Quiz me quick

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Quiz me quick

Bericht door lord F. » ma 03 dec 2012, 15:50

Rieka schreef: Het is als een hobby begonnen, maar ook in een hobby kan een mens heel gedreven zijn.
zou het niet beter kunnen zeggen. :)
net zoals met een voetbalploegje 'onder vrienden' >> uiteindelijk speelt men wel om te winnen natuurlijk.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

exsencon

Bericht door exsencon » ma 03 dec 2012, 17:45

Winning is the name of the game! Vergeet dat nooit want daar wordt je op afgerekend in onze maatschappij of je dat nu graag ziet of niet.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » ma 03 dec 2012, 17:59

Ik begrijp hen wel: ze hebben de ambitie om aan een echt grote quiz mee te doen en dan zouden hun winstkansen verbrod worden door iemand die al vanaf dag 1 tegen het einde van de rit stomdronken is - en eigenlijk nog nooit echt een vraag beantwoord heeft.
Beamen - dat wel, maar meestal zit hij er flagrant naast.
En dan nog wat vragen gaan stelen van zijn eigen collega...

Er zijn nooit duidelijke afspraken gemaakt over welke weg ze gingen inslaan, maar als je voor 'de winst' gaat, dan ga je niet voor je 'café-kennissen', want meer zijn ze uiteindelijk niet van elkaar, het zijn niet eens vrienden.

Maar ik zou het wel jammer vinden als hij helemaal niet meer mee mocht doen, want ik vind hem wel een interessant personage en ben ook benieuwd waarom hij drinkt en hoe het nu verder met hem afloopt.
Want ergens bedoelt hij het allemaal heel erg goed en heb ik wel wat met hem te doen.

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » ma 03 dec 2012, 18:31

satine schreef:Maar ik zou het wel jammer vinden als hij helemaal niet meer mee mocht doen, want ik vind hem wel een interessant personage en ben ook benieuwd waarom hij drinkt en hoe het nu verder met hem afloopt.
Want ergens bedoelt hij het allemaal heel erg goed en heb ik wel wat met hem te doen.
Die scènes met die kinderen... Dat was toch prachtig? :clap:

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » ma 03 dec 2012, 18:47

Natuurlijk!
Maar die kinderen zien/zagen(?) hem als de meneer die hen op een leuke manier liet kennismaken met geschiedenis, niet als de dronkenlap die de anderen kennen.
Ik hoop voor hem dat wat de kinderen zagen hun mening over hem niet verandert.
Want hij heeft - net als iedereen - zeker ook zijn goede kanten, zo is wel gebleken.

Rieka

Bericht door Rieka » ma 03 dec 2012, 19:04

satine schreef:Ik begrijp hen wel: ze hebben de ambitie om aan een echt grote quiz mee te doen en dan zouden hun winstkansen verbrod worden door iemand die al vanaf dag 1 tegen het einde van de rit stomdronken is - en eigenlijk nog nooit echt een vraag beantwoord heeft.
Beamen - dat wel, maar meestal zit hij er flagrant naast.
En dan nog wat vragen gaan stelen van zijn eigen collega...

Er zijn nooit duidelijke afspraken gemaakt over welke weg ze gingen inslaan, maar als je voor 'de winst' gaat, dan ga je niet voor je 'café-kennissen', want meer zijn ze uiteindelijk niet van elkaar, het zijn niet eens vrienden.

Maar ik zou het wel jammer vinden als hij helemaal niet meer mee mocht doen, want ik vind hem wel een interessant personage en ben ook benieuwd waarom hij drinkt en hoe het nu verder met hem afloopt.
Voila, dat is nu eens letterlijk neergepend zoals ik het ook aanvoel.
En ik voel aan mijn water dat hij tegen 't eind van de reeks weer in the running zal zijn! :violin:
Toch raar, hé, 't is ook voorspelbaar, maar ik erger er mij helemaal niet aan zoals ik met "Thuis" nu wel doe(als ik nog eens kijk)

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » ma 03 dec 2012, 19:18

Ja, uiteraard komt alles weer goed op het einde met Armand, net zoals je mag verwachten dat het wat minder zal lopen met Monica. :)
Maar het zal nog niet voor volgende week zijn wellicht nu ze dankzij Monica de kwis met vlag en wimpel winnen. :)

Zalig trouwens hoe Clara Cleymans als een diva naar buiten kon stappen met haar prijs. Geen slecht woord over Jelle Cleymans, maar z'n zus speelt toch nog altijd op een hoger niveau. :)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

Rieka

Bericht door Rieka » ma 03 dec 2012, 19:45

lord F. schreef:Ja, uiteraard komt alles weer goed op het einde met Armand, net zoals je mag verwachten dat het wat minder zal lopen met Monica. :)
Maar het zal nog niet voor volgende week zijn wellicht nu ze dankzij Monica de kwis met vlag en wimpel winnen. :)

Zalig trouwens hoe Clara Cleymans als een diva naar buiten kon stappen met haar prijs. Geen slecht woord over Jelle Cleymans, maar z'n zus speelt toch nog altijd op een hoger niveau. :)
Daarin geef ik je gelijk, maar Jelle mag er ook zijn!

Onderstaande link niet openen als je niet op voorhand wilt weten wat er nog te gebeuren staat! :silent:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Quiz_Me_Quick

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » do 06 dec 2012, 22:01

Nu gaat het in Café Corsari over de sountrack van dit programma. :)

Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Sarita Therror » zo 09 dec 2012, 14:37

d :twisted:

soundtrack
Laatst gewijzigd door Sarita Therror op ma 10 dec 2012, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Je suis la!

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » zo 09 dec 2012, 18:26

Sarita Therror schreef:d :twisted:
D?

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » zo 09 dec 2012, 23:16

Jaja, het was toch best spannend deze keer vond ik.

Kevin Janssens en die andere met die schmink. Afbeelding

dirkbenoit
Nog geen rang

Bericht door dirkbenoit » ma 10 dec 2012, 15:16

iemand een idee naar welke CD Lennon luistert in de aflevering van 2/12 (Ovidius)?

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » ma 10 dec 2012, 19:24

Luc was weer goed trouwens. Wat een leuk personage is dat toch. Puike acteur ook! :bow-yellow:

Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje » ma 10 dec 2012, 19:25

Ik heb alles ondertussen gezien, mooi einde en niet voorspelbaar aan het begin van de aflevering. :-)
Afbeelding

Plaats reactie