Flikken

Plaats reactie
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Flikken

Bericht door Kwast » do 07 jun 2012, 22:32

Shit, ik wist niet dat dit vanavond op tv is. Welke reeks is het en hoe heet de aflevering? Dan kan tante kwast het uitleggen
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers » do 07 jun 2012, 23:36

Kwast schreef:Shit, ik wist niet dat dit vanavond op tv is. Welke reeks is het en hoe heet de aflevering? Dan kan tante kwast het uitleggen
Jaar 2007 aflevering 5/13
titel: grote kuis
inhoud: Céleste Mombaerts is spoorloos. Het team zet alles op alles om haar terug te vinden, maar ze zijn niet de enigen die het meisje zoeken. Na de tragische gebeurtenissen met zijn broer besluit Gilbert Remmery de politie alsnog te helpen. Dat komt hem meteen duur te staan. John krijgt een aantrekkelijk voorstel van Brigitte Van Dale...
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje » zo 10 jun 2012, 12:09

Crackers schreef:Ik begrijp daar dus nooit een snars van he. Is iemand naar Flikken aan het kijken? Wie is die man in bruine jas met chique auto die Monty de hond heeft doodgeschoten? Waarom schiet hij die hond dood? Wat heeft die advocate met de zaak te maken? Wie is dat meisje dat weggelopen is van huis, Annelies heet ze.
Een beetje laat misschien om te reageren, maar ik heb de aflevering nu pas bekeken.
In deze reeks volgen alle afleveringen wel echt op elkaar, vervelend als je eens een aflevering mist of later invalt.
De hond was vorige week ook al eens ontvoerd om de medewerking van het baasje van de hond te krijgen. Hij mocht niets tegen de politie zeggen. Maar na de zelfmoord van zijn broer begon hij toch met de politie mee te werken, dus ja, moest de hond het bekopen :(
Die advocate speelt onder één hoedje met de criminelen. Maar ze kunnen het niet bewijzen. (Dat weet ik zelf niet juist hoe het helemaal in mekaar zit, zo aandachtig kijk ik nu ook niet ;-) )
Die man met de bruine jas knapt zo een beetje de vuile werkjes op voor de bende (die indruk heb ik toch)
Het meisje Annelies hebben ze een paar afleveringen geleden uit een huis van de bende gehaald. Er werden via een geheime website films van de meisjes verspreid. De twee andere meisjes die ze gevonden hebben zijn weggelopen uit het vluchthuis. Het vierde meisje was bij de inval niet aanwezig, ze zat in de auto bij de advaocate en nu probeert de bende van haar af te komen voor de politie haar vindt.
Helpt dit een beetje? (Want ook op wikipedia staat er niet echt veel info) En ja, ik kijk niet echt heel aandachtig....

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers » di 12 jun 2012, 13:09

Ja dit helpt heel veel Duimelijntje. Bedankt! :thumbup:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

Rieka

Bericht door Rieka » di 12 jun 2012, 13:32

Crackers schreef:Ja dit helpt heel veel Duimelijntje. Bedankt! :thumbup:
Ik heb deze afleveringen al eens gezien en ik weet nog wie aan het hoofd van de misdaadbende staat..
Wil je 't weten?

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje » wo 13 jun 2012, 07:57

Rieka schreef:
Ik heb deze afleveringen al eens gezien en ik weet nog wie aan het hoofd van de misdaadbende staat..
Wil je 't weten?
Ik wil het eigenlijk wel graag weten, wie aan het hoofd van de bende staat, want ondanks het feit dat ik de reeks al eerder zag, ben ik het vergeten...

@Crackers, graag gedaan ;-)

Rieka

Bericht door Rieka » wo 13 jun 2012, 13:02

Duimelijntje schreef:
Rieka schreef:
Wil je 't weten?
Ik wil het eigenlijk wel graag weten, wie aan het hoofd van de bende staat, want ondanks het feit dat ik de reeks al eerder zag, ben ik het vergeten...

Die pro deo advokate is de bendeleidster...

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje » wo 13 jun 2012, 14:10

Rieka schreef:
Duimelijntje schreef:
Rieka schreef:
Wil je 't weten?

Die pro deo advokate is de bendeleidster...
Merci, was ik helemaal vergeten dat ze echt de leidster van de bende was

Rieka

Bericht door Rieka » do 14 jun 2012, 13:27

En dit krijgen we vanavond te zien:
Flikken
Aflevering
6/13
Inhoud
De kroongetuige in het onderzoek naar Davina Lansknecht en de Barracudabende ligt in het ziekenhuis. Haar lever is beschadigd door een gedwongen overdosis paracetamol-codeïne. Als ze niet meteen een orgaantransplantatie krijgt, zal ze sterven. Pasmans ontmoet Jelle Mortelmans, een journalist die een portret van hem wil maken voor de krant. Emma en Mihriban maken kennis met de flegmatieke motard Michiel Dewaele...

Plaats reactie