De slimste mens (programma)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door johan1969 » di 30 jan 2007, 23:19

En Marc Reynebeau vragen geven over sport is natuurlijk de beste manier om hem te wippen.

spizzy
Nog geen rang

Bericht door spizzy » wo 31 jan 2007, 00:11

Ah, morgen komt Steven terug. Die mag ze voor mij allemaal naar huis spelen; de enige die niet hautain zit te doen op zijn stoel

Mindy
Nog geen rang

Bericht door Mindy » wo 31 jan 2007, 08:40

spizzy schreef:Ah, morgen komt Steven terug. Die mag ze voor mij allemaal naar huis spelen; de enige die niet hautain zit te doen op zijn stoel
en zes afleveringen op rij zitten beweren dat je echt maar een simpele boer uit aalst bent, maar wel telkens winnen, is dat dan geen -hautaine- valse bescheidenheid?
oke, steven is wel grappig en van de drie overblijvers ook mijn favoriet, maar ik vind dat hij ook wel heel hooghartig kan doen hoor...
I'm not much into health food, I am into champagne

Ik ben MEGA-MINDY!

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » wo 31 jan 2007, 22:45

woehoe, afgang voor Gunter Lamoot vandaag. :) Zo'n riante voorsprong en dan door een compleet verkeerde taktiek toch nog verliezen.
En De Rode Khmer niet kennen vind ik toch onvergeeflijk. 8)
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken » wo 31 jan 2007, 22:48

onvergeeflijk? ik zou het ook niet geweten hebben :? (wel dat ze in Azië ergens actief waren, maar Cambodja zou ik nooit geraden hebben...)

soit, morgen dus een finale met de 3 dikste nekken van dit jaar: Steven Van Herreweghe, Carl Vannieuwkerke en Marc Reynebeau...

't is niet leuk meer :(
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » wo 31 jan 2007, 22:51

Een schone finale vind ik toch. :)

Al mocht Gunter Lamoot wel nog een dagje langer meegaan. Niks weten te vertellen over die Franse Presidentsverkiezingen vond ik ook maar raar. t was zo precies van "Steven kan ik toch niet meer inhalen" en net erna "ha woeps, karl zit hier ook nog". :)
Be there at ten.

spizzy
Nog geen rang

Bericht door spizzy » do 01 feb 2007, 18:28

sisken schreef:
spizzy schreef:Ah, morgen komt Steven terug. Die mag ze voor mij allemaal naar huis spelen; de enige die niet hautain zit te doen op zijn stoel
jawadde, niet hautain? en wat is dan heel dat wenkbrauwgedoe dat hij altijd deed? een mens zou er op den duur schrik van beginnen krijgen :?
Dat met die wenkbrauwen heb ik ook nooit begrepen, hij heeft dat altijd al gedaan. Toen hij nog voor Ketnet werkte en als Inspector Gadget in DLS ben ik hem echt gaan appreciëren

Vanavond mag van mij zowel Steven als Marc winnen, zolang Karl maar eens serieus afgaat is het goed

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken » do 01 feb 2007, 23:00

had je gedacht :dance:

eruitgewipt op het allerlaatste moment door Steven Van Herreweghe :D

en Karl, die onnozelaar, hij zat daar ver te bleiten gelijk een klein kind :roll:

Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi » do 01 feb 2007, 23:01

Spijtig,... de slechtste heeft gewonnen,... :(
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » do 01 feb 2007, 23:01

hola, sensatie >> Steven is verrassend nog de Slimste Mens ter Wereld geworden. :) Beetje ongelukkig wel voor Marc dat hij nooit kon starten met antwoorden, maar kom.

vind het wel raar trouwens dat Karl hier niet zo populair is. Toch n sympathieke gast anders ? :) Allez, k geniet altijd wel van z'n wieleruitzendingen. En vroeger van z'n sportprogramma's op Focus-tv. (was vroeger sportjournalist voor de Oostendse regionale tv)
Laatst gewijzigd door frank op do 01 feb 2007, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Be there at ten.

Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex » do 01 feb 2007, 23:01

En het is de man van Aalst geworden 8)

Ik heb Karl zijn sportuitzendingen ook altijd graag gezien dus snap ook niet waarom hij zo onpopulair is.

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken » do 01 feb 2007, 23:02

frank schreef:vind het wel raar trouwens dat Karl hier niet zo populair is. Toch n sympathieke gast anders ? :) Allez, k geniet altijd wel van z'n wieleruitzendingen. En vroeger van z'n sportprogramma's op Focus-tv.
da's gewoon omdat hij zich in de loop van de afleveringen ontpopt heeft tot een onuitstaanbaar competitiedriftmannetje...
wat dan ook zijn waterige oogjes daarnet verklaarde ;)

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » do 01 feb 2007, 23:05

sisken schreef:
frank schreef:vind het wel raar trouwens dat Karl hier niet zo populair is. Toch n sympathieke gast anders ? :) Allez, k geniet altijd wel van z'n wieleruitzendingen. En vroeger van z'n sportprogramma's op Focus-tv.
da's gewoon omdat hij zich in de loop van de afleveringen ontpopt heeft tot een onuitstaanbaar competitiedriftmannetje...
wat dan ook zijn waterige oogjes daarnet verklaarde ;)
mja, die competitiedrang zit er bij iedereen in zunne. :) De één kan het wat beter verbergen dan de ander.
Allez, Ivan De Vadder was dat vroeger ook in DSM en die vind je dan wel sympathiek. :) Of ook niet ? ;)
En Marc had het ook wel moeilijk denk ik dat ie niet gewonnen heeft.
Be there at ten.

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken » do 01 feb 2007, 23:10

frank schreef:mja, die competitiedrang zit er bij iedereen in zunne. :) De één kan het wat beter verbergen dan de ander.
Allez, Ivan De Vadder was dat vroeger ook in DSM en die vind je dan wel sympathiek. :)
En Marc had het ook wel moeilijk denk ik dat ie niet gewonnen heeft.
euh... hoe weet jij dat ik Ivan De Vadder sympathiek vind/vond? (heb je daar ergens een quote van liggen of zo? :P )
je moet het idd een beetje kunnen verbergen dat je een competitiebeest bent, anders zie je er zo'n slechte verliezer uit...

en ja, Marc zal het ook wel moeilijk gehad hebben (gedoodverfde favoriet zijnde), maar die kon het tenminste wat beter verbergen ;) (je weet toch niet naar waar hij kijkt met die ogen van hem :roll2: )

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » do 01 feb 2007, 23:12

sisken schreef:(je weet toch niet naar waar hij kijkt met die ogen van hem :roll2: )
ik durfde dat nog niet te schrijven. ;)
Be there at ten.

Gesloten