Het grote Thuis-Fantasie topic.
Forumregels
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Re: Het grote Thuis-Fantasie topic.
Daar zit iets in..
Ofwel is er binnenkort sprake van een procedurefout, en komt hij op die manier vrij..
Ofwel is er binnenkort sprake van een procedurefout, en komt hij op die manier vrij..
0 x
-
- x 434
Op drie jaar tijd wordt een achtjarige geen puber.Soapseut schreef:Als ze drie jaar overslagen, kan Eddy meteen vrijkomen, kan het zijn dat Sandrine bijvoorbeeld drie jaar weg is geweest met Mayra en terugkomt als puber.
0 x
-
- Nog geen rang
Op d leeftijd van elf of twaalf jaar kan je toch al wat puberen denk ik.tvx1 schreef:Op drie jaar tijd wordt een achtjarige geen puber.Soapseut schreef:Als ze drie jaar overslagen, kan Eddy meteen vrijkomen, kan het zijn dat Sandrine bijvoorbeeld drie jaar weg is geweest met Mayra en terugkomt als puber.
0 x
-
- x 434
Ja inderdaad. Ze is nu 8, en we spelen wat voort en ineens is ze twaalf. Net op tijd voor het eerste middelbaar. Britney zit dan in het tweede middelbaar ofzo. Het zou de boel wel vooruit doen gaan op die manier.tisaltijdiets schreef:Op d leeftijd van elf of twaalf jaar kan je toch al wat puberen denk ik.tvx1 schreef:Op drie jaar tijd wordt een achtjarige geen puber.Soapseut schreef:Als ze drie jaar overslagen, kan Eddy meteen vrijkomen, kan het zijn dat Sandrine bijvoorbeeld drie jaar weg is geweest met Mayra en terugkomt als puber.
Ik kan me niet inbeelden dat ze zoiets zouden doen, bij Thuis. Maar een mens mag al eens fantaseren...
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Ik denk ook eerder aan een procedurefout, want ik vind het ook maar raar dat ze Eddy er toch inhouden en hem toch elke week weer in de begingeneriek houden. Als hij echt voor lange tijd opgesloten blijft, zouden ze dat niet doen, denk ik. Misschien stof voor het einde van het seizoen?karolien85 schreef:Daar zit iets in..
0 x
-
- x 434
Allé, de dood van Çois was uiteindelijk toch nog niet zo vergezocht van mij...tvx1 schreef:Terwijl Waldek in voorarrest zit te wachten tot zijn onschuld bewezen wordt, blijkt dat Julia haar wraakzucht tegen de mensen die haar gekwetst hebben zich niet beperkt tot Waldek en Simonne. Op zekere dag is Rosa met Luc in een nogal uit het zicht gelegen stuk van de tuin van het revalidatie centrum. Rosa wordt plots even weggeroepen en als ze uit het zicht is, staat Julia plots voor een verbijsterde Luc. Wanneer Rosa even later terugkomt treft te ze tot haar ontzetting een gewurgde Luc aan. Julia is echter, net als met de panty, onzorgvuldig geweest en de politie vindt haar DNA op het lichaam van Luc. Tim beseft nu dat Julia de hele "verdwijning" in scene had gezet. Wanneer hij Paulien verwittigt van de ontwikkeling, realiseert zij zich dat haar vader (Pierre), Çois en Angèle ook mogelijke doelwitten van haar moeder zijn. Ze gaat meteen haar vader opzoeken maar komt echter te laat. In zijn woning treft ze het levenloze lichaam van haar vader aan met een mes van de Withoeve in zijn buik. Tim en Dieter beseffen meteen de ernst van de situatie en besluiten Angèle meteen in veiligheid te brengen. Wanneer ze haar echter aan de ingang van haar appartementsgebouw in hun wagen willen laten stappen wordt ze plots in het hoofd getroffen door een kogel. De schutter kan echter niet gevat worden. Terwijl de zoektocht naar de losgeslagen Julia voortgaat, worden ook de Spaanse autoriteiten op de hoogte gebracht ivm het veiligheidsrisico voor Çois. Korte tijd later krijgt Tim echter telefoon. Er werd in Spanje een team gestuurd om Çois op te halen en in veiligheid te brengen. Toen ze wilden vertrekken ontplofte hun wagen echter. Çois en de twee begeleidende agenten kwamen hierbij allemaal om. Ondertussen blijkt ook dat een doelwit in Tim's familie over het hoofd werd gezien. Bij het onderzoek in de woning van de vermoordde Pierre werd ook het levenloze lichaam van zijn vriendin Lindsay, tevens de zus van Tim, aangetroffen. Het feit dat er vier bekende slachtoffers, waaronder zijn eigen zus, vielen onder zijn neus doet Tim er compleet onderdoor gaan. Julia had echter nog het sluitstuk van haar kruistocht in petto. Ze pleegt zelfmoord in de eetzaal van de Withoeve. Toevallig is het Femke die haar aantreft en door de hevige emoties als gevolg van het lugubere tafereel krijgt ze hevige buikkrampen. Ze wordt in allerijl naar het ziekenhuis gebracht maar het mag niet baten. Ze verliest haar ongeboren kindje, dat zo onbedoeld het laatste slachtoffer wordt van Julia's waanzin. Waldek en Simonne blijven zitten met de vraag waarom zij als enigen in leven werden gelaten door Julia.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3229
- x 1600
Sowieso dat Julia op oorlogspad lijkt en daarbij alle mannen die haar gekwetst hebben iets aandoet, is toch wel heel sterk gevonden. Want ze had ook gewoon kunnen genezen...tvx1 schreef:Allé, de dood van Çois was uiteindelijk toch nog niet zo vergezocht van mij...
Luc heeft dan eigenlijk nog geluk gehad dat het "maar" kokend water was, en geen wurging...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Femke De Grote die vreemd gaat met Arne. Ze zei dat ze pijn had in haar oog omdat ze wou dat arne haar kuste.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 165
Nu Mayra terug is al dan niet tijdelijk ligt het in de verwachting dat Peggy ook terug zal komen ook al dan niet tijdelijk want zij moet immers ook haar "Prutsemie" komen bezoeken en waarschijnlijk ook afscheid nemen indien de toestand van Sandrine verslechtert.
Ik hoop dat Marianne en Peggy niet op hetzelfde ogenblik in het ziekenhuis aanwezig zullen zijn want anders zou het weer "vuurwerk" zijn.
Ik hoop dat Marianne en Peggy niet op hetzelfde ogenblik in het ziekenhuis aanwezig zullen zijn want anders zou het weer "vuurwerk" zijn.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 5
- x 29
Nu Bob zijn vaderlijke plichten toch wil opnemen zie ik het nog tot een juridische strijd komen tussen Bob en Tamara, als ze zo boos blijft. Ze zal het geld anders goed kunnen gebruiken als alleenstaande moeder. Die relatie met Christine is volgens mij geen lang leven beschoren
En kan iemand Bob AUB een beetje empathie bijbrengen?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1419
- x 2154
Ze zou het geld inderdaad goed kunnen gebruiken, maar dat zou ook betekenen dat Bob bezoekrecht krijgt.
Want zo ziet hij het: een relatietje met Christine en ondertussen papa spelen over 'zijn zoon'.
Want zo ziet hij het: een relatietje met Christine en ondertussen papa spelen over 'zijn zoon'.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 856
satine schreef:Ze zou het geld inderdaad goed kunnen gebruiken, maar dat zou ook betekenen dat Bob bezoekrecht krijgt.
En dan heb je ook nog de "hernieuwde" interesse van Dries, die de jongste afleveringen niet bij Tamara is weg te slaan. Vermoedt hij dat junior wel eens van hem zou kunnen zijn of ziet hij zijn kans schoon, nu Bob blijkbaar nog wél in zijn kind, maar niet meer in de moeder geïnteresseerd is? Om te volgen
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 97
Ja, en die juridische strijd kan misschien dan toch gaan laten blijken dat niet Bob de vader isRenée schreef:Nu Bob zijn vaderlijke plichten toch wil opnemen zie ik het nog tot een juridische strijd komen tussen Bob en Tamara, als ze zo boos blijft. Ze zal het geld anders goed kunnen gebruiken als alleenstaande moeder. Die relatie met Christine is volgens mij geen lang leven beschoren
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 3
- x 49
- x 388
Laat ons hopen, deksel opzijn achterbakse neusvdbemdsa schreef:Ja, en die juridische strijd kan misschien dan toch gaan laten blijken dat niet Bob de vader isRenée schreef:
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1419
- x 2154
Met het drankprobleem van Bill en het gesprek dat er tussen Tania en Adil was over verantwoordelijkheid, vraag ik mij af of Bill iets volledig gaat laten verkeerd lopen op 1 of andere werf.
Er werd op die verantwoordelijkheid net iets te veel nadruk gelegd, ook met het contract dat Tom moest nalezen.
Er werd op die verantwoordelijkheid net iets te veel nadruk gelegd, ook met het contract dat Tom moest nalezen.
0 x