen. :mrgreen:
Maar ik zag in het verleden toch al 'fantasietjes' voorbij komen die ook bij de spoilers stonden.
Of een variatie op datzelfde thema. ;)

Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner » zo 27 dec 2015, 12:57

Ik vermoed dat Lena niet naar NY gaat, ze had die droom om dat samen te doen met Jens en haar hoofd zal er niet naar staan, plus: ze zal liever steun zoeken bij haar dochter en vrienden hier en als eerbetoon doet ze dan de Frens weer open na een tijdje. Daar komt Kaat werken en zij raakt met Lena aan de praat en dan biecht Lena op dat ze ook transgender is en daarom Olivia moest adopteren.

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door GroteThuisfan!!! » zo 27 dec 2015, 15:01

Lena die transgender zou zijn, heb ik vroeger al gespeculeerd in het speculatie topic. Ik heb dat altijd al gedacht sinds haar intrede.
Moderator bericht:
*Gedeelte van posting verwijderd door moderator.*
Ook al heeft 1 en ander al in de krant gestaan, wat nog niet in de afleveringen zelf getoond is, wordt hier als een spoiler beschouwd.
En spoilers mogen alleen in de spoiler-topics. :smile:
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥

De blauwe spoeling
Nog geen rang

Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!

Bericht door De blauwe spoeling » do 28 jan 2016, 02:45

Caligula schreef:Nee,naaktscenes zijn in Thuis altijd bescheiden geweest en best dat het zo blijft.
Kan je de kijkers ook niet aandoen, stel dat al die oude dozen daar in 'hunne pure' beginnen rond te lopen. :naughty:

Mochten het nog 'n paar van die jonge meiskes zijn :whistle: Maar ik vrees dat het meestal dames zijn die naar Thuis kijken, dus zou het wel richting Louis en Toon moeten gaan. Den Tim ziet er mij niet echt het Chippendale-type uit. :denk:

Eigenlijk zou ik de Zus&Zo graag z'n vroegere bestemming terug zien krijgen... (voor de B&B) voor de kenners. :smile:

De poes wordt op een zoekertjessite gezet, Herman Brusselmans komt ze dan ophalen, die is gek van 'de poes'. :lol:

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula » do 28 jan 2016, 14:47

Wel,oude dozen...er zijn er toch nog wel een paar die het bekijken waard zijn,zonder te specifiëren. Maar zoals gezegd, beter zo.
Mss kan Brusselmans dan daar een boek over schrijven?
Potentia Principatum

Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner » do 28 jan 2016, 22:51

Toon die door omstandigheden onverwachte schulden krijgt en gigolo wordt en dan madame Marianne als klant aantreft.

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula » vr 26 feb 2016, 12:00

Eigelijk zit het hem zo. Lucas is helemaal niet dood, in het hospitaal hebben ze zich vergist van patiëntje. Lucas wordt toevertrouwd aan een pleeggezin (omdat zijn beide ouders zijn omgekomen in het ongeluk) en leeft gedurende 15 jaar verder onder de naam van Mike. Nu is het zo dat ze in de Withoeve behoefte hebben aan een extra werkkracht en die 17-18 jarige Mike biedt zich aan, zo in seizoen 35-36. En tja, hij valt nu eenmaal op oudere vrouwen en Femke is niet ongevoelig voor zijn avances (want met Peter gaat het al een hele tijd niet zo goed meer) en aangezien Femke een zekere ervaring heeft met dergelijke relaties duurt het niet lang vooraleer... Nu komt dat natuurlijk wel uit op de duur, vandaar weer hoog drama.
Potentia Principatum

Plaats reactie