Familie verbiest ?

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Forumregels
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum
Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Familie verbiest ?

Bericht door Kiki_Dee » di 22 jan 2019, 11:06

pnele schreef:Wat mij wel opviel was dat Femke niet raar reageerde toen ze die naam hoorde. Volgens wat ik mij herinner kent Femke de familie Verbiest toch redelijk goed.
Dus moesten enkele van hen terugkeren zouden we misschien wel iets van reactie gezien hebben.
Het kan ook gewoon toeval zijn. Er zijn nog families die Verbist heten.

Indien Eva terugkomt, denk ik wel dat ze niet meer samen is met Werner. Want dan zou het familie Van Sevenant zijn...

jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door jorah69 » do 24 jan 2019, 18:11

Kiki_Dee schreef:
pnele schreef:Wat mij wel opviel was dat Femke niet raar reageerde toen ze die naam hoorde. Volgens wat ik mij herinner kent Femke de familie Verbiest toch redelijk goed.
Dus moesten enkele van hen terugkeren zouden we misschien wel iets van reactie gezien hebben.

Indien Eva terugkomt, denk ik wel dat ze niet meer samen is met Werner. Want dan zou het familie Van Sevenant zijn...
Eva kan nog steeds samen zijn met Werner, dit zou enkel betekenen dat ze met de volledige familie Verbist komen: Eva, Joeri, Kristoff en Sabine. Het zou dan vreemd zijn om hen te noemen bij de achternaam van een van de kinderen hun partner.

Tevens heeft Peter nog net Eva gekend, dus misschien heeft Linda de boeking gemaakt, en die heeft Peter uiteraard nooit ontmoet.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » do 24 jan 2019, 20:50

jorah69 schreef:
Kiki_Dee schreef:

Eva kan nog steeds samen zijn met Werner, dit zou enkel betekenen dat ze met de volledige familie Verbist komen: Eva, Joeri, Kristoff en Sabine. Het zou dan vreemd zijn om hen te noemen bij de achternaam van een van de kinderen hun partner.

Tevens heeft Peter nog net Eva gekend, dus misschien heeft Linda de boeking gemaakt, en die heeft Peter uiteraard nooit ontmoet.
Maar Linda heet dan weer Lievens...
Laatst gewijzigd door tvx1 op di 29 jan 2019, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door vdbemdsa » di 29 jan 2019, 07:49

Enigste dat ik me daar nog van herinner is Eva en Werner, maar vraag me niet meer welke rol die speelden, of hoe de familiebanden met iemand anders uit thuis liggen

pnele
Nog geen rang

Bericht door pnele » di 29 jan 2019, 10:41

vdbemdsa schreef:Enigste dat ik me daar nog van herinner is Eva en Werner, maar vraag me niet meer welke rol die speelden, of hoe de familiebanden met iemand anders uit thuis liggen
Ik zou dit heel uitgebreid kunnen uitleggen maar ik hou het op een verkorte versie:
Werner is de broer van Veronique die op haar beurt de (ex)vrouw is van Lou (de eerste eigenaar van Ter Smissen).

Eva is er eigenlijk bijgekomen door haar vader Fernand samen met haar broers Kristof en Joeri. Haar vader was de plaatselijke flik van het moment. In het begin hadden zij geen enkele link met de thuisbewoners. Alleen was Fernand goed bevriend met Frank. Later zijn er dan natuurlijk relaties ontstaan waaronder dan de relatie tussen Eva en Werner.

Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Kiki_Dee » di 29 jan 2019, 13:51

Ik herinner me ze allemaal, enkel Linda niet.
Volgens internet was zij de moeder van Eva en broers, maar ik wist niet dat zij in beeld was. Ik weet dat Fernand alleenstaand was en ik dacht weduwnaar :think:

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » di 29 jan 2019, 14:10

Linda en Fernand waren al heel lang uit elkaar voordat Linda weer ten tonele verscheen. Ze bracht hun dochter Sabine mee, die Fernand zelfs nog nooit echt ontmoet had. Ze waren al uit elkaar gegaan vlak nadat Sabine geboren was, geloof ik.
Dat was nog een hele toestand toen. :)

Een kleine "opfrisser" wat Linda betreft :mrgreen: :
https://youtu.be/z86-9HDEKAo

Dat is en blijft toch wel een heel populair seizoenseinde :razz: ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » di 29 jan 2019, 23:54

Christel schreef:Linda en Fernand waren al heel lang uit elkaar voordat Linda weer ten tonele verscheen. Ze bracht hun dochter Sabine mee, die Fernand zelfs nog nooit echt ontmoet had. Ze waren al uit elkaar gegaan vlak nadat Sabine geboren was, geloof ik.

Dat was geen seizoenseinde. Dat was gewoon een speciale dubbelaflevering omdat het de 1000e was.

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » wo 30 jan 2019, 11:05

tvx1 schreef:
Christel schreef:Linda en Fernand waren al heel lang uit elkaar voordat Linda weer ten tonele verscheen. Ze bracht hun dochter Sabine mee, die Fernand zelfs nog nooit echt ontmoet had. Ze waren al uit elkaar gegaan vlak nadat Sabine geboren was, geloof ik.

Dat was geen seizoenseinde. Dat was gewoon een speciale dubbelaflevering omdat het de 1000e was.
Ach ja, da's waar ook. :oops:
Nou ja, dan is het gewoon een heel populaire dubbelaflevering... :thumbup: :mrgreen: ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Marleenfan
Nog geen rang

Familie verbiest ?

Bericht door Marleenfan » zo 21 apr 2019, 22:22

ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die dit is opgevallen!!

Marleenfan
Nog geen rang

Familie verbiest ?

Bericht door Marleenfan » zo 21 apr 2019, 22:24

volgend seizoen is het het 25ste seizoen dus zou het me niet verbazen als er oudere acteurs langskomen...

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Familie verbiest ?

Bericht door tvx1 » wo 24 apr 2019, 17:06

Kiki_Dee schreef:
di 29 jan 2019, 13:51
Ik herinner me ze allemaal, enkel Linda niet.
Volgens internet was zij de moeder van Eva en broers, maar ik wist niet dat zij in beeld was. Ik weet dat Fernand alleenstaand was en ik dacht weduwnaar
Linda is nochtans heel prominent in beeld geweest. Eén van de meest memorable Thuis-afleveringen was die waarin zij Pierre doodde.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Familie verbiest ?

Bericht door satine » wo 24 apr 2019, 17:33

En ook de aflevering waarin de familie naar Zuid Afrika vlucht.

Yole
Nog geen rang

Familie verbiest ?

Bericht door Yole » za 29 jun 2019, 23:38

We hebben ze in alle geval vrijdag niet te zien gekregen... maar ja... was er eigenlijk wel iemand in de Withoeve aanwezig om die mensen op te vangen ? Simon met Tamara naar het ziekenhuis, Nancy in een taxi aan het rondrijden, Vic waarschijnlijk in de creche, Britney naar school om haar rapport, peter en femke op de trouw, of was Dieter er toch ?

RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Familie verbiest ?

Bericht door RWSBfan » vr 23 aug 2019, 16:36

Het 25ste seizoen gaat denk ik samen met comeback van een aantal personages,tijdelijk uiteraard.

Plaats reactie