Lost

Gesloten
Eileen
Nog geen rang

Re: Lost

Bericht door Eileen » do 02 sep 2010, 16:09

weet er iemand wanneer ze het laatste seizoen gaan uitzenden ?

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » za 04 sep 2010, 11:10

was voor deze maand gepland, maar blijkbaar is het uitgesteld.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » zo 12 sep 2010, 13:58

Blijkbaar zullen we moeten wachten tot het einde van Bananasplit vooraleer ze beginnen met het laatste seizoen van Lost. Nog enkele weken geduld dus.
Enfin, niet zo erg gezien ik toch op reis ben vanaf volgende week, maar straks is de DVD-box er nog eerder.

Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Nickos » zo 12 sep 2010, 14:16

lord F. schreef:Blijkbaar zullen we moeten wachten tot het einde van Bananasplit vooraleer ze beginnen met het laatste seizoen van Lost. Nog enkele weken geduld dus.
Enfin, niet zo erg gezien ik toch op reis ben vanaf volgende week, maar straks is de DVD-box er nog eerder.
Er bestaat ook zoiets als downloaden :roll:

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » zo 12 sep 2010, 15:09

Nickos schreef:
lord F. schreef:Blijkbaar zullen we moeten wachten tot het einde van Bananasplit vooraleer ze beginnen met het laatste seizoen van Lost. Nog enkele weken geduld dus.
ik bekijk geen series op m'n PC. :)

Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Nickos » zo 12 sep 2010, 18:06

lord F. schreef:
Nickos schreef:
ik bekijk geen series op m'n PC. :)
Ik ook niet, op usb zetten en dan inpluggen op de dvd speler ^^, maar Lost heb ik na vier seizoenen moeten opgeven. Respect voor de mensen die het zes seizoenen hebben uitgehouden.

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » zo 12 sep 2010, 19:56

Nickos schreef: Ik ook niet, op usb zetten en dan inpluggen op de dvd speler ^^, maar Lost heb ik na vier seizoenen moeten opgeven. Respect voor de mensen die het zes seizoenen hebben uitgehouden.
mja, ben ook niet zo thuis in die torrents enzo.

En toegegeven, t is niet een serie die voor iedereen bedoeld is (daarvoor moet je veel te veel details onthouden), maar het blijft voor mij toch de beste tv-serie in jaren. :)

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » ma 11 okt 2010, 19:35

voor de ongeduldigen >> Lost seizoen 6 is sedert deze week uit op DVD. :)

Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis » vr 22 okt 2010, 09:01

lord F. schreef:
Nickos schreef: Ik ook niet, op usb zetten en dan inpluggen op de dvd speler ^^, maar Lost heb ik na vier seizoenen moeten opgeven. Respect voor de mensen die het zes seizoenen hebben uitgehouden.
mja, ben ook niet zo thuis in die torrents enzo.

En toegegeven, t is niet een serie die voor iedereen bedoeld is (daarvoor moet je veel te veel details onthouden), maar het blijft voor mij toch de beste tv-serie in jaren. :)
Mmm , geef mij toch maar Dexter of House :D

Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke » do 11 nov 2010, 14:49

lord F. schreef:voor de ongeduldigen >> Lost seizoen 6 is sedert deze week uit op DVD. :)

Ja ik vraag me wel af waarom vt4 zo lang achterblijft. Heroes4 ligt ook al in de winkel en op vt4 nog altijd geen sprake ervan. :?

Ik ben van miserie dan maar begonnen aan lost 6 te downloaden, en tis de moeite ze :mrgreen:
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » do 11 nov 2010, 22:42

Mieke schreef:
lord F. schreef:voor de ongeduldigen >> Lost seizoen 6 is sedert deze week uit op DVD. :)

Ja ik vraag me wel af waarom vt4 zo lang achterblijft. Heroes4 ligt ook al in de winkel en op vt4 nog altijd geen sprake ervan. :?

Ik ben van miserie dan maar begonnen aan lost 6 te downloaden, en tis de moeite ze :mrgreen:
Straks kijk ik wellicht naar de laatste 2 afleveringen van Lost op DVD. :)
Ze zeggen dat geduld een schone deugd is, maar er zijn toch grenzen.

Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke » za 13 nov 2010, 13:07

Idd, mijn geduld was dus ook op :lol:

Gisteren het einde gezien en het viel wel tegen :( Zo spannend als seizoen 6 was, zo hard viel het einde tegen sè :boo:

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » za 13 nov 2010, 15:44

Mieke schreef:Idd, mijn geduld was dus ook op :lol:

Gisteren het einde gezien en het viel wel tegen :( Zo spannend als seizoen 6 was, zo hard viel het einde tegen sè :boo:
het viel nog mee. :) nogal spiritueel wel. :D
meligheid troef wel, maar t gaf wel een betekenis aan de "sideways".

haja, op de DVD staat ook nog een extra filmpje "The man in charge" dat nog wat open vragen oplost. Misschien die ook ergens downloaden want vond dat nog de moeite. :) Voor de betekenis van "the numbers" en wie er dat beeld van Tawaret gebouwd heeft was er dan blijkbaar wel geen tijd meer over. :)

Wel grappig, ging eerst gewoon de eerste 2 afleveringen bekijken op DVD en dan wachten op de uitzendingen op VT4, maar na een paar dagen zat ik al aan de voorlaatste aflevering. :)

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » zo 14 nov 2010, 14:15

één iets was me wel nog niet duidelijk in de finale (waarschuwing voor de VT4-kijkers, er zijn spoilers op komst) >> blijkbaar hebben ze met die bom in de laatste aflevering van vorig seizoen dus niet de toekomst veranderd, maar een alternatieve realiteit gecreëerd waarin alles verloopt zonder dat de vliegtuig-crash ooit gebeurt is. En er zijn dus links met de gewone realiteit, vandaar dat ze in de alternatieve realiteit dus nog dingen herinneren uit de andere realiteit (vraag me af of niet-Lost-kijkers hier nog kunnen volgen :lol: ). Maar hoe kan het dan dat Jack's vader plots weer leeft, terwijl die voor de crash al dood was (al is in die alternatieve realiteit veel mogelijk blijkbaar)?

Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke » za 20 nov 2010, 00:43

Ja ik heb me wel nog meer vragen gesteld daarover. Jack die ineens een kind heeft, Jin en Sun die niet getrouwd zijn,

Het einde heeft dus blijkbaar niet alle vragen opgelost.
Maar leefde de pa van Jack nog? Ik dacht dat hij die zag als 'geest' ofzo, of heb ik niet goed opgelet :oops: :o

Gesloten