Quiz me quick

Plaats reactie
Rieka

Re: Quiz me quick

Bericht door Rieka » do 29 nov 2012, 19:12

johan1969 schreef:Dat wel. En de rosse sprinkhaan doet nu ook mee ! Maar zij is niet zo lief, want gaat nog voor ruzie tussen Nick en zijn vrouw zorgen !
Zo kennen we ze! :lol:

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » do 29 nov 2012, 19:44

johan1969 schreef:Dat wel. En de rosse sprinkhaan doet nu ook mee ! Maar zij is niet zo lief, want gaat nog voor ruzie tussen Nick en zijn vrouw zorgen !
Sowieso kan ik die actrice om de één of andere reden gewoon niet zien... :problem:

Rieka

Bericht door Rieka » vr 30 nov 2012, 08:25

Lazylady schreef:
Sowieso kan ik die actrice om de één of andere reden gewoon niet zien... :problem:
Ik wel, en haar broer mag ik ook! :mrgreen:

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door johan1969 » vr 30 nov 2012, 09:33

Lazylady schreef:
Ik wel, maar haar broerke kan ik niet zien.

eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy » za 01 dec 2012, 22:38

Vandaag zes afleveringen na elkaar gezien en kan dus eindelijk meepraten over de serie. Het is in ieder geval iets anders dan de oneindige reeks misdaadseries. De aflevering waarin Armand de vragen gaat pikken op de laptop, vond ik ronduit slecht en ongeloofwaardig. De rol die Joy Anna speelt is misschien wel schattig maar heeft (voorlopig) weinig om het lijf en ze speelt op dezelfde manier dan in Thuis. De rol van Clara vind ik voorlopig wel tof, en ook al moet ze dan weer de verleidster spelen, ze doet wel op een andere manier dan in Thuis. Gilda en Vic vind ik overal en altijd super. Ik blijf in ieder geval kijken, zeker omdat ik vroeger ook zeer veel aan kwissen heb deelgenomen - vooral muziekkwissen (en ook zelf georganiseerd) en dus veel dingen herken.

Eddy
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door johan1969 » zo 02 dec 2012, 12:10

Gisteren een vrij moeilijke kwis meegedaan en 6e van de 45 geeindigd. Als je dan de prijzentafel ziet, erg ... Ik heb n 2e hands boekje gewonnen/gekozen.

Als je dan ziet hoe simpel 2 tot de 6e is en wat voor prijzen ze daar winnen ! Arm Vlaanderen !

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » zo 02 dec 2012, 14:28

johan1969 schreef:Gisteren een vrij moeilijke kwis meegedaan en 6e van de 45 geeindigd. Als je dan de prijzentafel ziet, erg ... Ik heb n 2e hands boekje gewonnen/gekozen.

Als je dan ziet hoe simpel 2 tot de 6e is en wat voor prijzen ze daar winnen ! Arm Vlaanderen !
en heeft dat nu iets te maken met Quiz me quick? :)
Denk dat je hier moet zijn >> http://www.thuisonline.be/viewtopic.php?f=20&t=900644
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » zo 02 dec 2012, 22:35

Bij deze trek ik mijn woorden in over wat ik een tijdje geleden over Armand zei; dat ik me aan hem ergerde door zijn onhandig gedrag en dronkenschap. Heel mooi vond ik het om te zien hoe hij de aandacht van de kinderen kon trekken met zijn geschiedenis. :thumbup: :bow-yellow: Heel laf van zijn ploegmaats om Armand er zomaar uit te zetten. :evil: Ik had de indruk dat Luc, maar vooral ook Lennon het er niet helemaal mee eens waren.

Armand moet werken aan zijn drankprobleem, maar nu hij uit de ploeg is gezet voelt hij zichzelf alleen maar slechter, dus wat gaat er gebeuren? Juist; meneer gaat alleen nog meer drinken, en krijgen we -ocharme- zo'n vertoning als vandaag!

Verder hoop ik dat Cynthia Nick algauw buiten gooit. Hij beseft niet dat hij haar verwaarloost door dat gequiz en zij voor alles moet opdraaien. Bovendien heeft hij toch meer aandacht voor "de rosse sprinkhaan"!

Dat van die tumor is wel erg natuurlijk, maar waarom zegt Nick het niemand en doet hij het af als "wat vitamientjes tekort"? Zeker als het volgens de dokter niet kwaadaardig is en gewoon moet geopereerd worden?

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat...

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » ma 03 dec 2012, 00:34

Lazylady schreef:
Dat van die tumor is wel erg natuurlijk, maar waarom zegt Nick het niemand en doet hij het af als "wat vitamientjes tekort"? Zeker als het volgens de dokter niet kwaadaardig is en gewoon moet geopereerd worden?
Omdat die operatie gevolgen zou kunnen hebben op z'n kwisplannen voor de superprestige?

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » ma 03 dec 2012, 09:14

lord F. schreef:Omdat die operatie gevolgen zou kunnen hebben op z'n kwisplannen voor de superprestige?
Hoezo? Het is toch niet dat hij daardoor "verstand" verliest? Ik denk dat ik dat stukje wat gemist heb dan. Ik zag wel dat hij een enge gedachte had over die operatie...

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » ma 03 dec 2012, 09:49

Lazylady schreef:
lord F. schreef:Omdat die operatie gevolgen zou kunnen hebben op z'n kwisplannen voor de superprestige?
Hoezo? Het is toch niet dat hij daardoor "verstand" verliest? Ik denk dat ik dat stukje wat gemist heb dan. Ik zag wel dat hij een enge gedachte had over die operatie...
Da's wat hij denkt hé. Ik zou wellicht voor m'n gezondheid gaan. :)

Over Armand >> kan me wel inbeelden dat je als kwisser het op je heupen krijgt van iemand die meer punten kost dan oplevert doordat hij zich te pletter zuipt. En Roger had ook de raad gekregen van die vader van Monica om Armand uit de ploeg te zetten. Die zat bij hem ook al aan de sterke drank.

eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy » ma 03 dec 2012, 09:53

Ik vond de aflevering van gisteren veruit de beste tot nu toe. Tragiek ten top ! Alles natuurlijk sterk uitvergroot, maar zeer herkenbaar. En weerstaan aan Monica, ik weet niet of ik het zou kunnen. :-?

Eddy
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » ma 03 dec 2012, 09:56

lord F. schreef: Over Armand >> kan me wel inbeelden dat je als kwisser het op je heupen krijgt van iemand die meer punten kost dan oplevert doordat hij zich te pletter zuipt. En Roger had ook de raad gekregen van die vader van Monica om Armand uit de ploeg te zetten. Die zat bij hem ook al aan de sterke drank.
Ja oké, maar het gaat om het principe. Ze zijn samen begonnen en uiteindelijk is het toch maar een spelletje voor het amusement; maar nee, die vage opa gaat 'm wat moeien; zegt eventjes dat ze hem er moeten uitzetten en hup, het is al gebeurd! :roll: Wie is hij uiteindelijk om erover te beslissen?

Wat is er belangrijker; de vriendschap of een stom gouden bekertje?

Nee, ik blijf het triest vinden van onze mannen.
(Als zelfs dat legermannetje zegt dat ze dat "bij hen" nooit zouden gedaan hebben...)

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » ma 03 dec 2012, 10:04

eddy en nancy schreef:En weerstaan aan Monica, ik weet niet of ik het zou kunnen. :-?
Ik vind het zo gemeen van dat mens dat ze Nick van Cynthia probeert af te pakken. Als iemand nu al een partner heeft doe je dat toch niet zeker? :evil: Het is ook niet dat ze het Nick makkelijk maakt natuurlijk; al kan hij wat duidelijker "nee" zeggen.

Ik hoop echt dat ze nog een lesje krijgt...

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » ma 03 dec 2012, 10:12

Lazylady schreef:
lord F. schreef: Over Armand >> kan me wel inbeelden dat je als kwisser het op je heupen krijgt van iemand die meer punten kost dan oplevert doordat hij zich te pletter zuipt. En Roger had ook de raad gekregen van die vader van Monica om Armand uit de ploeg te zetten. Die zat bij hem ook al aan de sterke drank.
Ja oké, maar het gaat om het principe. Ze zijn samen begonnen en uiteindelijk is het toch maar een spelletje voor het amusement; maar nee, die vage opa gaat 'm wat moeien; zegt eventjes dat ze hem er moeten uitzetten en hup, het is al gebeurd! :roll: Wie is hij uiteindelijk om erover te beslissen?

Wat is er belangrijker; de vriendschap of een stom gouden bekertje?
welja, da's nu net de vraag hé. :) Ze willen de superprestige halen, maar ze beseffen dat ze die niet gaan halen door de schuld van Armand (de laatste weken was er altijd wel wat dat hen veel punten kost omdat hij ladderzat is). het is niet netjes, maar ze staan ook voor een dilemma of ze voor de prijzen willen gaan of voor de vriendschap.
Sowieso een interessante ontwikkeling. :)

Plaats reactie