The L-Word

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

The L-Word

Bericht door sisken » zo 17 sep 2006, 16:07

ja mensen, sinds woensdag loopt het derde seizoen van The L-Word op VT4 (onmenselijk laat, maar wat wil je :roll: )

het was meteen een goeie aflevering om mee te openen, maar aangezien ik het tweede seizoen maar half en half gevolgd heb, kon ik op sommige vlakken niet meteen mee :oops:

- Dana en Alice zijn blijkbaar uit elkaar en Dana is terug bij Lara (die twee passen goed bij elkaar, maar 'k vind het wel spijtig voor Alice)
- Alice slikt bijgevolg een hoop pillen om haar depressie te boven te komen en begint zich daardoor heel raar te gedragen
- Tina en Bette zijn weer bij elkaar en Bette wil baby Angelica adopteren, waardoor er een sociaal-assistente op bezoek moet komen om de gezinssituatie te beoordelen
'k moet wel zeggen, dat heel dat Attachment Parenting er ook wel wat over was volgens mij :lol: leg dat kind gewoon in haar bedje he :roll:
- maar dan het stukje met Jenny (nooit mijn favoriete personage geweest): ze zit bij haar ouders, heeft precies een nieuw lief opgescharreld (die er dan nog echt - meer nog dan Shane - uitziet als een vent) en komt nu terug naar LA (oh no :roll: )
- Shane is nog steeds samen met Carmen en ging Carmens familie bezoeken voor een etentje, eigenlijk de leukste scènes uit heel die aflevering ;)

voilà, klein overzichtje voor degenen die zich nu nog maar realiseren (s**t, 'k heb het gemist :shock: ) dat het nieuwe seizoen begonnen is op VT4 8)
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.

Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl » di 19 sep 2006, 10:31

Heb ik al volledig gezien via internet. 't Wordt me wel iets té spectaculair bij momenten... Hoop dat dvdbox van het tweede seizoen gauw uitkomt, dan kan ik mijn verzameling uitbreiden. :)
i feel almost everything

Absolutt R.W.
Nog geen rang

Bericht door Absolutt R.W. » di 19 sep 2006, 14:32

Waar staat die L eigenlijk voor?

Katja*
Nog geen rang

Bericht door Katja* » di 19 sep 2006, 14:57

:Lesbian,Love,Loyal,Life,Loud,Liberal,Longing,Listening,Looking,Luck, Laughter,Los Angeles en nog meer.
:cry: In Nederland hebben we seizoen 2 pas net gehad,t zal dus nog heel lang w8ten zijn op S3 :cry:

zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken » za 23 sep 2006, 13:08

Meh heb seizoen 3 ook al gezien en het is gewoon over the top ..
Al vond ik Lobsters wel een grappige aflevering..
Never put a sock in a toaster

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken » do 28 sep 2006, 21:31

vandaag dan naar de aflevering van gisteren gekeken (allez ja, technisch gezien ook vandaag, want het begon om 0.05 :roll: )

dat nieuw lief van Jenny ( :x ) staat mij dus totaal niet aan... zo stoer doen als wat en als ze haar mond opentrekt komt er een piepstemmetje van kan niet meer uit :roll: heel haar imago naar de kl*ten voor mij :lol:

Afbeelding

toch echt wel een complete vent :?

zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken » vr 29 sep 2006, 16:39

wacht maar het eum wordt nog erger .. met Moira of was het nu Max ?

Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl » vr 29 sep 2006, 22:16

Als Moira vind ik die thans nog iets hebben. Die heeft prachtige ogen.
i feel almost everything

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken » vr 13 okt 2006, 10:39

vorige woensdag was het de moeite, je werd gewoon met blote borsten rond je oren geslagen :lol:
maar die verhaallijn van Alice en haar date met die vampier vond ik er wel lichtelijk over... zijn er echt zo'n mensen (waarschijnlijk wel, in Amerika kan alles :P )

en Dana vond ik zo zielig :(

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken » za 18 nov 2006, 15:21

en nu is Dana dood :( dat had ik dus helemaal niet zien aankomen, 't was maw wel een schok(je) voor mij...

volgende week krijgen we dus een hoop tranen te verwerken :cry:

zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken » za 18 nov 2006, 16:27

Yip Yip Dana sterft ... erg triest... vooral het Alice stukje
Of heb je dat al gehad ? :!: Het you are my sunshine zingende bloemetje ? Dat is er zo over dat het echt wel vreselijk zielig en erg wordt. :!:
Er komt nog wel het een en het ander dat er niet zo zat aan te komen ... jaja vreemd seizoenseinde ..

oew leuk filmpje trouwens om de characters eens op een rijtje te zetten : Wel spoileralert !
http://www.youtube.com/watch?v=QlkdemfXciQ

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » za 18 nov 2006, 16:45

En speelt Mia Kirshner nog mee ? ;)

Die speelt ook nog de titelrol in The Black Dahlia, de nieuwste prent van Brian DePalma naar het boek van James Ellroy. :)
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken » za 18 nov 2006, 16:46

zotteken schreef:Yip Yip Dana sterft ... erg triest... vooral het Alice stukje
Of heb je dat al gehad ? :!: Het you are my sunshine zingende bloemetje ? Dat is er zo over dat het echt wel vreselijk zielig en erg wordt. :!:
Er komt nog wel het een en het ander dat er niet zo zat aan te komen ... jaja vreemd seizoenseinde ..
ja, dat kwam helemaal op het einde van de aflevering en was zo verschrikkelijk triestig :(
maar 'k ga nu niet midden in de nacht zitten bleiten in de zetel ze :P

ben wel benieuwd wat er nog allemaal komt, hoewel heel dat Moira/Max-gedoe mij hoegenaamd niet interesseert :x (en die Billy Blakey mag voor mijn part ook afgevoerd worden :? )

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken » za 18 nov 2006, 16:47

frank schreef:En speelt Mia Kirshner nog mee ? ;)

Die speelt ook nog de titelrol in The Black Dahlia, de nieuwste prent van Brian DePalma naar het boek van James Ellroy. :)
ja, tot zowat ieders afgrijzen speelt zij nog steeds mee, zij papt dus aan met Moira/Max in de verhaallijn door mij verafschuwd 8)

en haar rol in The Black Dahlia is niet meer of minder dan een flauw afkooksel van wat ze in The L-Word zit te doen... alleen wordt ze in The Black Dahlia vermoord (stil gejuich)
Laatst gewijzigd door sisken op za 18 nov 2006, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » za 18 nov 2006, 16:53

sisken schreef:
frank schreef:En speelt Mia Kirshner nog mee ? ;)

ja, tot zowat ieders afgrijzen speelt zij nog steeds mee, zij papt dus aan met Moira/Max in de verhaallijn door mij verafschuwd 8)

en haar rol in The Black Dahlia is niet meer of minder dan een flauw afkooksel van wat ze in The L-Word zit te doen... alleen wordt ze in The Black Dahlia vermoordt (stil gejuich)
... vermoord en in stukjes gekapt. :)
Anders altijd een aangename verrassing om die ergens onverwacht te zien opduiken. :) Zoals in 24 waar ze ook altijd heel onverwacht opduikt en waarin ze "sexy as hell" is. ;)

Maar ken r eigenlijk enkel van 24 en The Black Dahlia.
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.

Gesloten