Zone Stad

Gesloten
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Re: Zone Stad

Bericht door Duimelijntje » di 08 mei 2012, 20:18

In de aflevering van gisteren ook weer twee thuis-acteurs gespot. Kurt Defrancq (Eric) en Bert Verbeke (Bram).
Overigens weer een spannende aflevering. Je merkt wel dat we recht afgaan op het seizoenseinde.
Ik vond het overigens wel jammer dat er deze week al in de krant stond hoe het seizoen gaat eindigen :crazy:

Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Kimmeke » wo 09 mei 2012, 10:18

Inderdaad dat het einde al in de krant stond vond ik ook zeer spijtig :thumbdown:
Ze hadden dat artikel even goed na het huidige seizoen kunnen publiceren

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » wo 16 mei 2012, 09:38

Ik ben een beetje achter met de opgenomen afleveringen van zone stad. Gisteren die bekeken met Bert Verbeke (Bram uit Thuis). Hilarisch dat onze Bram hierin een homo speelt en door zijn vriendje wordt aangesproken met "poepie". :lol:

Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Kimmeke » di 22 mei 2012, 14:49

Wat een spannende seizoens finale lang geleden dat ik een seizoens finale spannend vond van begin tot einde
Als wisten we al dat Fien het niet zou overleven maar de manier waarop :shock:

Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Nickos » wo 23 mei 2012, 01:35

Gene Bervoets vond ik trouwens ook fantastisch, hoe hij volledig uit zijn dak ging toen hij viel en Fien dus werd opgehangen. Het gebeurt niet veel dat ik een acteur zo geloofwaardig vind. Stel je eens voor dat dat in het echte leven je overkomt... ik kreeg er echt de tranen in de ogen van.

En trouwens, telkens als Lien van de Kelder lang meedraait in een serie en ze gaat eruit komt haar personage altijd op de meest gruwelijke manieren om het leven. Dat is nu al de tweede keer ^^.

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » wo 23 mei 2012, 16:09

Misschien vertel ik iets dat iedereen al weet, maar Zone Stad is nu ook op een Nederlandse zender en het heet Flikken Antwerpen. Hier snap ik niks van.

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje » wo 23 mei 2012, 17:27

jessie V. schreef:Misschien vertel ik iets dat iedereen al weet, maar Zone Stad is nu ook op een Nederlandse zender en het heet Flikken Antwerpen. Hier snap ik niks van.
Er staat hierover een artikel in de Dag Allemaal. De acteurs zijn hier niet tevreden over.
De volgende afleveringen gaan nu uitgezonden worden als "Politie Antwerpen"
Maar ik vraag mij dan nog steeds af waarom die titel perse moet veranderen

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » wo 23 mei 2012, 19:05

Politie Antwerpen is dan nog wel iets beter. Dan is het duidelijk dat de serie niets met Flikken te maken heeft. Maar waarom heet het niet gewoon Zone Stad?

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers » wo 23 mei 2012, 19:21

Omdat Vlamingen (het) "stad" automatisch aan Antwerpen linken, Nederlanders niet en daarom maken ze het duidelijk met flikken Antwerpen.
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

Matthi
Administrator
Administrator

Bericht door Matthi » wo 23 mei 2012, 21:36

Crackers schreef:Omdat Vlamingen (het) "stad" automatisch aan Antwerpen linken, Nederlanders niet en daarom maken ze het duidelijk met flikken Antwerpen.
:thumbup: slim gezien !
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » wo 23 mei 2012, 22:33

En nou denkt iedereen dat het iets te maken heeft met Flikken. En nu niet Maastricht, maar Antwerpen :-?

exsencon

Bericht door exsencon » do 24 mei 2012, 20:53

En trouwens, telkens als Lien van de Kelder lang meedraait in een serie en ze gaat eruit komt haar personage altijd op de meest gruwelijke manieren om het leven. Dat is nu al de tweede keer ^^.
Juist ja, dat meiske heeft daar blijkbaar een abonnement op.Of misschien is het gewoon van: Ha, gij wilt weg, wel we zullen u is ne keer laten weggaan zie!
Arm Fientje, ik had ze graag en ook in Thuis.

exsencon

Bericht door exsencon » do 24 mei 2012, 21:21

Of je downloade ze gewoon ? http://thepiratebay.se.proxy.piratenpar ... tad/0/99/0
Matthi, ik heb eens vlug gekeken op die site maar ze is gesloten. Verboden door de copyright lobby of zoiets en Holland heeft daar blijkbaar mee ingestemd. Jammer,jammer. Gelukkig heb ik zelf seizoen 7 opgenomen op de digicorder en dan overgezet op PC, de pub eruit gehaald en dan op DVD gezet.Ik was van plan om hetzelfde te doen via piratebay maar helaas...

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » vr 25 mei 2012, 11:10

Je kan het ook via www.isohunt.com downloaden. Die site werkt hier prima. Anderzijds.... je kunt het omzeilen dmv knutselen met proxy's maar hoe dat moet.... dat weten alleen de echte badasses ;-)
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt

Matthi
Administrator
Administrator

Bericht door Matthi » vr 25 mei 2012, 20:48

Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.

Gesloten