Alias

kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Alias

Bericht door kittykattenfan » wo 29 nov 2006, 16:13

ik weet niet of er ene topic van bestaat of bestaan heeft, maar toch open ik het (als er een van bestaat mag ie verwijderd worden)

Het verhaal gaat over Sydney Bristow, een dubbelagente die denkt dat ze werkt voor de CIA. Maar wanneer haar verloofde wordt vermoord door SD-6, de zogenaamde organistie waar ze voor werkt en zogezegd onderdeel van CIA, ontdekt ze dus dat SD-6 geen tak is van de CIA, maar van de Alliantie, the bad guys dus. Vanaf dan is ze een dubbelagente en probeert ze samen met de snelle vaughn 8) SD-6 op te doeken. Ze moet liegen tegen haar vrienden enzo. haar beste vriend Will gaat op onderzoek uit en komt uit bij SD-6(hij is geen spion en weet dus niet wat dat is) ...

klein verloop van de eerste reeks, er zijn er 5in totaal.
Afbeelding

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken » wo 29 nov 2006, 16:34

ik ben nu volop bezig met het bekijken van de hele santeboetiek op dvd en 'k heb net de afleveringen met Quentin Tarantino achter de rug 8)
ik was wel verbaasd dat ik blijkbaar nooit de pilootaflevering gezien heb op tv, ze hebben ze nochtans genoeg uitgezonden (één, VT4, VijfTV) :lol:

soit, het blijft spannend, zeker met die cliffhangers iedere keer op 't eind van een aflevering, maar op dvd kan je natuurlijk meteen lekker verder kijken :D

oh ja, en voor de liefhebbers: vanaf volgende week woensdag, na middernacht, beginnen ze op VT4 met het 3e seizoen van Alias! (dát werd tijd, 't is al 2 jaar geleden zeker dat ze de voorgaande uitgezonden hebben? :roll: )
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.

koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 » wo 29 nov 2006, 18:24

sisken schreef:ik ben nu volop bezig met het bekijken van de hele santeboetiek op dvd en 'k heb net de afleveringen met Quentin Tarantino achter de rug 8)
ik was wel verbaasd dat ik blijkbaar nooit de pilootaflevering gezien heb op tv, ze hebben ze nochtans genoeg uitgezonden (één, VT4, VijfTV) :lol:

soit, het blijft spannend, zeker met die cliffhangers iedere keer op 't eind van een aflevering, maar op dvd kan je natuurlijk meteen lekker verder kijken :D

oh ja, en voor de liefhebbers: vanaf volgende week woensdag, na middernacht, beginnen ze op VT4 met het 3e seizoen van Alias! (dát werd tijd, 't is al 2 jaar geleden zeker dat ze de voorgaande uitgezonden hebben? :roll: )
en hoeveel boxen hebde dan. Ik heb de vier seizoenen en wacht nu op de vijfde. Al is er verwarring rond de releasedatum van deze box.

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken » wo 29 nov 2006, 18:49

ik heb de vier seizoenen in 1 box op amazon.co.uk gekocht en zit nu ook te wachten op de release van het 5e seizoen...

Afbeelding

zou voor december moeten zijn, zeker?

koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 » wo 29 nov 2006, 18:51

dat is een van de mogelijkheden.
Andere datums die ik gehoord heb is 25 november, 6 december en ergens in februari. Ik heb er al wat navraag voor gedaan maar niemand kan me met zekerheid zeggen wanneer ik de box kan aanschaffen.
en ik zou zo graag reeks 5 zien.

kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan » wo 29 nov 2006, 20:32

da wetik 8)
Afbeelding

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken » vr 15 dec 2006, 23:19

vandaag ontdekt dat de release-datum voor Alias - seizoen 5 pas voor in februari is :(

nog zo lang wachten... :?

kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan » za 16 dec 2006, 17:22

o, damn, das superjmmer hé, wil nu eindelijk is die laatste reeks zien! :cry:
Afbeelding

koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 » za 16 dec 2006, 18:56

ik had al zo een idee dat het pas voor februari zou worden. De eerste release was voor 25 november, niet dus, dan is me gezegd 6 december, ook niet dus want ik vind hem nergens in de winkel (en nu met de feestdagen zou je da dan toch zeker verwachten), ik heb op een site gevonden dat het dan uiteindelijk Februari wordt (17 denk ik)
echt jammer, ik zou zo graag dat nieuwe seizoen zien.

kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan » za 16 dec 2006, 18:59

en dan heb ik weeral bijna examens, en ik hoop dat jes niet van plan is om haar record te breken 8)
Afbeelding

koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 » za 16 dec 2006, 19:01

waarom niet. Mijn record is tien afleveringen per dag, maar ik denk dat kittykattenfan nog niet moet vrezen, ik heb namelijk stage in die periode.

koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 » vr 05 jan 2007, 21:07

Ja, ik heb de releasedatum gevonden en ik heb hem ook bevestigd gezien op verschillende sites: 14/2/2007!
ik ga voor mezelf dus een mooi valentijnkado kopen!!!! :wink: 8)

koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 » di 30 jan 2007, 09:28

even een aanpassing op mijn vorig bericht. Ik heb op de site bol.com gelezen dat alias pas uitkomt op 18 april :cry:
Ik wordt dat verzetten van die releasedatum stillaan kotsbeu.
de eerste datum was voor november, er zit dan al meer dan 5 maand verschil op. :evil:

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » di 30 jan 2007, 19:56

ha, dit weekend eindelijk ook eens begonnen met Alias 1 op DVD. :)
En meteen dus de pilot gezien. Viel een tikkeltje tegen gezien ik al een aantal spoilers wist. Ik kan me voorstellen dat het een grotere verrassing is van de vader als je nog niks maar dan ook echt niks van de serie gezien hebt.
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.

kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan » do 12 apr 2007, 17:04

18 april is het zover, dan kunnen we eindelijk het laatste seizoen van alias bekijken en sydney zien bevallen(dat kind is nu toch ook al meer dan een jaar oud hé).

Ik hoop alleen maar dat m'n zus geen zin krijgt om een recordje te breken :wink:
Laatst gewijzigd door kittykattenfan op vr 13 apr 2007, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Gesloten