Wie heeft Marianne aangereden?

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Forumregels
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 80
x 133

Bericht door satine » wo 26 feb 2020, 22:51

Was het een toevallig voorbijkomende chauffeur, was het Reinhilde, was het Karin?

Als je de beelden herbekijkt van de aanrijding, dan zie je dat het inderdaad een grijze wagen is, maar als je het beeld even stil zet en naar het dak van de wagen kijkt, dan zie je dat de achterkant van dat dak een 'uitsteekseltje' heeft. Een soort van kleine spoiler - iets ongeveer zoals op de foto.
Je ziet even later ook de weerspiegeling van de auto in een raam achter waar Marianne stond.
De auto van Karin heeft dit niet, daar gaat het dak gewoon smooth naar beneden aan de achterkant.
Nu ken ik niet veel van auto's en spoilers, maar ik neem aan dat zo'n dingen er toch niet dagelijks worden op- en terug af geklikt?
Afbeelding
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 212
x 91

Bericht door Christel » do 27 feb 2020, 10:40

Nee, die laten ze meestal inderdaad gewoon netjes zitten. :yup:
Is ook niet zo makkelijk om dat er 1-2-3 af te halen (zit meestal vastgeschroefd en is onderdeel van een bodykit, of sommige mensen kitten zo'n ding achteraf zelfs vast op de achterruit als 'ie niet standaard op de auto zit :mrgreen: ), al zou iemand natuurlijk extra gemotiveerd kunnen zijn als diegene net vluchtmisdrijf gepleegd heeft. :razz:
Maar goed, ik zie Karin er niet voor aan dat ze dat ding er nog snel even afgesloopt heeft :nope:
Goede vondst! :thumbup: :D
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 69
x 104
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 27 feb 2020, 17:04

satine schreef:
wo 26 feb 2020, 22:51
Je ziet even later ook de weerspiegeling van de auto in een raam achter waar Marianne stond.
De auto van Karin heeft dit niet, daar gaat het dak gewoon smooth naar beneden aan de achterkant.
We hebben een echte Sherlock in ons midden!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lolno: :lolno: : :wave: :clap:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 3
x 11

Bericht door ThuisStan123 » do 27 feb 2020, 21:26

Ik ben ongelooflijk onder de indruk. Echt waar, knap gedaan! :thumbup:
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 80
x 133

Bericht door satine » vr 28 feb 2020, 09:28

Thanks!
Normaal ben ik niet zo'n speurneus hoor, ik kijk of lees ook zelden detectives, maar ik had het stukje over de aanrijding opnieuw bekeken en toen viel het me op dat de achterkant van die auto wel erg verschilde van die van Karin, toen die opnieuw in beeld kwam.
Da's eigenlijk alles. ;)
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 151
x 56

Bericht door ikke » vr 28 feb 2020, 12:42

Ik viel gisteren bijna uit mijn zetel toen ik Karin hoorde zeggen dat Marianne tegen haar auto is gelopen... Welke spelleke wordt hier gespeeld???
0 x

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2
x 4
x 22

Bericht door Kiki_Dee » zo 01 mar 2020, 06:37

Ik denk sowieso dat Karin dit niet gedaan heeft, zo'n kleine bluts, en aan deur achteraan... hele rare plaats om iemand omver te rijden.
De politie ging ook Reinhilde haar wagen onderzoeken, dus als die geen bluts heeft, is ook zij onschuldig.
Nancy met haar taxi?
Een nieuw personage?
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 69
x 104
Contacteer:

Bericht door daffy duck » zo 01 mar 2020, 08:22

Kiki_Dee schreef:
zo 01 mar 2020, 06:37
Een nieuw personage?
Als 2 honden vechten voor een been loopt de derde ermee heen! Zou wel eens kunnen een totaal andere uitkomst zijn dan we verwachten.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 80
x 133

Bericht door satine » zo 01 mar 2020, 10:09

Kiki_Dee schreef:
zo 01 mar 2020, 06:37
Ik denk sowieso dat Karin dit niet gedaan heeft, zo'n kleine bluts, en aan deur achteraan... hele rare plaats om iemand omver te rijden.
Marianne heeft de auto ook niet vooraan geraakt.
Want dat is wat er eigenlijk gebeurd is: zij is tegen de auto aangelopen, de auto heeft haar niet (frontaal) aangereden.
Ondanks het feit dat ze een zwakke weggebruiker is, is zij hier in fout, door zonder te kijken tussen twee auto's over te steken.

Maar vermits Marianne altijd in haar recht is :mrgreen: ziet zij het als een moordpoging.
Dus het zou inderdaad wel eens een derde kunnen zijn, die niks gevoeld heeft.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 212
x 91

Bericht door Christel » ma 02 mar 2020, 10:32

Bij een dergelijke aanrijding denk ik dat het zelfs helemaal niet eens zo vanzelfsprekend is dat er ook echt wat aan de auto te zien is achteraf. Het leek er mij meer op dat de auto Marianne gewoon schampte, waardoor ze een soort van "om geduwd" werd. Er stonden krassen op de auto van Karin, maar dan vraag ik me toch af waar die krassen bij de "botsing" met Marianne vandaan zouden moeten komen. Daar leek het allemaal niet eens hard genoeg voor te gaan... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Tiboko
Poster rang 4
Poster rang 4
x 53

Bericht door Tiboko » wo 04 mar 2020, 10:28

En "als" die auto Marianne aan hoge snelheid raakte, dan zouden haar verwondingen niet de verwondingen zijn die ze nu heeft.

Sowieso is dit weer een verhaallijn die met haken en ogen aan elkaar hangt, net zoals zo vaak in Thuis.
0 x

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2
x 17

Bericht door apestaart » di 31 mar 2020, 01:49

Ik vrees dat die zaak in de doofpot zal belanden want er wordt met geen woord en zelfs met geen letter, cijfer of leesteken meer er over gerept.
We zullen dus nooit weten wat er echt gebeurd is laat staan wie haar heeft aangereden al dan niet met opzet of het zou ineens moeten uitkomen bij de seizoensfinale.
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 69
x 104
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 31 mar 2020, 18:01

apestaart schreef:
di 31 mar 2020, 01:49
het zou ineens moeten uitkomen bij de seizoensfinale.
Denk dat het zoiets zal zijn. Alles ineens op de kap van Karin! Overwelmend zal het zijn! :whistle:
0 x

Plaats reactie