Het grote Thuis-Fantasie topic.

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Forumregels
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum
Plaats reactie
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 7
x 56

Het grote Thuis-Fantasie topic.

Bericht door Thuisforum » zo 01 jun 2014, 15:05

Kwast schreef:Ik denk dat Geert wordt betrapt op het spelen van strippoker met overjarige zonnebankbruine theetantes in stripclub de blauwe pelikaan. Tom en Judith betrappen hem daar als ze er toevallig langskomen om te vragen of iemand Geert gezien heeft.

Rosa is tegen een boom gesukkeld maar is gered door haar plofzakken. Ze maakt het verder goed alleen is haar auto total de klos.

Frank blijft een ware koning Neptunes te zijn, plonst te water en na een fenomenale borstcrawl red hij de kleine en Peggy nadat hij haar eerst K.O heeft geslagen. Gelukkig zag Peggy dat niet aankomen. Luckas houdt er alleen een verkoudheid aan over en een zwemdiploma Babyzwemmen 1.

Mayra blijkt zacht geland te zijn waardoor de schade beperkt blijft. Ze ligt alleen bewusteloos te zijn. Sandrientje staart naar het geheel als een koe naar een aanstormende trein en gaat dan maar met haar poppen spelen. Marianne moet het doen met een zware hersenschudding en kan zich niet meer heugen wat er voor haar innige omhelzing met Mayra is gebeurd.

Emma blijkt ontvoert te zijn door een belchinees. Ze zochten een meisje met een Vlaamse tongval. Ze zit al dagen opgesloten tot Tom ze komt redden. Na het fiasco met Geert krijgt hij in de stripclub te horen dat er een bende Chinezen actief is en die het hebben gemunt op weerloze blaagjes met o.a. liefdesverdriet. Hij bestormd het pand, trapt wel gemikt een flat aan lege pizzadozen omver en trekt een banaan uit zijn achterzak en roept "halt ik schiet" de chinees, allergisch voor banaan grijpt angstig naar een leeg zakje. Daar blijken nog een bende kruimels actief te zijn waardoor hij zich verslikt en is afgeleid. Zo kan Tom glansrijk een deurtje verder op zoek naar Emma. Vervolgens komt hij nog een chinees tegen die de aanval opens met zijn stokjes en kreten die lijken op de menukaart van de plaatselijke afhaalchinees. Tom pakt nu een granaatappel en zegt "ik ben zwaar bewapend" die chinees begint te lachen en te lachen en blijft er bijna in. Weer een kans voor Tom om zijn zoektocht verder te houden en dan komt hij de eindbaas tegen. Een zwaarlijvige vetzak die dikke sigaren rookt en bakken bami wegwerkt alsof het niks is. Tom realiseert zich dat noch de granaatappel noch de banaan hem hier zullen helpen. Hij pakt een rond slingerende krant en begint zogenaamd een artikel voor te lezen. Hij vertelt dat de beste afhaalchinees in de buurt haar deuren moet sluiten wegens een kattenschandaal. Tevens komt er een verbod op het serveren van Fu yong hai omdat de haaien populatie drastisch in omvang is gedaald. De chinees barst in tranen uit en rent regelrecht naar het vensterglas. Opent het, en perst zijn dikke lijf er doorheen waarna hij snikkend één verdieping naar beneden valt en als een soort gevallen pudding op straat ligt te rouwen over het slechte nieuws. Dit is voor Tom de kans om te bewijzen dat hij een echte man is! Terwijl hij zingt "ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beer" opent hij de laatste deur. Dit nadat hij er een paar keer flink tegenaan heeft gebeukt. Zie daar, daar is Emma. In rep en roer. Ondertussen komen de politieagenten als pieren uit de grond bij regen en worden verstopte Chinezen in de kraag gevat. Emma is gered en Judith is Tom eeuwig dankbaar en beloofd hem een ferm dessertje.
0 x

Evaaa
x 434

Re: Het grote Thuis-Fantasie topic.

Bericht door Evaaa » zo 01 jun 2014, 17:00

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula » zo 01 jun 2014, 17:17

Satine, je verbaasd me keer op keer. Wat een fantasie zeg! :lol: :lol: :lol:
Hoe zie jij het "dessertje" van Tom?
Laatst gewijzigd door Caligula op zo 01 jun 2014, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Potentia Principatum

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1446
x 2201

Bericht door satine » zo 01 jun 2014, 17:18

Caligula schreef:Satine, je verbaasd me keer op keer. Wat een fantasie zeg! :lol: :lol: :lol:
Het is een verplaatst bericht en geschreven door Kwast.
Alle eer is dus voor haar. ;)
0 x

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula » zo 01 jun 2014, 17:24

Oops, sorry Kwast! Maar mijn laatste vraag stands!
0 x
Potentia Principatum

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » zo 01 jun 2014, 18:27

Hoe zou ik dat nou eens netjes omschrijven... :whistle: laat ik je een hint geven

Doing like they do on the Discoverychannel :violin:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula » zo 01 jun 2014, 18:53

Hmmm.... :violin: :lol: :violin:
0 x
Potentia Principatum

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » zo 01 jun 2014, 19:25

We moten het natuurlijk wel netjes houden. Mede omdat hier jonge kijkers posten. Ik zal eens zien of ik hier een vervolg aan kan geven.. aan dit verhaal.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula » zo 01 jun 2014, 22:10

Ik wil je altiijd graag horen, zelfs per PB!
0 x
Potentia Principatum

Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner » ma 02 jun 2014, 00:06

De familie Bomans brengt de zomervakantie door in de USA bij Franky en Tibo. Yvette paradeert in bikini over de amerikaanse stranden en Tibo beseft hierdoor dat hij ook op vrouwen valt. Hij houdt zijn gevoelens nog even in bedwang, maar hij en Yvette worden uiteindelijk betrapt door Franky terwijl zij 's nachts de liefde bedrijven in een hangmat tussen de palmbomen.
Yvette besluit bij Tibo te blijven in Amerika.

Frank, Simonne en Franky keren terug uit Amerika. Intussen heeft Peggy nieuw hoornvlies gekregen. Hierdoor ziet ze pakken scherper dan de rest van het dorp en merkt ze als enige op dat Franky weer van uiterlijk is veranderd. De andere thuisbewoners zijn zo jaloers op haar scherpe zicht en zetten zich spontaan op een wachtlijst voor nieuw hoornvlies.

Rosa geeft aan zichzelf eindelijk toe dat ze een probleem heeft om haar woedeaanvallen onder controle te houden. Ze gaat hiervoor naar de psychiater, maar de op geld beluste psychiater schrijft haar pillen voor waardoor ze net kwader wordt. Ze gooit daardoor spontaan al het servies van de zus en zo stuk. De volgende dag wordt er nieuw servies geleverd, maar ook dit gooit ze stuk. Ze doet dit elke dag opnieuw tot de zus en zo bijna failliet gaat. Men besluit dan maar haar handen vast te binden opdat ze het niet meer zou doen. Toch duurt het slechts twee dagen alvorens ze leert met haar tanden servies kapot te doen. Waldek besluit dan dat de tandarts haar tanden moet verwijderen. Hierna wederkeert de rust.

Franky begint een relatie met Tim en samen openen ze de gaybar: van flik tot flikker. Tim blijkt top, Franky bottom tot Franky een chronische vorm krijgt van diarree. Een verder intiem leven blijkt onmogelijk en dan besluit Franky zich te laten ombouwen tot Francine. Uiteindelijk wordt Francine dan lesbisch en begint ze een relatie met Sam. Tibo die de demente Yvette intussen heeft achtergelaten in de states komt terug en troost Tim. Bloeit daar iets moois tussen hen?
0 x

Lazylady
x 434

Bericht door Lazylady » ma 02 jun 2014, 11:26

Caligula schreef:Ik wil je altiijd graag horen, zelfs per PB!
Ik ook hoor!
0 x

Lazylady
x 434

Bericht door Lazylady » ma 02 jun 2014, 11:40

Wat een leuk topic dit, trouwens :D
0 x

Incresque
x 434

Bericht door Incresque » za 07 jun 2014, 13:46

...
Laatst gewijzigd door Incresque op di 02 mei 2017, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner » zo 08 jun 2014, 16:41

Marianne ontdekt dat Rosa een man was, de man waar ze 40 jaar terug een paar korte avontuurtjes had. Haar man Walter kon geen kinderen krijgen en ze papte daarom aan met de tienerjongen Roso die zich later liet ombouwen tot Rosa. Peggy blijkt dan uiteindelijk de tweelingzus te zijn van Bianca, maar Jenny gaf haar na de geboorte weg aan haar zus Rosa ( intussen al omgebouwd) omdat die niet op natuurlijke wijze kinderen krijgen ( doordat ze ervoor een man was)
0 x

JosephinePeeters1
Nog geen rang

Re: Het grote Speculatie- topic van de 20 ste seizoensfinale

Bericht door JosephinePeeters1 » za 31 jan 2015, 15:38

Waldek probeert Peggy te vermoorden en Marianne probeert zelfmoord te plegen. Dokter Geert probeert dit te voorkomen maar wordt dan neergestoken door de kwade Marianne. Helene ziet dit en weet Marianne te overmeesteren. Lowie heeft een stomende relatie met Jana en de stoppen bij Olivia slagen door. Cois komt terug en de vonk slaat weer over op Julia. Frank krijgt een hartaanval en Tibo sterft aan Aids.
0 x
WE WANT DR DRE EN JEAN-PIERE BaCK!!!!

Plaats reactie