Tilly en Harry hebben dat even geprobeerd, zonder al te veel succes.
Het grote Thuis-Fantasie topic.
Forumregels
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum
-
- Nog geen rang
- x 27
- x 12
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1593
- x 2404
Marie en Eva hadden vroeger ook gelijktijdig een relatie met Senne en wisten dat van elkaar.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 863
- x 549
en dan gooien we nog enkele genderfluiden, non binaire en polyamorie personages binnen. Want die zijn nog niet aan bod gekomen 

0 x
-
- Poster rang 2
- x 83
- x 103
Ik vrees dat Simonne iets gaat beginnen met Lieven tegen dat het feest er komt.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 83
- x 103
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1233
- x 1609
- Contacteer:
Hoe lang zullen Tim en Kaat single blijven? Of gaan die elkaar vinden in de toekomst?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 863
- x 549
Welnee Daffy want plots zal Tim zich herinneren dat Kaat eigenlijk zijn beste vriend van jaren geleden was en dat zij toen met de naam Franky door het leven ging. Maar ... laat mij fantaseren
: wie komt er plotseling terug op de proppen ?. Onze Bram
met in zijn kielzog Polly want Bram die heeft een cursus wijnbouwen gevolgd in Portugal en daar vond hij in een rieten mandje een jaar geleden een flinke baby. Een baby die dank zij de portugese kost namelijk veel sardienen dus veel omega 3 een groeischeut heeft gekregen en nu als een 10 jarige door het leven gaat en aan Bram vertelt dat zij uit het thuisdorp kwam. Bram nieuwsgierig als die is, gaat terug naar zijn roots en komt Kaat tegen en plots boem patat slaat de vonk over tussen die twee maar dan komt de dag dat Bram te weten komt dat Kaat vroeger al eens op hem verliefd is geweest maar dan als een Franky.
Beste forummers : dit is maar fantasie hé. Niets achter zoeken

Beste forummers : dit is maar fantasie hé. Niets achter zoeken

1 x
-
- Poster rang 2
- x 83
- x 103
Lyn zal natuurlijk zien dat er een volle fles Gin weg is.
Waarschijnlijk zal Kaat nog meer flessen alcohol pikken.
Wie weet komt er dan een (soort van verborgen) camera en ziet Lyn zo dat Kaat pikt, en dan? Verbod in bar madame te komen? Maar Emma zit daar en ze slaapt daar blijkbaar?
Waarschijnlijk zal Kaat nog meer flessen alcohol pikken.
Wie weet komt er dan een (soort van verborgen) camera en ziet Lyn zo dat Kaat pikt, en dan? Verbod in bar madame te komen? Maar Emma zit daar en ze slaapt daar blijkbaar?
0 x
-
- Poster rang 1
- x 6
- x 5
Misschien kan Emma solliciteren als consulent bij de Sociale Dienst van de Jeugdrechtbank? Niet alleen Robin heeft er een dossier, nu ook Artemis...
0 x
Sanne
-
- Poster rang 2
- x 83
- x 103
Thilly is misschien zwanger? Ze was al verdikt en ze drinkt nu geen alcohol meer terwijl ze er ook goed mee overweg kon.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 7
- x 39
OMG! Nu ik die Adil zag filmen, bedenk ik me ineens hoelang Adil het al weet van Lynn en Lowie! Straks is die brandstichting totaal niet van Adam,
maar van Adil
maar van Adil

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 167
- x 542
Dacht ik ook! En die sabotage aan die stelling ook.hannanaske schreef: ↑do 13 mar 2025, 21:55Straks is die brandstichting totaal niet van Adam,
maar van Adil
Wat zou hij in petto hebben voor Lyn en Lowie volgende week. Leuk om adil eens als the bad guy te zien ipv de slappe vod. Hij zag er echt gemeen uit als hij Lyn en Lowie filmde
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 7
- x 39
Oh No! Cedric gedroeg zich nu ook voor 't eerst wat raar met zijn smsje..
Ik wil écht niet dat hij er iets mee te maken heeft.
En ook Robin zal wel niets te maken hebben met dat cameratje in die douche. Ergens zou ik willen dat het gewoon Winnie is die wraak wilde nemen,
maar Anna loopt daar ook rond. Ik hoop dat iedereen die al schreef dat ze Anna maar een rare vinden waar we maar weinig over weten, straks geen gelijk gaan krijgen

En ook Robin zal wel niets te maken hebben met dat cameratje in die douche. Ergens zou ik willen dat het gewoon Winnie is die wraak wilde nemen,
maar Anna loopt daar ook rond. Ik hoop dat iedereen die al schreef dat ze Anna maar een rare vinden waar we maar weinig over weten, straks geen gelijk gaan krijgen
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 7
- x 39
Oh, die stelling was ik vergeten! Maar kan Adil dan zo goed acteren dat hij gespeeld kan vallen? Het leek nu wel niet ernstig, maar dan nog!
Nu begin ik écht bang te worden dat Cedric er iets mee te maken zal hebben!

Laatst gewijzigd door hannanaske op za 15 mar 2025, 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 67
- x 10
Moderator bericht:
.
Ook hier geen (verwijzingen naar de) spoilers
Het staat iedereen vrij om in het Spoiler-subforum een nieuw Fantasie Topic te openen.
Maar hier verder borduren op wat daar te lezen valt, is een
.
Ook hier geen (verwijzingen naar de) spoilers

Het staat iedereen vrij om in het Spoiler-subforum een nieuw Fantasie Topic te openen.
Maar hier verder borduren op wat daar te lezen valt, is een

.
1 x