Het grote Thuis-Fantasie topic.

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Forumregels
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 112

Bericht door apestaart » wo 27 mar 2019, 10:00

Thom schreef:
wo 27 mar 2019, 00:23
Dat verhaallijn over Judith en Stan is er blijkbaar onrechtstreeks op vraag van Katrien, die Judith speelt
Heb je dat ergens gelezen?
0 x

Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 172
x 287

Bericht door Thom » wo 27 mar 2019, 10:11

Jannes heeft het zelf verteld tijdens Van Gils en Gasten.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 962
x 1439

Bericht door satine » wo 27 mar 2019, 11:41

Inderdaad, Katrien had een verhaallijn rond partnergeweld voorgesteld, maar uiteindelijk is het oudergeweld geworden.

Je kan het hier herbekijken:
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/van-gils-g ... d20190325/
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 50

Bericht door ThuisStan123 » do 11 apr 2019, 09:50

Ik weet niet of dit hier wel thuishoort, maar ik moet het gewoon kwijt.

Vannacht droomde ik over een ruzie tussen Stan en Tom, of daar leek het toch op. Er was nog een andere jongen bij, al kan ik niet exact zeggen wie. Op een gegeven moment leek Stan in gedachten verzonken te raken en toen herbeleefde ik weer die scène met Judith in Toms huis. Maar de setting en het decor waren compleet anders en daarmee voelde op een manier akeliger. Stan zag er ook helemaal niet uit als Stan qua kledingstijl, met zware leren jas en zo. En ditmaal vloog hij Judith niet echt aan, maar ze waren het wel ergens oneens over. Toen meende ik heel even dat hij terug was in de keuken van Judith met die andere jongen, maar dat weet ik niet zeker meer.

Het is niet zo dat ik helderziend ben, maar soms hebben mijn dromen de neiging om uit te komen.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 384
x 360

Bericht door martha » do 11 apr 2019, 16:55

en het kan nog vreemder : eerder deze week droomde ik van Christine :shock: Wat er allemaal gebeurde ben ik al een beetje vergeten maar één ding weet ik nog : het was een regelrechte nachtmerrie met Christine die de baas speelde over iedereen, incluis mezelf.
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 50

Bericht door ThuisStan123 » do 11 apr 2019, 17:26

Ai. Dat moet inderdaad verschrikkelijk zijn geweest. Dan heb ik nog liever Stan die eruitziet alsof hij lid is van een motorbende 8)

Het raarste van alles was nog wel dat ik het ene moment alles zag als globale kijker, en het volgende moment zat ik er letterlijk voor, alsof ik echt in die ruimte zat.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 384
x 360

Bericht door martha » vr 12 apr 2019, 14:57

ik zie christine en bob nooit trouwen de laatste vrijdag van juni. Het zou me niet verwonderen dat Bobbie doodleuk tegen christine zegt dat hun trouwdag niet in zijn programma staat voor die dag :lol: Meer en meer heb ik de indruk dat bobbie afwezig reageert op al de voorstellen van christine. Tot op de trouwdag, hij plotseling beseft dat hij op het punt staat te trouwen :eek: en dit keer geen runaway bride maar wel een runaway groom :lol:
0 x

ikke
x 359

Bericht door ikke » vr 12 apr 2019, 17:55

martha schreef:
vr 12 apr 2019, 14:57
en dit keer geen runaway bride maar wel een runaway groom
:dance: :dance: :dance: :dance: Laat maar komen! :lol:
0 x

apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 112

Bericht door apestaart » vr 12 apr 2019, 20:48

Ik denk dat als Bob zal zien wie die Christine in werkelijkheid is en dus de schellen van zijn ogen zullen vallen dat hij wel dat hij die verloving zal verbreken of dat hij haar voor het altaar zal laten staan.
Het enige wat hem nog zou nog kunnen tegenhouden is als Christine zwanger is en dus zodoende toch aan haar zal vasthangen.
0 x

ikke
x 359

Bericht door ikke » za 13 apr 2019, 13:21

apestaart schreef:
vr 12 apr 2019, 20:48
Het enige wat hem nog zou nog kunnen tegenhouden is als Christine zwanger is en dus zodoende toch aan haar zal vasthangen.
Pardon??? Dat Tamara, ondanks dat hij haar heel graag zag, zwanger was, heeft hem niet tegengehouden om de relatie te verbreken. Als hij EINDELIJK inziet welk vals ongelooflijk gevaarlijk kreng Christine is, kan ik mij niet voorstellen dat hij zich door een zwangerschap zal laten binden aan haar... :nope: Zo stom kan hij toch niet zijn!
0 x

apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 112

Bericht door apestaart » zo 14 apr 2019, 18:27

Onderschat die Christine toch maar niet, zij zal al haar trukendoos te voorschijn halen, zij zal Bob zodanig proberen te bewerken dat hij toch bij haar blijft.
Het is te hopen dat Bob niet in die val trapt en inderdaad haar op zijn tanden begint te krijgen en van zijn hart een steen maakt maar het zal niet gemakkelijk zijn maar ja moeilijk gaat ook.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 384
x 360

Bericht door martha » wo 08 mei 2019, 17:35

Op de vrijgezellenavond van Bobbie geraakt die in dezelfde escaperoom met Kaat en om één of andere reden geraken die twee er niet uit en moeten ze noodgedwongen het ganse week-end er samen in doorbrengen (want ja, de vrijgezellen was op een vrijdagavond). Christine die door Olivia en Co bont en blauw is door de paintball op haar vrijgezellen want ze was wijsgemaakt dat ze eigenlijk naar de Wellness gingen gaan is in alle staten natuurlijk en Bobbie is nu helemaal het noorden kwijt vooral als hij dan nog merkt dat hij in zijn agenda heeft aangevinkt dat hij op zijn trouwdag in feite verwacht wordt in de verloskamer om zijn zoon te zien geboren worden.
0 x

ikke
x 359

Bericht door ikke » wo 08 mei 2019, 17:47

martha schreef:
wo 08 mei 2019, 17:35
Op de vrijgezellenavond van Bobbie geraakt die in dezelfde escaperoom met Kaat en om één of andere reden geraken die twee er niet uit en moeten ze noodgedwongen het ganse week-end er samen in doorbrengen (want ja, de vrijgezellen was op een vrijdagavond). Christine die door Olivia en Co bont en blauw is door de paintball op haar vrijgezellen want ze was wijsgemaakt dat ze eigenlijk naar de Wellness gingen gaan is in alle staten natuurlijk en Bobbie is nu helemaal het noorden kwijt vooral als hij dan nog merkt dat hij in zijn agenda heeft aangevinkt dat hij op zijn trouwdag in feite verwacht wordt in de verloskamer om zijn zoon te zien geboren worden.
Kaat geeft Bob een kompas... en legt hem heel geduldig uit dat hij zeker per abuis die bevalling heeft ingeschreven in zijn agenda, want het is de zoon van Dries die zal geboren worden. Zijn aanwezigheid zal bijgevolg niet op prijs gesteld worden mocht ie zich naar de verloskamer begeven. Daarbij, een kind laat zich niet dwingen... tenzij de bevalling ingeleid moet worden, maar Tamara zal Bob zeker niet uitgenodigd hebben, aldus Kaat. Zoveel duidelijke uitleg, maar allemaal boter aan de galg. Bob gaat als een razende tekeer, hij moet en zal de escaperoom verlaten, nog voor de dag aanbreekt. Kaat gaat dan maar aan de andere kant van de room zitten om niet letterlijk van de brokken te delen.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 384
x 360

Bericht door martha » do 09 mei 2019, 16:05

Bob gelooft Kaat en nadat hij is kunnen ontsnappen gaat hij naar de withoeve waar het trouwfeest met zijn Christine zal plaatsvinden. Christine heeft haar blauwe plekken kunnen wegschwinken en heeft via Tom kunnen bekomen dat zij evenals Tom en Judith indertijd hun ja woord kunnen geven in "de zaal" van de withoeve waar er plaats is voor een 20-tal genodigden :angel: En dan komt Tamara binnen met de hapjes en breekt haar water ....
0 x

ikke
x 359

Bericht door ikke » do 09 mei 2019, 17:48

"En dan komt Tamara binnen met de hapjes en breekt haar water ...."en dan rol ik van mijn stoel van 't lachen!
Tamara laat de hapjes voor wat ze zijn en rept zich, zo rap haar benen haar nog dragen kunnen, naar de keuken.
Nancy staat al meteen paraat om de kleine op te vangen. Ons Nancy, van alle markten thuis, heeft meteen na aankomst van Tamara de deur gebarricadeerd omdat ze heel goed weet dat Bob niet gewenst is bij de bevalling. Dieter moet...
0 x

Plaats reactie