Prison Break

Gesloten
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Prison Break

Bericht door alma » ma 24 mar 2008, 11:12

Sarah is dood :cry:

'k vond het al verdacht dat de actrice nooit in de generiek vermeld werd en dat we haar ook nooit van voren te zien kregen (zie het telefoongesprekje)

maar ze hebben dus wel goed naar Se7en gekeken :lol:
I think this line is mostly filler

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » ma 24 mar 2008, 12:19

ja, had al ergens gehoord dat Sara in het begin van de reeks ging geëlimineerd worden. En vanaf je die doos zag staan met een klein lekje bloed in de rechter benedenhoek wist je dan wel hoe laat het was. :)
Zeker met die eerdere shots van haar idd waarbij je enkel haar rug zou zien.

En ja, moeilijke beslissing van Lincoln of hij het z'n broer nu zal vertellen of niet. Maar volgende week weet ie t misschien al wat er moet toch een reden zijn dat Michael Whistler plots uitdaagt voor een duel.
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » ma 24 mar 2008, 12:28

frank schreef:ja, had al ergens gehoord dat Sara in het begin van de reeks ging geëlimineerd worden. En vanaf je die doos zag staan met een klein lekje bloed in de rechter benedenhoek wist je dan wel hoe laat het was. :)
Zeker met die eerdere shots van haar idd waarbij je enkel haar rug zou zien.

En ja, moeilijke beslissing van Lincoln of hij het z'n broer nu zal vertellen of niet. Maar volgende week weet ie t misschien al wat er moet toch een reden zijn dat Michael Whistler plots uitdaagt voor een duel.
't is misschien de enige manier om Whistler buiten te krijgen? hoewel hij dan nog een oplossing moet bedenken voor het genadeschot dat de 'overledenen' buiten nog eens krijgen. :?

en ik denk ook wel dat Linc zijn broer goed genoeg kent om te weten dat NU niet het juiste moment is om te vertellen dat Sara dood is, hoewel hij het ooit toch zal moeten zeggen. :(

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » ma 31 mar 2008, 19:19

Miljaar, gisteren heb ik alle klokken op het zomeruur gezet maar enkel de klok m'n video vergeten. :?
Het eerste uur van Prison Break van gisteren zal ik dus als video-on-demand moeten bekijken op Belgacom-TV. :(
Be there at ten.

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » zo 06 apr 2008, 12:52

satine schreef:
frank schreef:En ja, moeilijke beslissing van Lincoln of hij het z'n broer nu zal vertellen of niet. Maar volgende week weet ie t misschien al wat er moet toch een reden zijn dat Michael Whistler plots uitdaagt voor een duel.
't is misschien de enige manier om Whistler buiten te krijgen? hoewel hij dan nog een oplossing moet bedenken voor het genadeschot dat de 'overledenen' buiten nog eens krijgen. :?
Blijkbaar toch het nieuws van Sara dus dat de doorslag gaf, maar t zou me niet verwonderen moest het een nieuw plannetje camoufleren. :)
Exit Mahone blijkbaar ook. Hopelijk komt ie nog terug de volgende weken.
Be there at ten.

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » ma 14 apr 2008, 19:23

ziet er naar uit dat er volgende week uitgebroken zal worden. :) Belooft in ieder geval een spannende aflevering te gaan worden.
Vraag me wel af wie er niet zal mee kunnen gaan want dacht dat ik maar vijf man zag ontsnappen in de trailer van volgende week terwijl ze toch met z'n zessen lijken te zijn (Scofield, Lechero, Whistler, T-Bag, Mahone en Bellick).
Be there at ten.

Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit » ma 05 mei 2008, 08:12

Ik heb het gevoel dat Sara niet dood is!
Toen Mahone op het einde tegen Whistler bezig was zei hij dat Gretchen de zwakke schakel is en het was iets ivm Sara...Dus volgens mij had ze het lef niet om haar te doden...

't Zou toch kunnen he... :balloon:
*hope*

manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon » ma 05 mei 2008, 21:47

Mette Marit schreef:Ik heb het gevoel dat Sara niet dood is!
Toen Mahone op het einde tegen Whistler bezig was zei hij dat Gretchen de zwakke schakel is en het was iets ivm Sara...Dus volgens mij had ze het lef niet om haar te doden...

't Zou toch kunnen he... :balloon:
*hope*
ZOu misschien wel kunnen! :D Ik vond het een heel teleurstellend einde! En snap niet alles zo goed ivm die whistler en zijn band met gretchen en mahone daar nu nog eens bij, das voor het volgende seizoen zeker? Ik kijk er al naar uit! :D
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)

frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank » di 06 mei 2008, 00:16

manon schreef: ZOu misschien wel kunnen! :D Ik vond het een heel teleurstellend einde! En snap niet alles zo goed ivm die whistler en zijn band met gretchen en mahone daar nu nog eens bij, das voor het volgende seizoen zeker? Ik kijk er al naar uit! :D
Ik vond het wel een intrigerend einde. Vooral omdat je niet precies weet wat Gretchen, Whistler en Mahone nu precies van plan zijn. :)
Vraag me tevens af of de verhaallijn in Sona nog verdergezet zal worden nu de broertjes op vrije voeten zijn. Maar zou me ook verwonderen moest dat niet zo zijn want het ligt wel voor de hand met T-Bag die nu duidelijk de plak zal zwaaien. En met het tragische einde van Sucre die er nu zelf zit door Scofield te helpen.

Ook wel sterk van de scenaristen dat je van bij het begin van het derde seizoen als kijker al direct sympathie krijgt voor Mahone, zelfs na al hetgene wat hij in het tweede seizoen gedaan heeft. :)

Enfin, ben ook wel benieuwd naar het vierde seizoen nu (en er zouden er daarna nog 2 volgen).
Be there at ten.

Eileen
Nog geen rang

Bericht door Eileen » ma 11 mei 2009, 15:02

kijkt niemand meer naar het nieuwe seizoen ?

manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon » ma 11 mei 2009, 17:16

Eileen schreef:kijkt niemand meer naar het nieuwe seizoen ?
Jawel!! En ik vind het nog steeds superspannend! Een zot goeie serie vind ik, zot echt hoe dat het allemaal in elkaar zit!

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » di 12 mei 2009, 00:08

Ik kijk nog wel en t is nog wel boeiend, maar je moet wel toegeven dat de sleet er toch wat begint op te zitten.
al blijft het nog wel steeds spannend.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

Eileen
Nog geen rang

Bericht door Eileen » di 12 mei 2009, 11:40

lord F. schreef:Ik kijk nog wel en t is nog wel boeiend, maar je moet wel toegeven dat de sleet er toch wat begint op te zitten.
Ja inderdaad, telkens als je denkt van 'nu is het gedaan' gebeurt er iets anders waardoor ze van nul mogen beginnen.
ik moet zeggen, Self geloofde ik wel, ik had dat niet zien aankomen...
misschien ben ik te goedgelovig :)

manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon » di 12 mei 2009, 18:18

Eileen schreef:
lord F. schreef:Ik kijk nog wel en t is nog wel boeiend, maar je moet wel toegeven dat de sleet er toch wat begint op te zitten.
Ja inderdaad, telkens als je denkt van 'nu is het gedaan' gebeurt er iets anders waardoor ze van nul mogen beginnen.
ik moet zeggen, Self geloofde ik wel, ik had dat niet zien aankomen...
misschien ben ik te goedgelovig :)
Ik had het ook niet door... Was een complete verrassing!

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » vr 15 mei 2009, 00:31

bwa, toen ze Self begonden op te hemelen had ik wel begrepen wat er ging volgen. :)
maar dat was dan ook in diezelfde aflevering.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

Gesloten