Witse

Gesloten
Ilsemieke
Nog geen rang

Re: Witse

Bericht door Ilsemieke » za 14 apr 2012, 12:26

Merci. Er is rond dat einde zoveel tamtam gemaakt. Hij wilde zelfmoord plegen maar de scenarioschrijvers wilden dat niet. Ik wist dat hij geen zelfmoord ging plegen maar wilde toch weten hoe het ging eindigen.

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » zo 15 apr 2012, 21:50

Zelfmoord zou ook wel heel tragisch zijn. Ik vond dit einde niet eens zo slecht. Wel zonde dat de reeks nu gedaan is. Vond het altijd wel erg leuk!
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt

Rieka

Bericht door Rieka » ma 16 apr 2012, 07:48

Kwast schreef:Zelfmoord zou ook wel heel tragisch zijn. Ik vond dit einde niet eens zo slecht. Wel zonde dat de reeks nu gedaan is. Vond het altijd wel erg leuk!
Ik ben blij dat 't gedaan is, ze zijn nog net min of meer in schoonheid geëindigd, waarvoor mijn respect!

doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 » za 28 apr 2012, 17:47

Duimelijntje schreef:In de aflevering van afgelopen zondag (11 maart) speelde Vanya Wellens (Femke) mee.
Ik ben ze net mijn opname aan het bekijken en ik zag net Femke met een ietwat ontploft kapsel en een neuspiercing. Ook al in het ziekenhuis trouwens, want hier ligt haar zoontje in het ziekenhuis.
Ik heb met mijn gsm een aantal fragmenten gemaakt van Vanya in "Witse". Het is niet ideaal maar misschien wel leuk voor de mensen die het nog niet gezien hebben of niet kunnen zien.

http://www.youtube.com/watch?v=ssXQesVgnOY
http://www.youtube.com/watch?v=XrHPESVq-T0
http://www.youtube.com/watch?v=H1niF8c6fqk

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » za 15 jun 2013, 15:16

Voor mij is dit programma de absolute top al zitten er wel een wars aan eigenaardigheden in. Als je een beetje kritisch kijkt dan zie je wel dat er een paar fouten in elke aflevering zitten. Zo is er een aflevering waarin Sam door geen enkele deur naar binnen kan muv de achterdeur. Niet veel later dan komt Witse doodleuk door een schuifdeur naar binnen die kort ervoor nog potdicht zat.

Overigens vind ik Dams wel heel erg schattig.

Zelf heb ik de reeks op dvd. Mis nog twee reeksen en dan heb ik ze allemaal. Reeks 5 is om de een of andere reden veel duurder dan de rest. Weet iemand hoe dit komt?

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » zo 30 jun 2013, 23:40

Blijft toch een leuke serie. Heb ze compleet tot en met reeks 8. Heb nu wel gezien dat het niet gemakkelijk is om alles precies goed te doen want WAAAAR is het gehoorapparaat van Rudy Dams? Zie je nergens terug keren... en dan opeens is het er weer. Ra ra hoe kan dat

stefliesens
Nog geen rang

Bericht door stefliesens » di 23 jul 2013, 22:58

Ik heb alle seizoenen op dvd.

nicoleken
Nog geen rang

Bericht door nicoleken » za 05 okt 2013, 17:34

ik vind witse een goede serie jammer is hubert damen alias witse in het echte leven iemand die op anderen neerkijkt want als hij in de supermarkt rondloopt dan doet hij neerbuigend tegenover de andere klanten terwijl een gewoon knikje al voldoende zou zijn als hij begroet wordt tenslotte is het door ons dat hij werk had

exsencon

Bericht door exsencon » za 05 okt 2013, 19:18

De man heeft er gewoon een hekel aan om herkend te worden en dat moet je ook respecteren.

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » zo 06 okt 2013, 13:58

nicoleken schreef:tenslotte is het door ons dat hij werk had
euh, vooral toch omdat hij zijn werk goed deed zeker? :)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » ma 07 okt 2013, 08:25

exsencon schreef:De man heeft er gewoon een hekel aan om herkend te worden en dat moet je ook respecteren.
't is niet omdat je niet graag herkend wordt dat je neerbuigend moet doen, toch?!
Ik heb ook al gehoord dat ie(Hubert) verre van een vriendelijk mens is. Als hij (letterlijk)op je drempel zit(dat overkwam mijn zus), dan mag je toch wel een vriendelijke knikje verwachten?

Gesloten