hoe eindigt lopend seizoen op 11 juni ?

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Forumregels
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 65
x 127

Bericht door martha » vr 11 jun 2021, 17:39

Over Bob en zijn ziekte houd ik wijselijk mijn mond :shhh: Enerzijds omdat dit een heel gevoelig onderwerp is bij sommige kijkers en forummers en anderzijds, ik één van gelukkigen ben die nog nooit met die rotziekte ben in aanraking ben geweest (en ook geen naasten of kennissen heb die het meegemaakt hebben of meemaken) en daarom die ganse verhaallijn maar met een half oog gevolgd heb en me onthouden heb van enige kritiek maar ik vrees dat vanavond Bob een beslissing zal moeten nemen. Ik hoop maar niet dat hij om euthanasie gaat vragen.
ikke schreef:
vr 11 jun 2021, 16:49
En jij(Martha) mag een sollicitatiebrief schrijven naar de VRT. :yup: :mrgreen:
0 x
:lol: :lol: :lol:
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 573
x 222

Bericht door ikke » vr 11 jun 2021, 19:39

martha schreef:
vr 11 jun 2021, 17:39
Ik hoop maar niet dat hij om euthanasie gaat vragen.
Daar zou ik weinig problemen mee hebben. Zeker niet als hij geen verdere behandeling meer kan krijgen die zin heeft. Als hij enkel zijn einde moet afwachten, zou ik voor hem supporteren als hij beslist om zijn onvermijdelijke verdere aftakeling niet af te wachten. 't Is hard voor de nabestaanden, maar als er goed overlegd wordt en degelijke afspraken worden gemaakt, kan een zelfgekozen einde zelfs een beetje feestelijk zijn. Weet ik van mensen die het meemaakten.
0 x

Plaats reactie