Café Corsari

Gesloten
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Café Corsari

Bericht door doken18 » zo 28 okt 2012, 22:04

Kijkt er hier nog iemand naar Café Corsari op Eén?

Ik vind het een waardige opvolger van 'De Laatste Show' met 2 goede en toffe presentatoren! (Tomas De Soete en Freek Braeckman)

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Café Corsari

Bericht door Lazylady » ma 29 okt 2012, 12:53

Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n heel grote fan van deze twee als presentator. Freek Braeckman vind ik nog altijd beter als nieuwslezer. Als presentator doet hij het zeker niet slecht, maar ik zie hem zo dan meer in een "serieus" programma als Koppen bijvoorbeeld.
In Tomas De Soete zie ik nog altijd meer een radiomaker.

Over het programma zelf; ik mis de "eenvoud" wel een beetje, zoals in "De Laatste Show". Daar zat minder "tralala" in...

exsencon

Bericht door exsencon » ma 29 okt 2012, 22:17

Melig,melig.Zonder inhoud,deja vu,kortom om te vergeten. En ja, Freek Braeckman zou zich beter bezig houden met nieuwslezen, daar is hij veel beter in. A man has to know his limitations!

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers » do 01 nov 2012, 20:07

Als ik ook zo stuntelig en hakkelend zou overkomen als die Thomas De Soete, mag ik dan ook Café Corsari presenteren?
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » do 01 nov 2012, 22:22

Die bokaalglazen van Tomas De Soete ook... Zonder was hij toch veel beter. Wat vindt iedereen toch zo leuk aan die brillen? :doh:

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers » do 07 nov 2013, 21:33

Waarom hebben Freek en Thomas nu plots een snor?

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » do 07 nov 2013, 23:41

Geen idee, maar ik vind het nogal belachelijk. Vooral Freek staat er niet mee, vind ik.

Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Nickos » do 07 nov 2013, 23:46

Ze hebben het toch uitgelegd in de uitzending vanavond? Dat is voor het goede doel, een actie genaamd movember. Laat een ganse maand je snor staan om meer aandacht te trekken voor onderzoek naar prostaatkanker. Op zich een mooi doel, maar persoonlijk vind ik het enorm lelijk. Ook een nadeel: er zijn vele mannen die eraan meedoen maar zelfs niet weten voor welk goed doel het is.

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers » vr 08 nov 2013, 10:55

Een van mijn buurvrouwen laat ook al meer dan een maand haar snor staan maar ik wist niet dat het daar voor was :chores-mowlawn:

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » ma 18 nov 2013, 21:36

Wat vinden jullie nog van Café Corsari?

Ik mis De Laatste Show eerlijk gezegd nog altijd. Ik had nog gehoopt dat ze Michiel De Vlieger een nieuwe talkshow zouden geven op VIER, maar helaas werd het een idioot quizprogramma. (Geen idee of dat nog altijd bestaat?)
Zo'n goede presentator, zonder tralala met een mooi taalgebruik, is naar mijn mening toch veel beter voor een talkshow.
De studio van DLS was ook mooi strak en intiem. In CC is het gewoon één showboel.

Ik kan er niks aan doen, maar vind Tomas en Freek gewoon twee "pipo's" geworden met hun programma. Waarschijnlijk zijn het heel aardige mannen hoor, maar in die show zijn ze gewoon zo... Hoe zou ik het zeggen. Die typische look van tegenwoordig doen ze ook zo erg aan mee. Ik vind het maar niets. Het lijkt wel zo'n hype-programma.
Freek was beter verder gegaan met het nieuws presenteren vind ik. Daar was hij best goed in.
Als er soms een gast komt waar ik wel een beetje "fan" van ben, kijk ik eventjes, maar daar blijft het vaak bij. De huisband vind ik ook vaak niet veel, maar ja, wederom een kwestie van smaak.

Ik ken niet veel van voetbal, maar kijk dan toch liever naar die voetbaltalkshow op Canvas. (Vriend kijkt er vaak naar.) Reyers Laat is ook best een goed programma.

Gelukkig hebben we Canvas nog dus, maar ik zou het toch ook fijn vinden moest De Vlieger een nieuwe talkshow krijgen.

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » ma 18 nov 2013, 22:04

Lazylady schreef:Wat vinden jullie nog van Café Corsari?

Ik mis De Laatste Show eerlijk gezegd nog altijd. Ik had nog gehoopt dat ze Michiel De Vlieger een nieuwe talkshow zouden geven op VIER, maar helaas werd het een idioot quizprogramma. (Geen idee of dat nog altijd bestaat?)
Zo'n goede presentator, zonder tralala met een mooi taalgebruik, is naar mijn mening toch veel beter voor een talkshow.
De studio van DLS was ook mooi strak en intiem. In CC is het gewoon één showboel.

Ik kan er niks aan doen, maar vind Tomas en Freek gewoon twee "pipo's" geworden met hun programma. Waarschijnlijk zijn het heel aardige mannen hoor, maar in die show zijn ze gewoon zo... Hoe zou ik het zeggen. Die typische look van tegenwoordig doen ze ook zo erg aan mee. Ik vind het maar niets. Het lijkt wel zo'n hype-programma.
Freek was beter verder gegaan met het nieuws presenteren vind ik. Daar was hij best goed in.
Als er soms een gast komt waar ik wel een beetje "fan" van ben, kijk ik eventjes, maar daar blijft het vaak bij. De huisband vind ik ook vaak niet veel, maar ja, wederom een kwestie van smaak.

Ik ken niet veel van voetbal, maar kijk dan toch liever naar die voetbaltalkshow op Canvas. (Vriend kijkt er vaak naar.) Reyers Laat is ook best een goed programma.

Gelukkig hebben we Canvas nog dus, maar ik zou het toch ook fijn vinden moest De Vlieger een nieuwe talkshow krijgen.
Smaken verschillen; ik kan wel genieten van Café Corsari en ben nu ook aan het kijken.

Gesloten